Epänaisellisia piirteitä naisessa
Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
tietää taloudesta ja politiikasta paljon
Nämä ovat melko turn off ainakin.
Tv. Mies 37v
Kommentit (129)
32. Yksilötasolla voit olla vaikka kuinka naisellinen, mutta se, että olet rekkakuski ei ole naisellista. käsitätkö sen eron? Miesmäinen työ, vaikka sitä tekisi kruunua kantava kuningatar, ei muutu naismaiseksi, eikä se silti estä sitä naista olemasta naismainen. Loukkaannut ihan syyttä, tee sitä duuniasi naisena ja koe olevasi nainen, työsi ei silti muutu naismaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:48"]
Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
Tv. Mies 37v
[/quote]
Miksi tämä aloitus? Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miksi? Ihan sama, oletko mies tai nainen ja minkä ikäinen, mutta joku motivaatio sulla on ollut tämän aloituksen tekemiseen. En vaan voi tajuta että mikä ihme se voisi olla.
Nainen on nainen ja siten naisellinen. Omasta mielestäni esim. 90 vuotta täyttänyt isoäitinikin on naisellinen ja niin ilmeisesti listasi mukaan sinunkin mielestä? Täyttää ihan noi kriteerit.
[/quote]
Hah hah, maailman napa tortun hautoja skitsoilee :) Palsta on täynnä vaikka mitä sikaketjuja miesten pienistä munista ja epämiehekkäistä käytöksistä. Ja kun vastineeksi miettii naisten vikoja niin eiköhän joku Pyhä Vulva tule rääkymään ettei ole huonoja naisia, on vain sikoja miehiä.
Piti kysyä miespuoliselta kaverilta kun se nyt sattuu olemaan meillä kylässä, ja hän sanoi että äänekkyys, varsinkin jos nainen yrittää olla yksi miehistä. Etenkin jos nainen ottaa alkoholia niin alkaa sellainen kovaääninen, möreä, ärhentely ja uhittelu. Se on turn off.
Samoin se ettei korosta yhtään naisellisuuttaan vaan kulkee ulkona meikkaamattomana (voisi meikata edes hieman kun lähtee ulos, mitään sotamaalausta nyt sentään ei tarvitse olla) koska se meikkaamattomuus ja paljasnaamaisuus antaa epähygienisen kuvan. Hyvätuoksuinen saa olla, jokin kevyt flirttaileva tuoksu on kuulemma kiva. Hiusten pituudella ei väliä kunhan ei ole mikään peroksidihattara, naisen hiusten pitää olla sellaiset että niihin uskaltaa koskea ilman että sormet jäävät ansaan takkuihin.
Joku mainitsi "hoivavietin tukahduttaminen". Pitäisi ehkä jälleen valistaa näitä meidän aikuislapsia että kaikilla naisilla ei alkuunkaan ole hoivaviettiä - eikä se ole huono asia. Joskin erityisesti menneisyyteen jääneet miehet kuvittelevat että sanat äiti ja nainen ovat synonyymejä, mikä on sinänsä huolestuttavaa, koska minä saan ainakin sen kuvan että mies etsii äitiä ja palvelijaa itselleen eikä suinkaan tasavertaista puolisoa. Tosin minun veljenikin luuli pitkään että naisilla ei kasva säärikarvoja, koska eihän sellaisia edes näy mainoksissa, joten en yhtään ihmettele että jotkut miehet ovat täysin kujalla ihan perustiedoissa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:48"]
Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
Tv. Mies 37v
[/quote]
Miksi tämä aloitus? Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miksi? Ihan sama, oletko mies tai nainen ja minkä ikäinen, mutta joku motivaatio sulla on ollut tämän aloituksen tekemiseen. En vaan voi tajuta että mikä ihme se voisi olla.
Nainen on nainen ja siten naisellinen. Omasta mielestäni esim. 90 vuotta täyttänyt isoäitinikin on naisellinen ja niin ilmeisesti listasi mukaan sinunkin mielestä? Täyttää ihan noi kriteerit.
[/quote]
Ole hiljaa ämmä.
Tatuoinnit on seksikkäitä naisella, ei mitään isoja Martina Aitolehden tyyliin, mutta pienikin tatuointi naisella kertoo sen että nainen kestää edes vähän kipua eikä ole mikään helposti pillittelvä, kaikkea pelkäävä ja säikähtelevä ja nenänvarttaan muita katseleva prinsessa joka valittaa joka asiasta kun mikään ei ole hänen mieliksi ja täydellistä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:10"]Epänaisellisia piirteitä, hmm...? Kävelee kengänpohjat maata hangaten, sellainen laahustaja Meikkaamattomuus ja muutenkin huolittelemattomuus Syljeskely Lompakko takataskussa Tatuoinnin ja lävärit Moottoripyöräily (HD) Tekee työtä jossa työasuna haalarit (duunari) Toimiminen raskaankalustonkuljettajana Ainakaan nuo ei ole naisellisia piirteitä [/quote] Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista. [/quote] Tuossahan paljastat jo itse, että olet jotain muuta kuin naismainen (lihavoitu lainauksessa), mutta voit olla niin halutessasi. Ei mulla muuta. [/quote] Töissä on vähän vaikea olla hiuksia heilautteleva, huulipunat ojossa naisellinen nainen, mutta ei se tee minusta miesmäistä tai epänaisellista kun puheestani tai kävelystäni tai muusta vastaavasta ei äijämäisyyttä havaitse. Joten, osaan olla naisellinen, töissäkin. Vapaa-ajalla se on vain huomattavasti helpompaa korkkareineen ja nätteine vaatteineen.
[/quote]
Se että jos hoet "olen naisellinen, olen naisellinen" ei tee sinusta naisellista. Se että olet mies valtaisella alalla ei tee sinusta epänaisellista.
Jos sinulla on "hyvä-jätkä" syndrooma, niin mikään määrä huulipunaa tai rekkalastillinen minihameita ei teksi sinusta naisellista.
[/quote]
Turha sinun kanssa on alkaa jankata kun et ole minua töissä tai vapaa-ajalla nähnyt. Ihan vain yleisesti: Kiinnostus "miesten" juttuja kohtaan ei tee kaikista naisista ns. Rekkalesboja. Katsele ympärillesi. sekin ylikaunis pankkineiti saattaa vapaa-ajallaan ruuvata autoja ilman meikkiä naama paskaisena miehensä verkkareissa. Ajattele.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:10"]
Roikkutissit, isot ka ruskeat nännipihat hyi!, karvainen alapää, liian roikkuvat häppärit, liika tupakointi, lihavuus, muodottomuus, ei harrasta liikuntaa, ei ole ammattia, yh-äitiys yleensä, pelkkä liharuoan syönti, joka vklp viihteellä käynti, keltaiset hampaat, todella lyhyet hiukset, yli 175 pitkä, yli 35v jne.. Ai niin , olen sitten parisuhteessa ja neitonen sattuu olemaan ihan kaikkea muuta kuin nuo mitä tuossa selitin. T. M24
[/quote]
Ei vittu, miesten luetunymmärtäminen taas huipussaan :D tässä ei nyt kysytty henkilökohtaisia preferenssejä, vaan ihan yleisiä piirteitä.
Onko esimerkiksi yh-äitiys sinusta siis pääasiassa miehinen piirre?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:29"]
Hitler huulet?
[/quote]
Jäin miettimään samaa... ????
:D
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:29"]
Hitler huulet?
[/quote]
Niiden yläpuolella on tupsumaiset pikku viikset?
Jäin miettimään samaa... ????
:D
[/quote]
Ei vittu, miesten luetunymmärtäminen taas huipussaan :D tässä ei nyt kysytty henkilökohtaisia preferenssejä, vaan ihan yleisiä piirteitä.
Tämä tuntuu olevan vaikeaa monelle. Tuo yksi rekkakuskimimmi hyvänä esimerkkinä, ei kykene hyväksymään olevansa epänaisellisessa työssä joka ei kuitenkaan tarkoita, etteikö hän yksilönä voisi olla naismainen. Älykkyydeltään on jäänyt niiden perusrekkamiesten tasolle, se kävi selväksi.
xDDd miesten ja naisten jutut..... Naurattaa jo toi erottelu :DD Kai se naisellinen nainen on joku menneiden vuosisatojen kotiorja. Ja siihen lisättynä nykypäivän kauneusleikkaukset ja kuminen olemus.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:10"]Roikkutissit, isot ka ruskeat nännipihat hyi!, karvainen alapää, liian roikkuvat häppärit, liika tupakointi, lihavuus, muodottomuus, ei harrasta liikuntaa, ei ole ammattia, yh-äitiys yleensä, pelkkä liharuoan syönti, joka vklp viihteellä käynti, keltaiset hampaat, todella lyhyet hiukset, yli 175 pitkä, yli 35v jne..
Ai niin , olen sitten parisuhteessa ja neitonen sattuu olemaan ihan kaikkea muuta kuin nuo mitä tuossa selitin. T. M24
[/quote]
Heh, ai täyttäessään 35 vuotta, nainen muuttuu miehekkääksi? :D
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:48"]Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
Tv. Mies 37v
[/quote]
Tämä lista on melkein täydellinen. Lihaa en kuitenkaan syö :)
Oma mies kuitenkin näkee minut todella naisellisena.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:28"]Ei vittu, miesten luetunymmärtäminen taas huipussaan :D tässä ei nyt kysytty henkilökohtaisia preferenssejä, vaan ihan yleisiä piirteitä.
Tämä tuntuu olevan vaikeaa monelle. Tuo yksi rekkakuskimimmi hyvänä esimerkkinä, ei kykene hyväksymään olevansa epänaisellisessa työssä joka ei kuitenkaan tarkoita, etteikö hän yksilönä voisi olla naismainen. Älykkyydeltään on jäänyt niiden perusrekkamiesten tasolle, se kävi selväksi.
[/quote]
Kiitos kun haukut koko ammattikunnan älykkyysosamäärän parin lainauksen perusteella. Mitä se kertoo sinun älykkyydestäsi? Tässä ketjussa listattiin epänaisellisiksi piirteiksi muun muassa rekkakuskina oleminen ja se, että on kiinnostunut miesten jutuista. Miksi se olisi epänaisellista? Onko naisellisuus yhtäkuin ammatti? Vai onko se yhtäkuin ulkonäkö? Onko kalju, 150kg miesnainen sairaanhoitaja naisellisempi kuin simpsakka kiharahiuksinen nainen kauniilla piirteillä ajoneuvoasentajana?
- isokokoisuus... enkä tarkoita lihavuutta vaan sellaista pitkää "isoluista" amazonia
- karvaisuus
Muita ei nyt kyllä tule mieleen...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:56"]Vatsamakkarat, raskausarvet, riipparit, tummat karvat, tummat isot nännipihat, perunanenä =turn off.
Tv.mies40v
[/quote]
Onneksi olet ite samanlainen yökötys.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:10"]Roikkutissit, isot ka ruskeat nännipihat hyi!, karvainen alapää, liian roikkuvat häppärit, liika tupakointi, lihavuus, muodottomuus, ei harrasta liikuntaa, ei ole ammattia, yh-äitiys yleensä, pelkkä liharuoan syönti, joka vklp viihteellä käynti, keltaiset hampaat, todella lyhyet hiukset, yli 175 pitkä, yli 35v jne.. Ai niin , olen sitten parisuhteessa ja neitonen sattuu olemaan ihan kaikkea muuta kuin nuo mitä tuossa selitin. T. M24 [/quote] Heh, ai täyttäessään 35 vuotta, nainen muuttuu miehekkääksi? :D
[/quote]
Joo, ja mies on ikuisesti "nuorekas". :-D
Voi, kaikki me vanhetaan. Jotkut jopa kasvavat henkisestikin. Naiset ja miehet.
No jos aivoton pissis on nainen niin sitten en edes halua olla nainen.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:10"]Epänaisellisia piirteitä, hmm...? Kävelee kengänpohjat maata hangaten, sellainen laahustaja Meikkaamattomuus ja muutenkin huolittelemattomuus Syljeskely Lompakko takataskussa Tatuoinnin ja lävärit Moottoripyöräily (HD) Tekee työtä jossa työasuna haalarit (duunari) Toimiminen raskaankalustonkuljettajana Ainakaan nuo ei ole naisellisia piirteitä [/quote] Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista. [/quote] Tuossahan paljastat jo itse, että olet jotain muuta kuin naismainen (lihavoitu lainauksessa), mutta voit olla niin halutessasi. Ei mulla muuta. [/quote] Töissä on vähän vaikea olla hiuksia heilautteleva, huulipunat ojossa naisellinen nainen, mutta ei se tee minusta miesmäistä tai epänaisellista kun puheestani tai kävelystäni tai muusta vastaavasta ei äijämäisyyttä havaitse. Joten, osaan olla naisellinen, töissäkin. Vapaa-ajalla se on vain huomattavasti helpompaa korkkareineen ja nätteine vaatteineen.
[/quote]
Se että jos hoet "olen naisellinen, olen naisellinen" ei tee sinusta naisellista. Se että olet mies valtaisella alalla ei tee sinusta epänaisellista.
Jos sinulla on "hyvä-jätkä" syndrooma, niin mikään määrä huulipunaa tai rekkalastillinen minihameita ei teksi sinusta naisellista.