Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän hävetti neuvolassa :/

Vierailija
06.09.2006 |

Oltiin 3v tarkastuksessa ja lapsi alkoi kovaan ääneen valittamaan neuvolantädille: " minulla on niin kipeä vatsa kun meillä ei kotona ole koskaan ruokaa" Lapsi oli juuri syönyt aamupalan ja kyllä meillä aina on kaapit täynnä sapuskaa.

Sitten lapsi taas heittää valittavaan sävyyn että " Harvoin teen hiekkakakkuja ja harvoin käydään äidin kanssa puistossa" . Käydään päivittäin puistoissa leikkimässä lasten kanssa..

Näiden mölkäytyksien jälkeen terkkari katsoi minua ja alkoi saarnaamaan kuinka tärkeää lapsen on saada leikkiä (kun ei muka koskaan leikitä) ja syödä kunnolla. Ottaa niin päähän kun terkkari uskoi näitä höpötyksiä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli selittänyt totisena, että äiti makaa hengettömänä sängyssä. No mummohan siitä säikähti perinjuurin, mutta onneks älys soittaa puhelun loputtua mulle, että oonko tosiaan hengettömänä ennenko kutsu ambulanssia ja palokuntaa meille! En tajuu mistä poika tollasta juttua meni edes repimään.

Vierailija
82/82 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselee ikkunasta ulos ja kutsuu kaikki siskot ja äidin katsomaan isoa koiraa ulkoilemassa, siskot juoksee paikalle katsomaa koiraa jota ei olekkaan. 2v toteaa että valehtelen, valehtelen. joskus kun meen vessaan isolle asialle, niin eikös tuo 2v huutele oven takana että ÄITI ÄITI!!! rikoin rikoin! ja mää kauhuissani vessassa että mitä nyt on mennyt rikki. nyt en mee tohon lankaan enää :) on toistunut useamman kertaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi