Mihin päivään asti sulla on lomaa töistä?
Kommentit (41)
Huomenna töihin mentävä, olen sen verran tärkeä työntekijä etten mä voi kotona kauaa makoilla.
Mikä loma? Taitaa olla sellainen vain valtion lokeilla veronmaksajien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Loppiaisen jälkeen töihin eli 7.1.
Saanko kysyä että mitä sinä teet työksesi? Milloin aloitit loman? Yksityisellä puolella ei noin vain lomailla koska firman täytyy tehdä tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä että mitä sinä teet työksesi? Milloin aloitit loman? Yksityisellä puolella ei noin vain lomailla koska firman täytyy tehdä tulosta.
Itselläni 2vko lomat. 7.1 kanssa töihin, rakennusala. Töitä on hyvin mutta pekkaset ja liukumat täytyy pitää joskus ja joulu on parasta aikaa sille. Kaikki tosiaan lomilla.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 2vko lomat. 7.1 kanssa töihin, rakennusala. Töitä on hyvin mutta pekkaset ja liukumat täytyy pitää joskus ja joulu on parasta aikaa sille. Kaikki tosiaan lomilla.
- eri
Rakennusalalla on hiljaista juuri nyt, taidat olla lomautettuna kun ei töitä ole. Jos töitä on paljon niin ei yksityisellä puolella lähdetä lomailemaan vaan silloin ollaan töissä ja lomat otetaan rahana.
Ei ole lomaa. Olen kaikki pyhät töissä ja odotankin palkkaa jo buaha haahaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Rakennusalalla on hiljaista juuri nyt, taidat olla lomautettuna kun ei töitä ole. Jos töitä on paljon niin ei yksityisellä puolella lähdetä lomailemaan vaan silloin ollaan töissä ja lomat otetaan rahana.
Ei tarvetta lomautuksille. Meillä on aina tapana pitää vapaat samaan aikaan vuodesta.
7.1. Ihan normaalia vuosilomaa 2 päivää, saldoja 2 ja joululahjavapaita 2 päivää. Eihän tästä paljon ylimääräistä edes tullut. Suunnittelualalla olen. Aika lailla projektit tehty valmiiksi ja uudet odottaa. Tosin sillä ajatuksella että jos tulee lisää tilauksia olen valmiudessa keskeyttää loman. Pari tarjottua selviää tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Tämä. Asuntojen remonttikohteissa on määräys että asukkaille joulurauha. Siksi me alan suunnittelijatkin ehdimme lomailla kun ei ole työmaakäyntejä. Suunnitelmissa ei ole väliä milloin niitä tekee, kunhan on deadlineen tehty. Aika lapsellista porukkaa nämä tärkeilijät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulosta?
11.1. saakka lomaa+vapaapäiviä. Olin joulun pyhät töissä. Näemmä jotain korpeaa kivasti toisten lomat :D
7.1. asti.