Miten pääsee töihin oikeuspsykiatriselle osastolle?
Joku mahdollisimman haastava paikka missä saa käyttää päätänsä.
Kommentit (17)
Mikä siinä kiinnostaa? Lääkärin tutkinto, psykiatrin tutkinto, erikoistuminen oikeuspsykiatriaan. Siitä, jos vielä kiinnostaa.
Haluan hoitajaksi sinne. Riittääkö tavallinen lähihoitajan tutkinto? True crime ja ihmisen pääkoppa on aina kiehtonut.
Ap
Sori ap, siinä työssä ei ole mitään ihmeellistä. Päätä ei tartte käyttää yhtään mihinkään. Maailman tylsin ja laiskin homma
Olin opiskelijana harjoittelemassa. Hain harjoittelupaikkaa, ja sain sen. Oli mielenkiintoista, mutta ei minulle sopivaa. Erikoistuin kirurgiaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan hoitajaksi sinne. Riittääkö tavallinen lähihoitajan tutkinto? True crime ja ihmisen pääkoppa on aina kiehtonut.
Ap
Jatkat dekkareiden lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Olin opiskelijana harjoittelemassa. Hain harjoittelupaikkaa, ja sain sen. Oli mielenkiintoista, mutta ei minulle sopivaa. Erikoistuin kirurgiaan.
Miksi ei ollut sopivaa?
Ap
Hakemalla sinne, samoin kuten muuallekin.
Opiskeluaikoina yksi opiskelukaveri sanoi olleensa töissä Niuvanniemessä ennen opiskeluja jossain puutarharyhmässä. Kertoi juttua kun työkaveri ihmetteli lehtijuttua miten joku perheenisä oli tappanut lapsensa ja hän oli siihen sanonut että tuossa se kaveri on meidän vahdittavana. Niuvassa oli myös tapana valita "Vuoden lusija" vähän Santa Lucia perinnettä seuraten.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et todellakaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEt todellakaan pääse.
Miksen pääsisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ollut sopivaa?
Ap
Oikeuspsykiatria on kuormittavampaa kuin monet muut lääketieteen alat. Koska muitakin, mieluisempia vaihtoehtoja oli, en harjoittelun jälkeen jatkanut. Oikein hyvä kokemus, silti. Tiedänpähän mitä sekin on.
Ap pitää pitää kaukana tuollaisista paikoista. Ehkä parempi ettei hoitotyöhön edes sekaannu. True crime......
Tietääkseni vaativissa yksiköissä ei ole lähihoitajille oikein työpaikkoja. Voit toki aloittaa lähihoitajakoulutuksesta, jos et ole käynyt lukioa tms. Opiskele sitten kuitenkin sairaanhoitajaksi, ota suuntaavat opinnot psykiatrisesta hoidosta ja tee opinnäytetyösi psykiatriseen hoitoon. Yritä jo opiskeluaikana saada harjoittelupaikka oikeuspsykiatriasta, mutta jos et saa, niin ei se ole este etteikö sinne voisi töihin silti päästä myöhemmin. Ehkä se työ jopa sopiikin paremmin kun jo vähän elämänkokemusta. Nuorelle voi olla raskas paikka.
Miksi sinne ei hakua kukaan? Koko ajan paikkoja auki esim Ohkolaan
Hiton tylsää eikä ole arvostettua
No eipä näytä pään käyttö oikein sujuvan.