Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epänaisellisia piirteitä naisessa

Vierailija
23.12.2014 |

Mitä tulee mieleen?

Lyhyet hiukset

urheilee ja hikoilee

syö paljon lihaa

tietää taloudesta ja politiikasta paljon

Nämä ovat melko turn off ainakin.

Tv. Mies 37v

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kotitöistä ja lapsista jatkuva "väsyminen".

- Hoivaamisvietin tukahduttaminen.

- Keinotekeinen tapa yrittää puhua matalalla äänellä vaikuttaakseen vakuuttavammalta (miesmäisemmältä).

- "hyvä jätkä" syndrooma.

- Pienitissisyys. Suora vartalon muoto, karvat missä tahansa kuin päässä, lättänaama, perunanenä, lyhyet paksut jalat, selluliitti, isot kädet, isot jalkaterät. Hitler huulet.

Vierailija
122/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:48"]

Mitä tulee mieleen?

Lyhyet hiukset

urheilee ja hikoilee

syö paljon lihaa

tietää taloudesta ja politiikasta paljon

Nämä ovat melko turn off ainakin.

Tv. Mies 37v

[/quote]

Miksi tämä aloitus? Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miksi? Ihan sama, oletko mies tai nainen ja minkä ikäinen, mutta joku motivaatio sulla on ollut tämän aloituksen tekemiseen. En vaan voi tajuta että mikä ihme se voisi olla.

Nainen on nainen ja siten naisellinen. Omasta mielestäni esim. 90 vuotta täyttänyt isoäitinikin on naisellinen ja niin ilmeisesti listasi mukaan sinunkin mielestä? Täyttää ihan noi kriteerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:10"]Epänaisellisia piirteitä, hmm...?

Kävelee kengänpohjat maata hangaten, sellainen laahustaja

Meikkaamattomuus ja muutenkin huolittelemattomuus

Syljeskely

Lompakko takataskussa

Tatuoinnin ja lävärit

Moottoripyöräily (HD)

Tekee työtä jossa työasuna haalarit (duunari)

Toimiminen raskaankalustonkuljettajana

Ainakaan nuo ei ole naisellisia piirteitä
[/quote]

Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista.

Vierailija
124/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler huulet?

Vierailija
125/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista.

Olet oikeassa, nuo piirteet eivät ole mielestäni naisellisia ja silloin kun näen naisen noiden parissa, he eivät todellakaan edusta naismaista olemusta, toki voivat muutoin olla. Mutta niin kuin itsekin sanoit, voit olla hyvinkin naismainen jos laitat itseäsi ja haluat näyttää naismaiselta, noiden parissa et.

Vierailija
126/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:24"]

selluliitti

[/quote]

Newsflash! Selluliitti vähän niinkuin on naisten juttu, koska kehonkoostumus on luonnostaan hieman erilainen kuin miehillä. Nyt jonne tarkkana siellä bilsan tunnilla!

Vierailija
127/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:10"]Epänaisellisia piirteitä, hmm...? Kävelee kengänpohjat maata hangaten, sellainen laahustaja Meikkaamattomuus ja muutenkin huolittelemattomuus Syljeskely Lompakko takataskussa Tatuoinnin ja lävärit Moottoripyöräily (HD) Tekee työtä jossa työasuna haalarit (duunari) Toimiminen raskaankalustonkuljettajana Ainakaan nuo ei ole naisellisia piirteitä [/quote] Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista.

[/quote]

Tuossahan paljastat jo itse, että olet jotain muuta kuin naismainen (lihavoitu lainauksessa), mutta voit olla niin halutessasi. Ei mulla muuta.

Vierailija
128/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:33"]Minulla on pitkät hiukset, meikkaan ja osaan olla todella naisellinenkin, mutta olen rekkakuski, minulla on tatuointeja, pukeudun _töissä_ hälyvaatteisiin ja rakastan harrikoita. Olen mielestäsi siis todellinen turnoff, vaikka vapaa-ajalla et tietäisi minun omaavan mitään noista.

Olet oikeassa, nuo piirteet eivät ole mielestäni naisellisia ja silloin kun näen naisen noiden parissa, he eivät todellakaan edusta naismaista olemusta, toki voivat muutoin olla. Mutta niin kuin itsekin sanoit, voit olla hyvinkin naismainen jos laitat itseäsi ja haluat näyttää naismaiselta, noiden parissa et.
[/quote]

Ainoana erona on se, että myös töissä minulla on vähän meikkiä ja en näytä harakanperseeltä vaikka miesvaltaisella alalla olenkin. Et tulisi minua sanomaan "yhdeksi jätkistä" kun ei kukaan muukaan mies minua äijänä töissä pidä. Kyllä siellä katseita saa vaikka ei minihame päällä olekaan.

Vierailija
129/129 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitseva, äänekäs, dominoiva, hymyilemätön.

Luonteenpiirteistä tuli ensimmäisenä mieleen, nuohan ovat perinteisesti olleet maskuliinisuuteen liitettyjä ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi