Istun sohvalla kattomassa Rillit Huurussa kaverin kans ja...
...ainoa asia mikä on mielessä, on se että haluan pussata sitä. Ollaan tunnettu melkeen 20 vuotta, usein ollaan lapsena menty "naimisiinki". Ja nyt vaan haluan pussata sitä. Ja tehä vähän muutaki ;) Mutta sen sijaan räplään kännykkää ja kerron asiasta teille! Hyvä minä.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:23"]Ensin hellä kosketus. Jos toinen ei heti peräänny, niin vähän lisää.... [/quote] Oon niin nössö että en usko että uskallan! :D Ap
[/quote]
siis niin kuin "vahingossa"...
Niinhän se ainakin elokuvissa aina etenee.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:23"]Ensin hellä kosketus. Jos toinen ei heti peräänny, niin vähän lisää.... [/quote] Oon niin nössö että en usko että uskallan! :D Ap
[/quote]
siis niin kuin "vahingossa"...
Niinhän se ainakin elokuvissa aina etenee.
[/quote]
Jos tää olis elokuvaa niin me oltas jo yhessä. Tää onki tylsä todellisuus :D Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:28"]Onko illanvietolle päättymisaika tiedossa? Sano että haluaisit vetää kunnon Rillit huurussa -maratonin (veikeällä äänensävyllä ;D) - tavoitteena tietysti että toisen on jäätävä lopulta yöksi :) [/quote] Jää joka tapauksessa varmaan yöksi. Miehellä on rassaava kämppis, tulee aina välillä mun luo "lomalle". Vaikka siis asutaan ehkä 300 m toisistamme :D Ap
[/quote]
Ootko ajatellut, että se on tekosyy? Jos se nyt pohtii samaa...
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:28"]Onko illanvietolle päättymisaika tiedossa? Sano että haluaisit vetää kunnon Rillit huurussa -maratonin (veikeällä äänensävyllä ;D) - tavoitteena tietysti että toisen on jäätävä lopulta yöksi :)
[/quote]
Jää joka tapauksessa varmaan yöksi. Miehellä on rassaava kämppis, tulee aina välillä mun luo "lomalle". Vaikka siis asutaan ehkä 300 m toisistamme :D Ap
[/quote]
What? No sitten olette molemmat todella saamattomia :D nyt sitä kainaloon käpertymissuunnitelmaa käyttöön ja vaeltavat kädet myös peliin!
Voisko olla vaan tekosyy? En tiedä :D Ollaan kummatki varmaan niin "sokeita" toisillemme ku ollaan tunnettu niin kauan ja vietetty niin paljo aikaa yhessä. Ap
Ei se mies sun kanssa paljoa aikaa viettäs jos ei susta edes jollaki tasolla tykkäis? Onko sillä omia kavereita? Hengailetteko usein?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:39"]Ei se mies sun kanssa paljoa aikaa viettäs jos ei susta edes jollaki tasolla tykkäis? Onko sillä omia kavereita? Hengailetteko usein?
[/quote]
On tietty omian kavereita, näkee niitä pari-kolme kertaa viikossa. Me nähdään oikeestaan joka päivä. Lomallaki käytiin yhessä. (Nyt ehkä ymmärrätte miksi meitä kutsutaan aviopariksi :D) Ap
Ota asia reilusti esille! Olen 95% varma että mies miettii täysin samaa kuin sinä! :) Ota vaikka kädestä kiinni vaivihkaa tms. Ja vaikka teistä ei tulisikaan paria, niin noin pitkä ystävyys kyllä kestää sen! Onnea matkaan :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:42"]Ota asia reilusti esille! Olen 95% varma että mies miettii täysin samaa kuin sinä! :) Ota vaikka kädestä kiinni vaivihkaa tms. Ja vaikka teistä ei tulisikaan paria, niin noin pitkä ystävyys kyllä kestää sen! Onnea matkaan :)
[/quote]
Se kysy just multa että miksi mulla on niin outo ilme :D Ajatuski kauhistutti sen verran että ilme meni oudoksi :D Olen saamaton ihminen. Ap
Tehän olette jo kuin vanha pariskunta ilman seksiä. Jos se mies harrastelee kepeitä seksisuhteita, niin eiköhän se sunkin pipari sille kelpaa.
TEET NÄIN! Käyt hakemassa jotaki keittiöstä ja kun tuut takasi niin istut sitä hieman lähemmäksi. NOJAA SIIHEN! HYMYILE SILLE! HYVÄ NAINEN, TEE EDES JOTAKI.
TEET NÄIN! Käyt hakemassa jotaki keittiöstä ja kun tuut takasi niin istut sitä hieman lähemmäksi. NOJAA SIIHEN! HYMYILE SILLE! HYVÄ NAINEN, TEE EDES JOTAKI.
"Ollaan lapsena menty naimisiinkin" Kuulostat säälittävältä persoonalta :D
Tää on kuin Anni Polvan romaani, mulla on pakko tietää miten tämä päättyy.
friendzonelta on joskus mahdotonta pyristellä irti
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:57"]"Ollaan lapsena menty naimisiinkin" Kuulostat säälittävältä persoonalta :D
[/quote]
No kyllä mää vähän oonki! :D Muiden miesten kanssa pystyn toimimaan ja tekeen alotteen, tän kohalla se ei vaan toimi. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:28"]Laita sille tekstarina linkki Yön Tie Sydämeeni biisiin :)
[/quote]
Ois liian lässyä miehen makuun. Tai se hämmentyis. Mikä ois ehkä hyvä! Ap