Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi että tuosta Alexa Dagmarin kodista tulee upea!!

Vierailija
26.12.2014 |

Mä haluaisin kanssa samaa tyyliä seuraavaan asuntoon. Tietääkö kukaan mistä noi keittiön kaapit on hankittu?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkari ja olohuone on tylsiä. Niistä puuttuu jotain. En nyt muista millainen se työhuone on.

Kylppäri on ihan jees, samoin vaatehuono. Keittiö on hassun mallinem ja ei kunnolla laskutilaa.

Harmaat seinät on ideana kiva, mut sävy on likainen/tunkkainen.

Alexan käyttämä linssi ärsyttää, esim makkari näyttää ihan järkyn isolta, mut josssin kuvassa todellisuus näkyi, kun ei ollutkaan sitä venyttävää linssiä :D

Vierailija
62/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ihmettelen, miksi piti ostaa uusi sänky, uusi sohva, uusi tv-taso, yöpöydän lamput jne.

Ainoa vanhan kodin tavara tuolla taitaa olla keittiön pöytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuolla on sitä designia? Makuuhuoneen asevalaisimet?

Minulla on Ikeasta vain pari tyyliin sopivaa sohvatyynyä, sitä designia on sitten huomattavasti enemmän. Ei tulisi mieleenikään väheksyä Ikea-sisustusta. Ikean tarjonta on monipuolista ja sellainen henkilö, jolla on sisustussilmää, osaa koota sieltä itselleen sopivan ja persoonallisen sisustuksen kohtuuhintaan. Valikoima on huomattavasti monipuolisempi kuin perinteisillä suomalaisilla liikkeillä, Vepsäläinen mukaanlukien.

Itse hankin vain sellaisia tavaroita ja huonekaluja, joiden muotokieli viehättää omaa silmääni. Design ei ole minulle itseisarvo, monille se vaikuttaa olevan jonkinlainen "sivistyksen" mittari. Väärässä ovat. Pelkällä designilla sisustaminen on liian helppoa ja mielikuvituksetonta.

Vierailija
64/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:43"]

Uteliaisuudesta menin kattomaan tota blogia. Mikä tää tytteli on, 22-vuotias, matkustelee paljon kalliissakin paikoissa, huonakaluja hankitaan tosi kalliista paikoista ja sit toi uusi kämppä. Jossain Helsingin keskustassa, eli taatusti tosi kalliit neliöt. Onks tää jonkun sikarikkaan kakara, jolle vanhemmat maksaa kaiken? Joka tapauksessa hyvin poikkeavaa elämää verrattuna lähes kenen tahansa muuhun samanikäiseen.

Vinkatkaa mulle joku sisutusblogi, jota pitää joku omillaan elävä keskivertokansalainen.

[/quote]

Töissä äitinsä sisustusliikeessä ja poikakaverilla on työpaikka. Olivat säästäneet ekaan asuntoon punavuoressa, mutta Alexan kirjoittaman mukaan äitinsä takasi lainan ekaan asuntoon ainakin osittain. Ostivat remppaamattoman pienemmän eka suht edullisesti ja nyt ovat vaihtaneet isompaan samalla alueella.

Vierailija
65/76 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin että se vanha kulunut, väsynyt blogihiustyylinsä on mennyttä ja että on leikannut tuollaisen mahtavan pitkän polkan joka on blogin ekassa, ylimmässä nahkatakkikuvassa, mutta ei se ollutkaan hänen kuvansa! :(  Big, HUGE disappointment!!! Ei mitään uutta ja raikasta, boring....

Vierailija
66/76 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä upea..

Vierailija
67/76 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Designia on esimerkiksi tuo Eero Saarisen pyöreä ruokapöytä tuoleineen ja jotkin valaisimet, tuolit ja peilit.

Vierailija
68/76 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vielä että on sisustettu kokonaan, ihan ok pohjat kyllä :)

Vierailija
69/76 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on kyllä kaunis ja seesteisen rauhallinen, mutta omaan makuuni ihan liian "hotellihuone". Pääasia tietysti, että itse pitävät.

Vierailija
70/76 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 13:39"]Tyylikäs mummola Kelly Hoppenin maun mukaan.
[/quote] No todella tyylikäs on mummolaksi

Vierailija
71/76 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on käytetty pari vuotta sitten muodissa ollutta marmoria.

Vierailija
72/76 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uutta? Eikö heillä todellakaan ollut mitään käyttökelpoista vanhasta asunnosta? Nättiä siellä on, mutta ihan jäätävää kerskakulutusta.

Vierailija
73/76 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs valko-kulta koti. Mutta jos pitäisi arvuutella asukasta, niin sanoisin, että asukas on  keski-iän ylittänyt arvonsa tunteva yksinäinen. Ei tulisi nuori nainen mieleen eikä pariskuntakaan. Harva mies tuntisi olonsa kotoisaksi tuossa asunnossa.

Vierailija
74/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on kaunis mutta Alexalla taitaa olla vähän sisustuskriisi? Just hankki kalliit uudet yöpöytävalaisimet ja makkarin rahin ja nyt on jo hankkimassa uusia?

Vierailija
75/76 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 09:09"]Itse en voisi tuollaisessa asua, mummolafiilis liian kovasti esillä.
[/quote] ei kyllä mulle tule ihan ekana mummola mieleen :D

Vierailija
76/76 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexa liputtaa laadun ja pitkäikäisyyden puolesta kaikissa hankinnoissaan, mutta lemppaa kuitenkin sekä vaatteensa että huonekalunsa lyhyen käytön jälkeen. Ajatuksena kaunis kuitenkin