Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee töihin oikeuspsykiatriselle osastolle?

Vierailija
20.06.2026 |

Joku mahdollisimman haastava paikka missä saa käyttää päätänsä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä näytä pään käyttö oikein sujuvan.

Vierailija
2/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et palikka mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kiinnostaa? Lääkärin tutkinto, psykiatrin tutkinto, erikoistuminen oikeuspsykiatriaan. Siitä,  jos vielä kiinnostaa. 

Vierailija
4/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hoitajaksi sinne. Riittääkö tavallinen lähihoitajan tutkinto? True crime ja ihmisen pääkoppa on aina kiehtonut.

Ap

Vierailija
5/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, siinä työssä ei ole mitään ihmeellistä. Päätä ei tartte käyttää yhtään mihinkään. Maailman tylsin ja laiskin homma

Vierailija
6/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijana harjoittelemassa. Hain harjoittelupaikkaa, ja sain sen. Oli mielenkiintoista, mutta ei minulle sopivaa. Erikoistuin kirurgiaan.

Vierailija
7/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan hoitajaksi sinne. Riittääkö tavallinen lähihoitajan tutkinto? True crime ja ihmisen pääkoppa on aina kiehtonut.

Ap

Jatkat dekkareiden lukemista.

Vierailija
8/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskelijana harjoittelemassa. Hain harjoittelupaikkaa, ja sain sen. Oli mielenkiintoista, mutta ei minulle sopivaa. Erikoistuin kirurgiaan.

Miksi ei ollut sopivaa?

Ap

Vierailija
9/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla sinne, samoin kuten muuallekin.

Vierailija
10/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina yksi opiskelukaveri sanoi olleensa töissä Niuvanniemessä ennen opiskeluja jossain puutarharyhmässä. Kertoi juttua kun työkaveri ihmetteli lehtijuttua miten joku perheenisä oli tappanut lapsensa ja hän oli siihen sanonut että tuossa se kaveri on meidän vahdittavana. Niuvassa oli myös tapana valita "Vuoden lusija" vähän Santa Lucia perinnettä seuraten. 

Vierailija
11/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et todellakaan pääse.

Vierailija
12/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et todellakaan pääse.

Miksen pääsisi?

Ap

Vierailija
13/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ollut sopivaa?

Ap

Oikeuspsykiatria on kuormittavampaa kuin monet muut lääketieteen alat. Koska muitakin, mieluisempia vaihtoehtoja oli, en harjoittelun jälkeen jatkanut. Oikein hyvä kokemus, silti. Tiedänpähän mitä sekin on.

Vierailija
14/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää pitää kaukana tuollaisista paikoista. Ehkä parempi ettei hoitotyöhön edes sekaannu. True crime......

Vierailija
15/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni vaativissa yksiköissä ei ole lähihoitajille oikein työpaikkoja. Voit toki aloittaa lähihoitajakoulutuksesta, jos et ole käynyt lukioa tms. Opiskele sitten kuitenkin sairaanhoitajaksi, ota suuntaavat opinnot psykiatrisesta hoidosta ja tee opinnäytetyösi psykiatriseen hoitoon. Yritä jo opiskeluaikana saada harjoittelupaikka oikeuspsykiatriasta, mutta jos et saa, niin ei se ole este etteikö sinne voisi töihin silti päästä myöhemmin. Ehkä se työ jopa sopiikin paremmin kun jo vähän elämänkokemusta. Nuorelle voi olla raskas paikka. 

Vierailija
16/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne ei hakua kukaan? Koko ajan paikkoja auki esim Ohkolaan

Vierailija
17/17 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton tylsää eikä ole arvostettua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän