Istun sohvalla kattomassa Rillit Huurussa kaverin kans ja...
...ainoa asia mikä on mielessä, on se että haluan pussata sitä. Ollaan tunnettu melkeen 20 vuotta, usein ollaan lapsena menty "naimisiinki". Ja nyt vaan haluan pussata sitä. Ja tehä vähän muutaki ;) Mutta sen sijaan räplään kännykkää ja kerron asiasta teille! Hyvä minä.
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:15"]
...ainoa asia mikä on mielessä, on se että haluan pussata sitä. Ollaan tunnettu melkeen 20 vuotta, usein ollaan lapsena menty "naimisiinki". Ja nyt vaan haluan pussata sitä. Ja tehä vähän muutaki ;) Mutta sen sijaan räplään kännykkää ja kerron asiasta teille! Hyvä minä.
[/quote]
Just noin leonardkin tekis. Ota mallia vaikka howardista! :)
[/quote]
En millään kehtais nylkyttää sitä... Ap
Semmoista se on se "vaan kaveruus".
Onko mitään estettä että sitä et vois pussata? Parisuhteita?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:19"]Semmoista se on se "vaan kaveruus".
[/quote]
Kyllä! On tullu huomattua tässä lähiaikoina :D Ap
oletteko samaa vai eri sukupuolta?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:19"]Onko mitään estettä että sitä et vois pussata? Parisuhteita?
[/quote]
Vuosikausien ystävyys. Jota ei millään viitsis pilata :D Ei parisuhteita! Pikkupanoja vaan kummallaki välillä. Ap
Dildolla vaan hanuriin kunhan muistaa laittaa liukkaria ineen
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:19"]tee se
[/quote]
Varmaan fyysinen mahottomuus, kuolisin kauhusta ennen ku huulet ehtis koskettaa :D Ap
Nojaa sen olkapäähän ja käperry vähäsen, niinkuin sua väsyttäisi?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:20"]oletteko samaa vai eri sukupuolta?
[/quote]
Eri, minä nainen, hän mies! Ap
Ensin hellä kosketus. Jos toinen ei heti peräänny, niin vähän lisää....
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:22"]Nojaa sen olkapäähän ja käperry vähäsen, niinkuin sua väsyttäisi?
[/quote]
Olispa ovelaa! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:23"]Ensin hellä kosketus. Jos toinen ei heti peräänny, niin vähän lisää....
[/quote]
Oon niin nössö että en usko että uskallan! :D Ap
Onko teillä ikinä ollu mitään säpinää?
Onko illanvietolle päättymisaika tiedossa? Sano että haluaisit vetää kunnon Rillit huurussa -maratonin (veikeällä äänensävyllä ;D) - tavoitteena tietysti että toisen on jäätävä lopulta yöksi :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:25"]Onko teillä ikinä ollu mitään säpinää?
[/quote]
Ei sinänsä. Mutta yhteinen kaveripiiri aina kutsuu meitä aviopariksi. Ja minua mies kutsuu tahallaan välillä vaimoksi. Ollaan tunnettu liian pitkään :D Ap
Laita sille tekstarina linkki Yön Tie Sydämeeni biisiin :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:28"]Onko illanvietolle päättymisaika tiedossa? Sano että haluaisit vetää kunnon Rillit huurussa -maratonin (veikeällä äänensävyllä ;D) - tavoitteena tietysti että toisen on jäätävä lopulta yöksi :)
[/quote]
Jää joka tapauksessa varmaan yöksi. Miehellä on rassaava kämppis, tulee aina välillä mun luo "lomalle". Vaikka siis asutaan ehkä 300 m toisistamme :D Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:16"]Vois olla yllättävä käänne jos tekisit sen
[/quote]
Kuolisin kauhusta ennen sitä :DD