Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taisi jättää minut viestillä + ignooraamalla

Vierailija
24.10.2021 |

Meillä oli eilen riitaa miehen kanssa, jota käytiin viesteillä kun hän ei vastannut soittooni/soittanut takaisin. Tiivistetysti kerroin, että mies on mielestäni välinpitämätön ja en jaksa tätä pelleilyä.

Mies sitten laittoi, että nytkö ollaan sitten erottu. Vastasin, että hän itsehän ei halua seurustella, ja on sitten sen päätöksen tehnyt. Mies vielä siihen vastasi että se olen minä joka haluaa erota, ja että hän ei ole niin sanonut että haluaa erota, vaan että ei halua erota ja haluaa seurustella kanssani.

Minä sitten soitin miehelle, koska en todellakaan tällaista riitaa halua jatkaa viesteillä, kun näköjään väärinymmärryksiä puoleen ja toiseen jne. Soitin parikin kertaa, mies ei vastannut. Ja nyt hänestä ei ole kuulunut tuon eilis illan viestin jälkeen yhtään mitään, ei ole soittanut takaisin eikä avannut viestejä.

Jos mies välittäisi oikeasti, eikö olisi halunnut puhua tämän kanssani puhelimessa eikä ignooraisi? Minua tämä alkoi ahdistaa että nytkö siis ollaan erottu, ei ole nimittäin ensimmmäinen kerta kun mies ignooraa minut. Ja tämä tuntuu ihan henkiseltä väkivallalta, kun tavallaan roikottaa minua varmasti tahallaan. Jätin sitten viestin että selvä, olet nyt sitten jättänyt minut. En vaan kestänyt tuota tilannetta enää.

Vaikuttaako tämä nyt siis että ollaan erottu ja kannattaako mies nyt vain unohtaa? Ja olenko aivan väärässä, että jos mies välittää niin ei ignooraisi noin kun huomasi varmasti että yritin soittaa ja puhua?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kamala show, jos ei heti välittömästi vastata? Ghostaamista, jos yhden illan aikana ei ole tavoitettavissa?

Pitäskö ihan hiukan rauhoittua?

Eihän tollasessa draamailussa ole pienintäkään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi