Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin päivään asti sulla on lomaa töistä?

Vierailija
29.12.2024 |

Miten on?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1. asti.

Vierailija
2/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töihin mentävä, olen sen verran tärkeä työntekijä etten mä voi kotona kauaa makoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.1

Vierailija
4/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisen jälkeen töihin eli 7.1.

Vierailija
5/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loma? Taitaa olla sellainen vain valtion lokeilla veronmaksajien piikkiin.

Vierailija
6/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.12.2025.

Vierailija
7/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä että mitä sinä teet työksesi? Milloin aloitit loman? Yksityisellä puolella ei noin vain lomailla koska firman täytyy tehdä tulosta. 

Vierailija
8/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä että mitä sinä teet työksesi? Milloin aloitit loman? Yksityisellä puolella ei noin vain lomailla koska firman täytyy tehdä tulosta. 

Itselläni 2vko lomat. 7.1 kanssa töihin, rakennusala. Töitä on hyvin mutta pekkaset ja liukumat täytyy pitää joskus ja joulu on parasta aikaa sille. Kaikki tosiaan lomilla.

- eri

Vierailija
9/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni 2vko lomat. 7.1 kanssa töihin, rakennusala. Töitä on hyvin mutta pekkaset ja liukumat täytyy pitää joskus ja joulu on parasta aikaa sille. Kaikki tosiaan lomilla.

- eri

Rakennusalalla on hiljaista juuri nyt, taidat olla lomautettuna kun ei töitä ole. Jos töitä on paljon niin ei yksityisellä puolella lähdetä lomailemaan vaan silloin ollaan töissä ja lomat otetaan rahana. 

Vierailija
10/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomaa. Olen kaikki pyhät töissä ja odotankin palkkaa jo buaha haahaa!!

Vierailija
11/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Rakennusalalla on hiljaista juuri nyt, taidat olla lomautettuna kun ei töitä ole. Jos töitä on paljon niin ei yksityisellä puolella lähdetä lomailemaan vaan silloin ollaan töissä ja lomat otetaan rahana. 

Ei tarvetta lomautuksille. Meillä on aina tapana pitää vapaat samaan aikaan vuodesta. 

Vierailija
12/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1. Ihan normaalia vuosilomaa 2 päivää, saldoja 2 ja joululahjavapaita 2 päivää. Eihän tästä paljon ylimääräistä edes tullut.  Suunnittelualalla olen. Aika lailla projektit tehty valmiiksi ja uudet odottaa. Tosin sillä ajatuksella että jos tulee lisää tilauksia olen valmiudessa keskeyttää loman. Pari tarjottua selviää tiistaina. 

Vierailija
13/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1.2024 saakka. Ansaittua lomaa on. Loma on ihmisen parasta aikaa. 

Vierailija
14/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Tämä. Asuntojen remonttikohteissa on määräys että asukkaille joulurauha. Siksi me alan suunnittelijatkin ehdimme lomailla kun ei ole työmaakäyntejä. Suunnitelmissa ei ole väliä milloin niitä tekee, kunhan on deadlineen tehty. Aika lapsellista porukkaa nämä tärkeilijät...

Vierailija
15/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7.1. asti.

Sama juttu, olen opettaja.

Vierailija
16/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulosta? 

Vierailija
17/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.1. saakka lomaa+vapaapäiviä. Olin joulun pyhät töissä. Näemmä jotain korpeaa kivasti toisten lomat :D

Vierailija
18/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut lomailla kun viikon. Tympii

Vierailija
19/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.12. asti on lomaa töistä ja sen jälkeen alkaa eläke.

Vierailija
20/41 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vapaata yhden päivän, joka jo meni.