Istun sohvalla kattomassa Rillit Huurussa kaverin kans ja...
...ainoa asia mikä on mielessä, on se että haluan pussata sitä. Ollaan tunnettu melkeen 20 vuotta, usein ollaan lapsena menty "naimisiinki". Ja nyt vaan haluan pussata sitä. Ja tehä vähän muutaki ;) Mutta sen sijaan räplään kännykkää ja kerron asiasta teille! Hyvä minä.
Kommentit (148)
Miten kävi?? Oon aamusta asti kytänny millon ap tulee paikalle :D
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:54"]Miten kävi?? Oon aamusta asti kytänny millon ap tulee paikalle :D
[/quote]
En mää kehtaa tarkasti kertoa miten kävi :D Sanotaan että hyvin meni! Ap
Onko teillä nyt siis mahiksia alkaa tehdä jutusta vakavempaakin vai pysyttekö kaverilinjoilla / friens with benefits -tyyppisesti?
Ihan mahtavaa kyllä, jos meni sitten kokonaisuudessaan hyvin!! :)
Eli kaverisikin oli ihastunut sinuun vai puhuitteko asiasta ollenkaan? Kannattaa puhuua, ettei molemmat ymmärrä asiaa omalla tavallaan ja sitten toinen kuvittelee suhteen vaikka panosuhteeksi ja toinen otaa vakavammin. Vaikka epäilen kertomasi perusteella, että molemmat on ihastuneita.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:58"]Onko teillä nyt siis mahiksia alkaa tehdä jutusta vakavempaakin vai pysyttekö kaverilinjoilla / friens with benefits -tyyppisesti?
Ihan mahtavaa kyllä, jos meni sitten kokonaisuudessaan hyvin!! :)
[/quote]
No en minä vielä tiiä :D Ainaki meidän kaverisuhde on...muuttunu :D Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:01"]Eli kaverisikin oli ihastunut sinuun vai puhuitteko asiasta ollenkaan? Kannattaa puhuua, ettei molemmat ymmärrä asiaa omalla tavallaan ja sitten toinen kuvittelee suhteen vaikka panosuhteeksi ja toinen otaa vakavammin. Vaikka epäilen kertomasi perusteella, että molemmat on ihastuneita.
[/quote]
Ai kauheeta ku nolottaa kertoa täällä lässylää juttuja :D Onneksi oon nolo ihminen :D En oo tässä siis se ainoo ihastunu, oikeestaan mies on miettiny näitä asioita jo kauemmin... Ap
Kerro nyt ees, että onko teillä romanttiset treffit tiedossa ja pussasitteko? On ihan teini olo, kuten sanoin, tuntuu kuin lukisi Polvan romaania.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:12"]Kerro nyt ees, että onko teillä romanttiset treffit tiedossa ja pussasitteko? On ihan teini olo, kuten sanoin, tuntuu kuin lukisi Polvan romaania.
[/quote]
Ooo, se aikoo viedä mut treffeille! Joskus aikonaan ku oon sille puhunu siitä että oispa joskus kiva käydä sellasilla treffeillä ku mitä elokuvissaki on, eikä vaan semmosillä "hengailu"-treffeillä. Sano aamulla että nyt sen on pakko viedä mut semmosille :D Ja toki pussailtiin....ja semmosta. Ap
Ap, oletko 14-vuotias? Jos et, niin sitten olen harvinaisen lapsellinen ja hölmö tapaus.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:19"]
Ap, oletko 14-vuotias? Jos et, niin sitten olen harvinaisen lapsellinen ja hölmö tapaus.
[/quote]
Sen lisäksi olet tylsä. Mä olen viisikymppinen vastuullista työtä tekevä (loman viettäjä) ja ihana tällaista hömppää lukea välillä. Löysää pipoa, takaan että olet onnellisempi.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:12"]Kerro nyt ees, että onko teillä romanttiset treffit tiedossa ja pussasitteko? On ihan teini olo, kuten sanoin, tuntuu kuin lukisi Polvan romaania. [/quote] Ooo, se aikoo viedä mut treffeille! Joskus aikonaan ku oon sille puhunu siitä että oispa joskus kiva käydä sellasilla treffeillä ku mitä elokuvissaki on, eikä vaan semmosillä "hengailu"-treffeillä. Sano aamulla että nyt sen on pakko viedä mut semmosille :D Ja toki pussailtiin....ja semmosta. Ap
[/quote]
Elikkäs meni yö yhdessä, hienoa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:19"]Ap, oletko 14-vuotias? Jos et, niin sitten olen harvinaisen lapsellinen ja hölmö tapaus.
[/quote]
Olen näköjään harvinaisen lapsellinen ja hölmö sitten. Onneksi se ei itteäni häiritte :D Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:19"]
[/quote]
Sen lisäksi olet tylsä. Mä olen viisikymppinen vastuullista työtä tekevä (loman viettäjä) ja ihana tällaista hömppää lukea välillä. Löysää pipoa, takaan että olet onnellisempi.
[/quote]
Siis minä olen tylsä ja pitää löysätä pipoa? Vai tarkotitko ton kommentin laittajaa? Mun pipo ainaki on löysällä! Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:19"] Ap, oletko 14-vuotias? Jos et, niin sitten olen harvinaisen lapsellinen ja hölmö tapaus. [/quote] Sen lisäksi olet tylsä. Mä olen viisikymppinen vastuullista työtä tekevä (loman viettäjä) ja ihana tällaista hömppää lukea välillä. Löysää pipoa, takaan että olet onnellisempi. [/quote] Siis minä olen tylsä ja pitää löysätä pipoa? Vai tarkotitko ton kommentin laittajaa? Mun pipo ainaki on löysällä! Ap
[/quote]
Tuon kommentin laittajaa, hänhän kertoi olevansa itse lapsellinen..sä vaikutat kivalta.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:19"] Ap, oletko 14-vuotias? Jos et, niin sitten olen harvinaisen lapsellinen ja hölmö tapaus. [/quote] Sen lisäksi olet tylsä. Mä olen viisikymppinen vastuullista työtä tekevä (loman viettäjä) ja ihana tällaista hömppää lukea välillä. Löysää pipoa, takaan että olet onnellisempi. [/quote] Siis minä olen tylsä ja pitää löysätä pipoa? Vai tarkotitko ton kommentin laittajaa? Mun pipo ainaki on löysällä! Ap
[/quote]
Tuon kommentin laittajaa, hänhän kertoi olevansa itse lapsellinen..sä vaikutat kivalta.
[/quote]
Aaaa! En hoksannu tuota kirjotusvirhettä ennen ku sanoit! :D Kiitti! Ap
Koko päivä ollaan pantu! Kaverilla oli mukana Kama Sutra ja ollaan 88 asentoa jo käyty. Fiilis on katossa ja uskon että tämä kantaa pitkälle! Hankitaan ehkä lapsi! Iiikk!('o')
ap
Aivan hurmaava ketju! Ihan pakko kertoa oma tarinani. Olimme mieheni kanssa vielä avuttomampia kuin ap ystävänsä kanssa. Kaverit järkkäsivät meille sokkotreffit. Ravintolassa tilannetta ihmetellessämme tarjoilija antoi meille kavereilta viestin - Koska olette itse sokeita, me autamme teitä. Siitä se sitten lähti. Nyt yhdessä oltu 10 vuotta hyvin onnellisina. Ennen kavereiden väliintuloa takana 10 vuotta kaveruutta.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:38"]Aivan hurmaava ketju! Ihan pakko kertoa oma tarinani. Olimme mieheni kanssa vielä avuttomampia kuin ap ystävänsä kanssa. Kaverit järkkäsivät meille sokkotreffit. Ravintolassa tilannetta ihmetellessämme tarjoilija antoi meille kavereilta viestin - Koska olette itse sokeita, me autamme teitä. Siitä se sitten lähti. Nyt yhdessä oltu 10 vuotta hyvin onnellisina. Ennen kavereiden väliintuloa takana 10 vuotta kaveruutta.
[/quote]
Aivan ihana tarina! Ai että teillä on ihania kavereita! Ap
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:36"]Koko päivä ollaan pantu! Kaverilla oli mukana Kama Sutra ja ollaan 88 asentoa jo käyty. Fiilis on katossa ja uskon että tämä kantaa pitkälle! Hankitaan ehkä lapsi! Iiikk!('o')
ap
[/quote]
Eiku oikeasti ollaan vasta asennossa 34. Ap
86 & 93 viestit oli minulta, loput "AP:t" ei yllättäen ollu minä :D Ap