Epänaisellisia piirteitä naisessa
Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
tietää taloudesta ja politiikasta paljon
Nämä ovat melko turn off ainakin.
Tv. Mies 37v
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:38"]Helvetin pinnallista sakkia täällä liikkuu. "No joku karvojen ajamattomuus ja harrikoista tykkääminen on aika epänaisellista" voi itku ja tuska. Kyllä nainen on nainen kiinnostuksenkohteista huolimatta.
Itselleni epänaisellisia piirteitä on esimerkiksi putkiajattelu, jossa ei osata pohtia asioita monimutkaisemmin vain pelkästään pisteestä A pisteeseen B eikä vaihtoehtoja. Toiseksi epänaiselliseksi piirteeksi näen myös välinpitämättömyyden ja epäempaattisuuden, eli ei mietitä tapahtumia muiden kannalta. Lisäksi täyden huolenpitovietin ja herkkyyden puuttumisen näen epänaiselliseksi. Näillä piirteillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön tai harrastuksien kanssa.
[/quote]
Ainut fiksu kirjoitus tässä ketjussa! Osuit feminiinisyyden ytimeen
[/quote]
Samaa mieltä! Hyvää joulua Sinulle!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:22"]
Tatuoinnit on seksikkäitä naisella, ei mitään isoja Martina Aitolehden tyyliin, mutta pienikin tatuointi naisella kertoo sen että nainen kestää edes vähän kipua eikä ole mikään helposti pillittelvä, kaikkea pelkäävä ja säikähtelevä ja nenänvarttaan muita katseleva prinsessa joka valittaa joka asiasta kun mikään ei ole hänen mieliksi ja täydellistä.
[/quote]
Tatuoinnit eivät ole seksikkäitä kenelläkään, eivätkö kerro ihmisestä mitään hyvää.
En ymmärrä miksi yleensä avasin tämän keskustelun, sillä tiesin jo valmiiksi korkeella olevan vitutustason nousevan pilviin.
Minua ei niinkään kiinnosta nämä vaatimukset koskien ulkonäköä - minulle on ihan sama, näytänkö minä tai muut naiset siltä, miltä joku av-palstan mies haluaa meidän näyttävän. Mutta se, mikä erityisesti suututtaa, on luonteenpiirteiden sukupuolittaminen.
Minä olen äänekäs. Minä olen hauska, porukan naurattaja. Minä olen valtiotieteiden maisteri, sivuaineena historia, eli mielipiteitä ja keskusteluhalua mm. poliitikasta löytyy mielin määrin. Minulla ei ole erityisen suurta hoivaviettiä. En koe olevani aina yhtä empaattinen kuin moni muu. Kiroilen jos tekee mieli - tosin aika harvoin. Osallistun väittelyihin, seuraan intohimoisesti urheilua.
Jos tämä tekee minusta vähemmän naisen jonkun silmissä... se on aika surullista.
Muutama sana vähän aiheen sivusta.
Minulla on eräs ystävä, joka on ulkoisesti jopa miesmäinen. Lähes aina huppari ja colleget, hyvässä tapauksessa farkut. Ei todellakaan korkkareita koskaan. Harvoin meikkiä, tai jos on niin hilllitysti. Ei naisellisia elkeitä, ei hulmauttele hiuksiaan eikä kiherrä.
Mutta astupa hänen asuntoonsa. Siellä on kaikki säntillisesti tip top, kylppärissä on miljoonittain naiseuden symboleita aka. kosmetiikka- ja saippuapurkkeja (pitää siis hygieniastaan erinomaista huolta), koti aina marttamaisen siisti, sisustettu. Kasveja, sisutuselementtejä, koriste-esineitä jne. Leipoo itse, tekee ruokaa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:26"]
Jos tämä tekee minusta vähemmän naisen jonkun silmissä... se on aika surullista.
[/quote]
Miksi se on surullista? Sinulla on oikeus luokitella luonteenpiirteesi niin naisellisiksi tai miehekkäiksi mitä itse haluat, muiden mielipiteet nyt eivät paina oman identiteetin kohdalla. Minä en sinua myöskään näkisi luonteenpiirteiden perusteella naisellisena, mutta se on vain minun mielipiteeni josta ei tarvitse välittää tai tuntea oikeastaan mitään - negatiivista tai positiivistakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:27"]Muutama sana vähän aiheen sivusta.
Minulla on eräs ystävä, joka on ulkoisesti jopa miesmäinen. Lähes aina huppari ja colleget, hyvässä tapauksessa farkut. Ei todellakaan korkkareita koskaan. Harvoin meikkiä, tai jos on niin hilllitysti. Ei naisellisia elkeitä, ei hulmauttele hiuksiaan eikä kiherrä.
Mutta astupa hänen asuntoonsa. Siellä on kaikki säntillisesti tip top, kylppärissä on miljoonittain naiseuden symboleita aka. kosmetiikka- ja saippuapurkkeja (pitää siis hygieniastaan erinomaista huolta), koti aina marttamaisen siisti, sisustettu. Kasveja, sisutuselementtejä, koriste-esineitä jne. Leipoo itse, tekee ruokaa.
[/quote]
Onko hän skitsofreenikko?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:56"]
Naisellisuus on sellainen asia jonka näkee vaikka nainen on pukeutunut säkkiin. Sama miehuuden kanssa. Feminiiniset piirteet ovat eri asia kuin naiseus, mutta jotkut saattavat korostaa edellä mainittuja koska ovat epävarmoja naiseudestaan. On myös huolestuttavaa että omaa naiseutta yritetään etsiä miesten silmien avulla vaikka kokemus sekä tunne naiseudesta ja seksuaalinen halu naiseen ovat eri asia.
[/quote]
Se on nykyisin oikeastaan ainoa tapa etsiä ensin omaa feminiinisyyttä - miesten kautta. Patriarkalismissa naiseus käsitetään heikommaksi mitä maskuliinisuus ja saadakseen 'varmistuksen' feminiinisyydelle tulee saada miesten tuki sille. Vaikka tosiaan oikeasti feminiinisyys kumpuaa naisesta luonnostaan kun ei yritä peittoutua maskuliinisten piirteiden alle. Musta jokaisen naisen tulisi olla ylpeä naiseudestaan, ihan kuten miestenkin miehisyydestään :) Molemmat yhtä arvokkaita ja toisilleen annettavaa.
[/quote]
Amen -91
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:30"]
[/quote]
Miksi se on surullista? Sinulla on oikeus luokitella luonteenpiirteesi niin naisellisiksi tai miehekkäiksi mitä itse haluat, muiden mielipiteet nyt eivät paina oman identiteetin kohdalla. Minä en sinua myöskään näkisi luonteenpiirteiden perusteella naisellisena, mutta se on vain minun mielipiteeni josta ei tarvitse välittää tai tuntea oikeastaan mitään - negatiivista tai positiivistakaan.
[/quote]
Entäs jos kerron sinulle, että näiden luonteenpiirteiden lisäksi pukeudun hyvin naisellisesti, meikkaan siististi, laittaudun, pidän erinomaista huolta hygienista.
Kumpi voittaa? "Miesmäinen" luonne vs. naisellinen ulkonäkö. Olenko epänaisellinen?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:48"]
Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
Tv. Mies 37v
[/quote]
Miksi tämä aloitus? Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miksi? Ihan sama, oletko mies tai nainen ja minkä ikäinen, mutta joku motivaatio sulla on ollut tämän aloituksen tekemiseen. En vaan voi tajuta että mikä ihme se voisi olla.
Nainen on nainen ja siten naisellinen. Omasta mielestäni esim. 90 vuotta täyttänyt isoäitinikin on naisellinen ja niin ilmeisesti listasi mukaan sinunkin mielestä? Täyttää ihan noi kriteerit.
[/quote]
Hah hah, maailman napa tortun hautoja skitsoilee :) Palsta on täynnä vaikka mitä sikaketjuja miesten pienistä munista ja epämiehekkäistä käytöksistä. Ja kun vastineeksi miettii naisten vikoja niin eiköhän joku Pyhä Vulva tule rääkymään ettei ole huonoja naisia, on vain sikoja miehiä.
[/quote]
Ja hyvää joulumieltä. Silleen. Eipä tullut vastausta ihmettelyyn että miksi? Osaatko kertoa, missä kohtaa edellisessä kirjoituksestani väitetään esim. että miehet ovat sikoja? Ps. et voi mitenkään tietää sukupuoltani.
En ymmärrä miksi yleensä avasin tämän keskustelun, sillä tiesin jo valmiiksi korkeella olevan vitutustason nousevan pilviin.
Minua ei niinkään kiinnosta nämä vaatimukset koskien ulkonäköä - minulle on ihan sama, näytänkö minä tai muut naiset siltä, miltä joku av-palstan mies haluaa meidän näyttävän. Mutta se, mikä erityisesti suututtaa, on luonteenpiirteiden sukupuolittaminen.
Minä olen äänekäs. Minä olen hauska, porukan naurattaja. Minä olen valtiotieteiden maisteri, sivuaineena historia, eli mielipiteitä ja keskusteluhalua mm. poliitikasta löytyy mielin määrin. Minulla ei ole erityisen suurta hoivaviettiä. En koe olevani aina yhtä empaattinen kuin moni muu. Kiroilen jos tekee mieli - tosin aika harvoin. Osallistun väittelyihin, seuraan intohimoisesti urheilua.
[/quote]
Ihan varmasti voit olla tuota mieltä, ettei naiseutesi tuosta karise. Sääli on se, että jos mies on hintelä punatukkainen kikattaja jolla on vahva hoivavietti ja harrastaa kukkasia ja neulomista, on AUTOMAATTISESTI säälitty luuseri jota sadat tuhannet topakat naiset irvailevat hintiksi tai vähintään huonoksi panomieheksi. Juuri kukaan ei näe tuollaista miestä erityisen miehekkäänä. Mutta nainen, nainen voi olla mikä tahansa harrikoita rasvaava karvainen rekkalesbo joka on kännissä jätkien kanssa tallilla ollen silti niin lady ja sitähän ei saa kyseenalaistaa. Koska Pillu ja Pyhä Vulva.
Mua ei kiinnosta, pitävätkö miehet minua ns. "naisellisena".
Olen pitkä (=amazoni), en meikkaa paljon (=en halua miellyttää tarpeeksi), en käytä korkokenkiä (=olen maskuliininen), en käytä hameita (=haluan olla kuin mies), työskentelen miesvaltaisella alalla (=olen henkisesti mies)...
Muut ehkä näkevät minut noin, mutta minä olen pitkä, hyväkroppainen, riittävän kaunis, etten tarvitse paljon ehostusta, kävelen niin paljon, etten korkkareilla halua pilata jalkojani, hameet eivät ole tyyliäni ja talvella vaikea pukeutua lämpimästi, työskentelen hyvän elintason eteen... Jos nämä ovat huonoja ominaisuuksia, niin olen mielelläni epäkelpo naiseksi. Mitähän haittaa elämääni näistä ominaisuuksistani seuraa?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:27"]Muutama sana vähän aiheen sivusta. Minulla on eräs ystävä, joka on ulkoisesti jopa miesmäinen. Lähes aina huppari ja colleget, hyvässä tapauksessa farkut. Ei todellakaan korkkareita koskaan. Harvoin meikkiä, tai jos on niin hilllitysti. Ei naisellisia elkeitä, ei hulmauttele hiuksiaan eikä kiherrä. Mutta astupa hänen asuntoonsa. Siellä on kaikki säntillisesti tip top, kylppärissä on miljoonittain naiseuden symboleita aka. kosmetiikka- ja saippuapurkkeja (pitää siis hygieniastaan erinomaista huolta), koti aina marttamaisen siisti, sisustettu. Kasveja, sisutuselementtejä, koriste-esineitä jne. Leipoo itse, tekee ruokaa. [/quote] Onko hän skitsofreenikko?
[/quote]
Mukavata kieltämättä olisi kuulla kyseiseen lopputulemaan johtanut päättelyketjusi :D
ps. ei
Ylipitkä, romukuinen, rumat isot jalat, pureskellut kynnet, rehottavat mustat pillunkarvat, ohuet hiukset, paskaset hampaat,ROMULUINEN SIIS, iso pää, hamsteriposket, liian laiha anorektikko, täysin rinnaton, hirvee läski, hirveet selluliitit, ei vyötäröä, jenkkakahvat, lattaperse...jne...
Tupakan näköinen ja sille haiseva juoppo ämmä...terveyssiteitä ja pikkuhousunsuojia housussa...paskanen nauru...kiroilu...räkiminen...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 08:48"]
Mitä tulee mieleen?
Lyhyet hiukset
urheilee ja hikoilee
syö paljon lihaa
Tv. Mies 37v
[/quote]
Miksi tämä aloitus? Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että miksi? Ihan sama, oletko mies tai nainen ja minkä ikäinen, mutta joku motivaatio sulla on ollut tämän aloituksen tekemiseen. En vaan voi tajuta että mikä ihme se voisi olla.
Nainen on nainen ja siten naisellinen. Omasta mielestäni esim. 90 vuotta täyttänyt isoäitinikin on naisellinen ja niin ilmeisesti listasi mukaan sinunkin mielestä? Täyttää ihan noi kriteerit.
[/quote]
Hah hah, maailman napa tortun hautoja skitsoilee :) Palsta on täynnä vaikka mitä sikaketjuja miesten pienistä munista ja epämiehekkäistä käytöksistä. Ja kun vastineeksi miettii naisten vikoja niin eiköhän joku Pyhä Vulva tule rääkymään ettei ole huonoja naisia, on vain sikoja miehiä.
[/quote]
Ja hyvää joulumieltä. Silleen. Eipä tullut vastausta ihmettelyyn että miksi? Osaatko kertoa, missä kohtaa edellisessä kirjoituksestani väitetään esim. että miehet ovat sikoja? Ps. et voi mitenkään tietää sukupuoltani.
[/quote]
Ihan siksi, että palstan akat tajuaisivat miten suuria puutteita heissä on ja miten epänaisellisia suurin osa suominaisista on sen sijaan, että he alati teilaisivat miehiä epämiehekkäiksi sioiksi. Ajatusleikki ja niin poispäin
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:54"]
Entäs jos kerron sinulle, että näiden luonteenpiirteiden lisäksi pukeudun hyvin naisellisesti, meikkaan siististi, laittaudun, pidän erinomaista huolta hygienista.
Kumpi voittaa? "Miesmäinen" luonne vs. naisellinen ulkonäkö. Olenko epänaisellinen?
[/quote]
Tarvitsetko nyt jonkun naisellisuusprosenttiluokituksen anonyymeiltä netinkäyttäjiltä, vai mitä haet? Jospa olet vain rauhassa oma itsesi ja mietit "epänaisellisuuttasi" siinä vaiheessa, jos koet siitä olevan jotain todellista haittaa elämässäsi. Vai järkyttääkö se, jos jossain on joku tuntematon, joka ehkä pitää jotain ominaisuuttasi epänaisellisena? Tuo viimeinen kysymys ei sitten koskenut vain lainattua kommentoijaa, vaan muitakin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 15:13"]
[/quote]
Tarvitsetko nyt jonkun naisellisuusprosenttiluokituksen anonyymeiltä netinkäyttäjiltä, vai mitä haet? Jospa olet vain rauhassa oma itsesi ja mietit "epänaisellisuuttasi" siinä vaiheessa, jos koet siitä olevan jotain todellista haittaa elämässäsi. Vai järkyttääkö se, jos jossain on joku tuntematon, joka ehkä pitää jotain ominaisuuttasi epänaisellisena? Tuo viimeinen kysymys ei sitten koskenut vain lainattua kommentoijaa, vaan muitakin.
[/quote]
Ei. Minusta on vain hassua, että ihmiset tuomitsevat niin helposti ihmiset naiselliseksi, miehekkääksi, epänaiselliseksi tai epämiehekkääksi. Me olemme kaikki yksilöitä ja suloisia sekoituksia kaikenlaisia piirteitä. Eläköön yksilöllisyys.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 13:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Naiseus tulee sisältä päin :) Eli ei, mikään määrä meikkiä tai pukeutumistyyli ei kompensoi. Aina voi esittää, mutta nykyaikanakin naiselliselta näyttävä voi omata roimasti maskuliinisia piirteitä. Tutustumalla enemmän saa selkoa paremmin onko joku yksilö enemmän maskuliininen vai feminiininen.
Ja ota huomioon, vaikka minusta sinä et oman näkemykseni mukaan vaikuta naiselliselta ei siinä ole mitään pahaa. Sinä olet juuri omanlaisesi. Sitten jos kokisit, että haluaisit olla enemmän perinteiseen naisenmuottiin sopiva ja tuntuisi, että joudut tekemään kompromisseja sen ja oman luonteesi välillä tulisi ongelmia. Mutta miksi sinun edes pitäisi yrittää olla muuta mitä itse olet?
Tämä ketju on paljon riitaisampi kuin vastaava katju miehistä. Kertoo kaiken olennaisen :D
Epänaisellista?
- piereskely
- istuminen jätkämäisesti jalat levällään
- yrittää olla enemmän mies kuin miehet miesporukassa ollessaan
- jatkuva hapannaamaisuus. Miesten jutuille pitää nauraa, hihitellä tai hymyillä ainakin.
Lihavuus.. hyi sättana