Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi että tuosta Alexa Dagmarin kodista tulee upea!!

Vierailija
26.12.2014 |

Mä haluaisin kanssa samaa tyyliä seuraavaan asuntoon. Tietääkö kukaan mistä noi keittiön kaapit on hankittu?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Alexa!

Vierailija
2/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:07"]

Moi Alexa!

[/quote]

En ole ap, mutta voi bloggaajia muutkin kehua kuin bloggaajat itse ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kierrätyskamaa, siis kaapit? Meillä samanlaiset suunnilleen vuodelta 1992.

Vierailija
4/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, mutta kukin taaplaa tyylillään. :)

Vierailija
5/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä kuvia voi nähdä? Blogin etusivulla ei ainakaan näy.

Vierailija
6/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaapit tuli Nixi-keittiöiltä. Kaunis koti tulee varmasti vaikka ei ihan minun makuun jotkut jutut ole. Remppajutut löytyy omasta blogista jonne on linkki etusivulla.

Vierailija
7/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuota sisustusta ja keittiön kehittymistä. Ihan ok, mutta hengetöntä ja persoonatonta. Ei omia ideoita, kaikki poimittu sisustuslehdistä. 

Tässä juuri ihmiset menevät vikaan. On nähty sisustuslehdissä kiva koti ja kopioidaan oma suoraan sieltä. Tuossa kodissa voisi asua kuka tahansa, tai se voisi olla hotelli, koska asukkaiden persoona ei näy missään.

Vierailija
8/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:11"]

Katselin tuota sisustusta ja keittiön kehittymistä. Ihan ok, mutta hengetöntä ja persoonatonta. Ei omia ideoita, kaikki poimittu sisustuslehdistä. 

Tässä juuri ihmiset menevät vikaan. On nähty sisustuslehdissä kiva koti ja kopioidaan oma suoraan sieltä. Tuossa kodissa voisi asua kuka tahansa, tai se voisi olla hotelli, koska asukkaiden persoona ei näy missään.

[/quote]

Mä niin inhoan tuota että pitäisi olla jotain persoonallisempaa. Eikö tuollainen hotelli-tyyli voi olla jonkin ihmisen sitä "omaa tyyliä"? Vai pitääkö sinne ympätä jotain  "persoonallista" ihan vaan siitä syystä että ei ole liian tylsä ja neutraalisisustus jonkun toisen ihmisen mielestä? Alexan tyyli ei ole minun tyyli mutta luulen että monen ihmisen mielestä meidän sisustus olisi juuri tuota sinun kuvailemaan persoonatonta sisustusta. En kyllä ikinä haluaisi meille mitään ns. Persoonallisia juttuja kun tämä meidän harmooninen ja rauhallinen (=tylsä..) sisustus on parasta mitä tiedän. 

Vierailija
9/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:11"]Katselin tuota sisustusta ja keittiön kehittymistä. Ihan ok, mutta hengetöntä ja persoonatonta. Ei omia ideoita, kaikki poimittu sisustuslehdistä. 

[/quote]
Aika kova vaatimus, että sisustuksen pitäisi olla paitsi kaunis ja toimiva, myös toimia asukkaidensa itseilmaisun välineenä. Uusimmille kyllä riittäisivät nuo kaksi ensimmäistä. Ei kaikilla ole kiinnostusta peilata omaa persoonallisuuttaan asuntoon.

Vierailija
10/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:11"]

[/quote]

Mä niin inhoan tuota että pitäisi olla jotain persoonallisempaa. Eikö tuollainen hotelli-tyyli voi olla jonkin ihmisen sitä "omaa tyyliä"? Vai pitääkö sinne ympätä jotain  "persoonallista" ihan vaan siitä syystä että ei ole liian tylsä ja neutraalisisustus jonkun toisen ihmisen mielestä? Alexan tyyli ei ole minun tyyli mutta luulen että monen ihmisen mielestä meidän sisustus olisi juuri tuota sinun kuvailemaan persoonatonta sisustusta. En kyllä ikinä haluaisi meille mitään ns. Persoonallisia juttuja kun tämä meidän harmooninen ja rauhallinen (=tylsä..) sisustus on parasta mitä tiedän. 

[/quote]

Harmoninen ja rauhallinen sisustus ei ole sama asia kuin persoonaton. Paras sisustus on juuri harmoninen, mutta harmonia saadaan aikaan myös persoonallisemmalla tavalla. 

Jokainen saa minun puolestani sisustaa kuten haluaa, mutta toivoisin, että koti kertoisi edes jotakin asukkaistaan. Hotellityylinkin, josta myös itse pidän, voisi edes pienesti muokata asukkaista kertovaksi.

On kuitenkin hyvä asia, että me suomalaisetkin olemme innostuneet sisustamisesta. 

Vierailija
11/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jengi kopioi sisustuslehtiä siksi, ku eivät ite osaa...eikä oo mielikuvitusta...kopioiminen on niin helppoa

Vierailija
12/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siitä hieno, ei kyllä ole halvemmasta päästä tuo remppa... Seinän väristä en tykkää, on tunkkainen, valkoinen olisi ollut parempi ja raikkaampi. Kaapeista kannattaa varmaan kysyä bloggaajalta itseltään.

Vierailija
13/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 11:58"]Missä näitä kuvia voi nähdä? Blogin etusivulla ei ainakaan näy.
[/quote] erillinen remppablogi, linkki blogitekstissä

Vierailija
14/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa linkki

Vierailija
15/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:11"]Katselin tuota sisustusta ja keittiön kehittymistä. Ihan ok, mutta hengetöntä ja persoonatonta. Ei omia ideoita, kaikki poimittu sisustuslehdistä. 

[/quote] no jos se miellyttää asujan silmää niin eikö se ole tärkeintä? :) ja eihän tuota kämppää ole edes sisustettu vielä...

Vierailija
16/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaapit on kyllä valittu hienosti sopimaan vanhaan kerrostaloon. Hyvä, että seinistä ei tule valkoiset!

Vierailija
17/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa betalar. Eihän pikkutytöltä ole penniäkään omaa rahaa pistää asuntoon. Menee maku koko juttuun.

Vierailija
18/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Olen hieman kateellinen. Edes mun viisikymppisillä työssäkäyvillä vanhemillla ei olisi varaa tohon elintasoon :D

Vierailija
19/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä persoonallisuutta saa sisustustavaroilla ja tekstiileillä tuotua. Fiksua laittaa muuten neutraalit pinnat.

Vierailija
20/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei ole omaan makuuni, niin varmasti tulee upea. Ja tosiaan, miten "hotellityyli" ei voisi olla jonkun oma tyyli? Ne ketkä kiljuu tuota persoonattomuuden puutetta, asuvat kuitenkin itse Ikean ja Sotkan keskellä. Miksi ette teettäneet puusepillä ihan omia huonekaluja, oletteko niin persoonattomia?? Kitikiti.

Olen bloggarin kodille hyvällä tavalla kateellinen :)