Voisitko seurustella ihmisen kanssa jolla on luottotiedot mennyt?
Jos et, niin kysytkö heti ekoilla treffeillä onko luottotiedot kunnossa?
Kommentit (31)
En kysy mutta tällaist ongelmat harvemmin tulevat yksin, ja osa niistä kyllä paljastaa itse itsensä.
Riippuu kai ihmisestä. Jos jollakin on itsellä vaikeuksia tai ollut, elämässä, se ei kannata. Jos ei ole ongelmia ja on rahaa auttaa toista, ehkei ole niin suuri ongelma. Tai sitten sillä ei ole väliä.
Ei este seurustelulle, mutta yhteenmuuton se estäisi. Ihan kevein eväin en lähtisi yhteen muuttamaan.
En. En tarvitse mitään elämänhallintaprojektia. Ei suhteella olisi tulevaisuutta koska olisi hankalaa asua yhdessä. No, kun hoitaa raha-asiansa kuntoon niin tilanne on eri sitten.
Vetikö kortin kannikoiden välistä ja kun ei ollut kelpoinen niin katkaisit sen jollain likellä olevalla kahtia? :0
En. Mutta minun miesystävä on yksi perustajajäsenistä yhdessä pikavippifirmassa. Hän tienaa aika hyvin, meillä ei ole rahahuolia.
Voisin. Miten se muka mun taloustilanteesen vaikuttaisi. Ei varmaan ole tarttuvaa. :)
Mulla lukee deittiprifiilissa mm. että tulen omillani toimeen ja etsin itseni kaltaista. Oletan sen sisältävän luottotiedot
En. En toki kysy eka treffeillä luottotiedoista, mutta kyllä tuo kyvyttömyys hoitaa taloutta yleensä nopeasti paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee deittiprifiilissa mm. että tulen omillani toimeen ja etsin itseni kaltaista. Oletan sen sisältävän luottotiedot
Luottotietojen menetys ei välttämättä tarkoita ulosottoa. Voi olla talous muuten kunnossa. Ei vaan saa luottokorttia tai lainaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta minun miesystävä on yksi perustajajäsenistä yhdessä pikavippifirmassa. Hän tienaa aika hyvin, meillä ei ole rahahuolia.
Yök.
Minulta meni luottotiedot ihan perheellisenä aliyrittäjänä. Ne on saatu takaisin aikaa sitten. Maksan lainaa omasta asunnosta ja sijoitan.
En liene kovin epäkelpo ihminen.
En voisi. Olen itse palkanlaskennassa nähnyt miten ison siivun tuloista ulosotto vie palkasta. Siinä ei paljoa elämiseen jää rahaa. Luottotiedottomana oleminen on muutenkin hankalaa lähtien siitä ettet saa vakuutuksia, puhelinliittymiä etkä monia muitakaan normaaliin elämään kuuluvia juttuja.
Voisin kyllä. En seurustele rahan takia, vaan ihan pelkästään ihmisen takia.
Voisin, riippuu miksi ja miten paljon on ulosotossa. Olen itsekin ollut, koska yrittäjyys kannattaa aina. Kahdessa vuodessa makselin pois 21 000e, pääsin onneksi nopeasti töihin vaikka oli koronavuodet silloin päällä.
Jos olisi joku krooninen työnvälttelijä joka ei ikinä aiokaan maksaa velkojaan pois, tai ne velat on jotain uhkapeliaddiktiosta johtuvia, niin en ryhtyisi suhteeseen.
Olis kyllä melko vaikeeta. Ainakaan yhteen en muuttaisi.
En tiedä, milloin kysyisin, kun en ole aloittanut uutta suhdetta vuosikymmeniin.