Istun sohvalla kattomassa Rillit Huurussa kaverin kans ja...
...ainoa asia mikä on mielessä, on se että haluan pussata sitä. Ollaan tunnettu melkeen 20 vuotta, usein ollaan lapsena menty "naimisiinki". Ja nyt vaan haluan pussata sitä. Ja tehä vähän muutaki ;) Mutta sen sijaan räplään kännykkää ja kerron asiasta teille! Hyvä minä.
Kommentit (148)
Vieläkö tulee jatkoa? Tää on vähän kesken vielä. Katsotteko tänään rillit huurussa?
Hyvä vaan jos ap ei vastaa, tarkottaa että on muissa hommissa ;)) vinkvink
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:57"]EN PYSTY ENÄÄ ODOTTAMAAN
[/quote]
On menny vasta hetkonen. TOIVOTTAVASTI EI VIELÄ AP TUU TÄNNE. OLIS AIKA PETTYMYS PANO :(((
Pitää mennä nukkumaan. Jos kaikki on mennyt hyvin, saamme päivityksen vasta huomenna. Koettakaamme kestää.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:44"]APUA LIIAN JÄNNÄÄ :-D toivottavasti ap tulee kertomaan loppuratkaisun!
Mää olisin varmaan tossa tilanteessa tehnyt jotain minkä voi tarpeen tullen tulkita huumoriksikin, kävisin just vaikka vessassa ja sieltä hiipisin sit takaisin ja "hyökkäisin" miehen kimppuun tai syliin, missä asennossa onkaan, ja sanoisin reippaasti että GRRRR ON VILLI OLO pussaillaanko
:-------------------)
[/quote]
Tää olis niin hyvä tapa! Olisi vielä helppo korjata jos ei toinen syttyiskään
Mua rupes panettaan kun kuvittelen itselleni tällaisen tilanteen! Olen kyllä onnellisesti naimisissa :D
Eikö jo riitä ap, tunti mennyt jo
AP SUN TÄYTYY MEILLE KERTOA MITEN KÄY! TARVIIN ROMANTIIKKAA! (tai hyvä panotarinaki käy)
Ala nyt vaan hiplata/pussata/panna/whatever. Jotakuta muuten vituttaa olla se sen seuraava tyttöystävä, kun se vaan miettii ja pohtii koko ajan sitä, miksei teistä tullut mitään.
Jollet ole jo tehnyt, niin tee ratkaiseva siirto! Minäkin aikoinaan tein niin, että kun katsottiin yhdessä telkkaria, niin hivuttauduin ihan kiinni mieheen. Ja loppu on historiaa :D
Voi ihanaa. Mäkin niin kaipaisin tollasta :)
Toivottavasti on saanut toisistaan kiinni kunnolla.
Ja täällä todellakin halutaan tietää miten kävi! ;)
Välipikapäivitys! Hyvin meni! Ja menee! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:43"]Panitteko te ?! Iiiik! Naminami
[/quote]
Sanoitpa rumasti! Rakastelitteko te?♡ Yhdyittekö?♥
Ihanaa! Etkä oo ap yhtään lapsellinen, vähän hölmö korkeintaan, mutta sekin ihanalla tavalla! :D
Meki oltiin mun miehen kanssa ystäviä monia vuosia, nähtiin ja kahviteltiin ja kans jopa joskus painittiin! :D Muistan kerran ku painittiin ja tuli se hetki ku molemmat katto vaan toisiaan silmiin ja mahikset ois ollu vaikka sille ekalle suudelmalle... Mutta mitään sillon ei tapahtunu, myöhemmin vaan on muisteltu tilannetta ja paljastu että molemmilla kihelmöi, että kuin ihana oiskaan pussata :D Mutta joo, mun oli pakko lopulta tunnustaa ihastuminen mesessä :D ja mies sanoi tuntevansa samalla tavalla ja siitä se lähti! Nyt 7 vuotta oltu yhdessä, kaksi vuotta niistä naimisissa ja meillä on vuoden ikäinen lapsi :) Tavattu ollaan jo 15 vuotta sitten ja ystävyyttä takana 12 vuotta, aika hienosti :) Tsemppiä teillekin! <3