Mies taisi jättää minut viestillä + ignooraamalla
Meillä oli eilen riitaa miehen kanssa, jota käytiin viesteillä kun hän ei vastannut soittooni/soittanut takaisin. Tiivistetysti kerroin, että mies on mielestäni välinpitämätön ja en jaksa tätä pelleilyä.
Mies sitten laittoi, että nytkö ollaan sitten erottu. Vastasin, että hän itsehän ei halua seurustella, ja on sitten sen päätöksen tehnyt. Mies vielä siihen vastasi että se olen minä joka haluaa erota, ja että hän ei ole niin sanonut että haluaa erota, vaan että ei halua erota ja haluaa seurustella kanssani.
Minä sitten soitin miehelle, koska en todellakaan tällaista riitaa halua jatkaa viesteillä, kun näköjään väärinymmärryksiä puoleen ja toiseen jne. Soitin parikin kertaa, mies ei vastannut. Ja nyt hänestä ei ole kuulunut tuon eilis illan viestin jälkeen yhtään mitään, ei ole soittanut takaisin eikä avannut viestejä.
Jos mies välittäisi oikeasti, eikö olisi halunnut puhua tämän kanssani puhelimessa eikä ignooraisi? Minua tämä alkoi ahdistaa että nytkö siis ollaan erottu, ei ole nimittäin ensimmmäinen kerta kun mies ignooraa minut. Ja tämä tuntuu ihan henkiseltä väkivallalta, kun tavallaan roikottaa minua varmasti tahallaan. Jätin sitten viestin että selvä, olet nyt sitten jättänyt minut. En vaan kestänyt tuota tilannetta enää.
Vaikuttaako tämä nyt siis että ollaan erottu ja kannattaako mies nyt vain unohtaa? Ja olenko aivan väärässä, että jos mies välittää niin ei ignooraisi noin kun huomasi varmasti että yritin soittaa ja puhua?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Mies vastasi nyt viestiin.
- Ap
Oliko vielä pillua vailla?
Kysyi minua käymään luokseen. Kuulema nukahti eilen illalla riitamme jälkeen ja ei kai siksi vastannut.
-Ap
Pysy vaan kaukana siitä sekosta tästedes.
Vierailija kirjoitti:
Kysyi minua käymään luokseen. Kuulema nukahti eilen illalla riitamme jälkeen ja ei kai siksi vastannut.
-Ap
Muista nyt jatkossa miten sanasi asettelet ja et tee toisten puolesta päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Muista nyt jatkossa miten sanasi asettelet ja et tee toisten puolesta päätöksiä.
Joo, tarkoituksena sanoa että en halua eroa ja myös kertoa mitä kuitenkin suhteelta haluan.
- Ap
Nyt mies on sitten mielin kielin ja koittaa lepytellä sua, jotta ei menetä vakireikäänsä. Panostaa sen verran, kunnes luottaa, ettet ole katoamassa ja kohtelee sitten taas kuten ennenkin. En kyllä käsitä, miten jotkut viitsivätkin arvostaa itseään niin vähän, että ovat tuollaisissa "parisuhteissa".
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies on sitten mielin kielin ja koittaa lepytellä sua, jotta ei menetä vakireikäänsä. Panostaa sen verran, kunnes luottaa, ettet ole katoamassa ja kohtelee sitten taas kuten ennenkin. En kyllä käsitä, miten jotkut viitsivätkin arvostaa itseään niin vähän, että ovat tuollaisissa "parisuhteissa".
Nojoo, olen miehen luona ja hän sanoi rakastavansa minua. Toki on sanonut niin ennenkin, melkein joka kerta kun nähdään sanoo rakastavansa/olet rakas.
- Ap
2-3 tunnissa ehtii panna, miksi viettää pitempään aikaa yhdessä. Ja jos on muitakin muijia, niin ei jaksa yhden kanssa olla paljon
Jos sinut jätetään aina samalla tavalla niin voit hetken ajatella oletko sinä se ongelma.
Kysy itseltämsi: mikä ajaa kaikki miehet käyttäytymään tuolla tavalla?
Taas näitä näkee heti et jos mies tulis tän jälkeen vähän vastaan niin pusipusi.. Tosi nainen juoksis kovaa ja blokkais kaikkialta.
Ei pantu, eikä pantu viimeksikään kun nähtiin. Ei mies ole sen perässä. Ehdotti myös mitä tehdään huomenna. Sanoin, että haluan enemmän viettää aikaa kokonaisia päiviäkin, ja miehelle tämä sopii.
- Ap
Miten huolehditte, että vastaava tilanne ei enää toistu?
Sopikaa nyt viimestään, että erolla ei uhkailla, sellainen on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
2vuotta seurustelua 2-3 tuntia kerrallaan? Ei toi ole mitään seurustelua vaan tapailua. Monilla on tuossa kohtaa jo omakotitalo ja toinen pulla uunissa. Kyllä tuossa kohtaa olisi jo viikonloppuja(ja viikkojakin) pitänyt viettää yhdessä.
Ei ole seurustelua joka johtaisi johonkin. Jos viihdytte yhdessä pari tuntia kerrallaan miten pääsette edes tutustumaan oikeaan minään. Pari tuntia jaksaa näytelläkin. Nyt säännöt miten jatkatte yhdessä ja mitä haluatte suhteelta. Jos tavoitteet ei kohtaa niin ei muuta kuin ero. Turhan junnata paikoillaan.
Pieni erokin voisi olla hyväksi niin saisitte miettiä mitä kumpikin haluaa suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2vuotta seurustelua 2-3 tuntia kerrallaan? Ei toi ole mitään seurustelua vaan tapailua. Monilla on tuossa kohtaa jo omakotitalo ja toinen pulla uunissa. Kyllä tuossa kohtaa olisi jo viikonloppuja(ja viikkojakin) pitänyt viettää yhdessä.
Ei ole seurustelua joka johtaisi johonkin. Jos viihdytte yhdessä pari tuntia kerrallaan miten pääsette edes tutustumaan oikeaan minään. Pari tuntia jaksaa näytelläkin. Nyt säännöt miten jatkatte yhdessä ja mitä haluatte suhteelta. Jos tavoitteet ei kohtaa niin ei muuta kuin ero. Turhan junnata paikoillaan.
Niin sovittiinkin, että nähdään jatkossa kokonaisia päiviäkin. Toki tämän pitää näkyä käytännössä, pelkkiin lupauksiin en usko.
- Ap
Lue vielä tarkasti noi aiemmat pitkät viestit, joissa sinua neuvotaan pohtimaan kuviota. Ei kuulosta tasa-arvoiselta suhteelta. Ja jos mies nukahti eilen riidan päätteeksi, miksi hän otti yhteyttä vasta myöhään tänään? Olet ihan hänen vietävissään.
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Sillä on krapulapanetus. Ollut eilen juopottelemassa, ja kun siitä on toennut niin on alkanut tehdä mieli ja yhtäkkiä on taas muistanut ap:n olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Sillä on krapulapanetus. Ollut eilen juopottelemassa, ja kun siitä on toennut niin on alkanut tehdä mieli ja yhtäkkiä on taas muistanut ap:n olemassaolon.
Krapulapanetus vaikka eivät panneet tänään eikä viimeksikään. Luetteko näitä Apn viestejä.
Mies vastasi nyt viestiin.
- Ap