Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies, mutta...

Vierailija
23.12.2014 |

Tapasin aivan ihanan miehen ystäväni kautta. Huumorintajumme kohtaa, kiinnostuksen kohteet, harrastukset, kaikki. Äärimmäisen älykäs, hyväntahtoinen ja erinomainen keskustelija. Mutta, sain tietää hänen ammattinsa. Psykiatri. Ei siinä muuten mitään, mutta minulla on pitkään ollut kaikenlaista ongelmaa. Teininä syömishäiriötä ja viiltelyä, aikuisiällä masennusta, itsariyrityksiä, rajuja mielialavaihteluita ym. Käsissä kamalat arvet, välillä tulee oksenneltua niin että veri lentää sun muuta. Ihmisethän pitäisivät minua hänen potilaana ja alkaisikohan hän itsekin pitää? En toisaalta uako että hän voi pitää minua viehättävänä enää kertomisen jälkeen ja kertoa mun on pakko, huijaaminen on liian julmaa. Satuttaa vaan ajatella, että se mahdollsuus parisuhteeseen meni taas. Aikaisempi mies jätti minut juuri ongelmieni takia, häpesi minua ja lopulta vihasi. Kyseessä tosin alkoholisoitunut ja väkivaltainen mies, eli ero oli kuitenkin sitten hyvä asia.

Haluan rakkautta, mutta on liian itsekästä saada sitä. Itkettää ja vituttaa, muttei kukaan pysty näin rikkinäistä rakastamaan. Eikä tarvitsekaan.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo vatvomien, ap. Jos tuo mies on olemassa, mitä kyllä epäilen suures

Lopeta tuo vatvominen, ap. Jos tuo mies olisikin olemassa, ei hän sinusta jaksa kauaa innostua, vaikutat ikäiseksesi kovin lapsenomaiselta. Keksi toinen tarina, lisää siihen hiven uskottavuutta, niin sitten taas kommentoidaan.

Vierailija
2/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:58"]

Lopeta tuo vatvomien, ap. Jos tuo mies on olemassa, mitä kyllä epäilen suures Lopeta tuo vatvominen, ap. Jos tuo mies olisikin olemassa, ei hän sinusta jaksa kauaa innostua, vaikutat ikäiseksesi kovin lapsenomaiselta. Keksi toinen tarina, lisää siihen hiven uskottavuutta, niin sitten taas kommentoidaan.

[/quote]

Mitä ihmettä? Uskottavuuttasi lisää hienosti se, että viestissäsi on toistoa vaikka toisille jakaa. En vatvo erityisemmin, miettiä kyllä haluan ja pohtia asiaa huolellisesti jotta teen oikean valinnan. Kerro toki miten olen "ikäisekseni lapsenomainen", kieltämättä aika jännä sanavalinta. Tekeekö minusta lapsellisen, tai lapsenomaisen, se että haluan suhteen vakaalle pohjalle ja sellaiseksi etten satuta ketään - miestä tai itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku tarve hoitaa sua. Sairas halu panna potilaitaan ja nyt se yrittää tyydyttää sitä halua sun kanssa koska ei voi panna potilasta. Oot lähinpänä sitä mitä se haluaa. Oot yhtä sairas ku tuo äijä jos lähdet siihen leikkiin mukaan. Oot vaan sille taas yks terapoitava jota voi panna.

Vierailija
4/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:39"]

Omat ongelmat hoitoon ennen suhdetta.

[/quote]

näinpä! haluat ap vaan miehen parantamaan sinut, etkä mitään rakkautta. ei se parisuhde sua pelasta ja ilmeisesti takerrut kaikkiin ihmisiin. onko sulla ystäviä? vai ovatko he väsyneet jo sinuun?

Vierailija
5/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei keskiverto mies pysty naisia kovin hyvin ymmartamaan.

Vierailija
6/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitäs ap tätä, jos satut olemaan linjoilla. :)

Vierailija
7/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:52"]

Sillä on joku tarve hoitaa sua. Sairas halu panna potilaitaan ja nyt se yrittää tyydyttää sitä halua sun kanssa koska ei voi panna potilasta. Oot lähinpänä sitä mitä se haluaa. Oot yhtä sairas ku tuo äijä jos lähdet siihen leikkiin mukaan. Oot vaan sille taas yks terapoitava jota voi panna.

[/quote]

Onko sinulla minkäänlaista käsitystä siitä, kuinka vakava tuo syytös on? Etenkin sillä alalla jossa ko. mies työskentelee. Noin ei vaan sanota, oli se sitten vain keskustelupalstalla tai oikeassa elämässä. Ehkä olen liian optimistinen, mutta en usko että olisin miehelle pelkkä pano. Saattaa olla että olen, mutten siksi että hän haluaa harrastaa seksiä potilaidenksa kanssa ja kiihottuu minun viiltelyarvista tai jotain.

Vierailija
8/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:14"]

[/quote]

Täällä ollaan, samaa edelleen. Ei olla eilisen jälkeen juteltu kun mies on viettämässä joulua ja minä ilman läppäriä myös joulua viettämässä. Satunnaisia kuvaviestejä ollaan laiteltu, jotain koirakuvia sun muuta "turhaa" muttei mitään syvällisempää keskustelua. Sitä 37. päivää odotellessa...

Vierailija
9/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:16"]

[/quote]

Tsemppiä sulle/teille! Muista päivittää jatkossakin, jooko?

Täällä ollaan, samaa edelleen. Ei olla eilisen jälkeen juteltu kun mies on viettämässä joulua ja minä ilman läppäriä myös joulua viettämässä. Satunnaisia kuvaviestejä ollaan laiteltu, jotain koirakuvia sun muuta "turhaa" muttei mitään syvällisempää keskustelua. Sitä 37. päivää odotellessa...

[/quote]

Vierailija
10/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on ongelmia. Toisilla vähemmän ja toisilla enemmän. Et mielestäni poikkea normi ihmisestä - elämässä sattuu nyt kaikenlaista, ikävääkin. Nyt sulle on tullut valon pilkahdus mukavan miehen muodossa. Otat sen nyt vaan vastaan.

Vierailija
11/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:16"]

[/quote]

Tsemppiä sulle/teille! Muista päivittää jatkossakin, jooko?

[/quote]

[/quote]

Ilmoittelen vielä miten tässä käy! Tosiaan lauantaina sitä sitten tietää enemmän. Hui.

Vierailija
12/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:04"]

Ap, on hyvä, että pohdit tätä huolellisesti. Toisinaan uusi ihmissuhde voi tehdä hyvää mielenterveydelle, toisinaan taas ei. Sinun pitää kuulostella omia tuntojasi tarkkaan, mihin olet valmis ja mihin et.

On myös tosi hyvä, kun voit vielä jutella ihanan miehen kanssa. Näin annat hänelle mahdollisuuden kertoa omista ajatuksistaan. 

Ymmärsin, että teidän tapailunne ainut este on ainoastaan sinä ja epäilevä mielialasi. Jos tulet siihen tulokseen, että et ole vielä valmis uuteen ihmissuhteeseen, olisiko mahdollista pysyä ihan ystävinä vain ja yrittää treffailua joskus myöhemmin, jos siltä tuntuu? Olisiko se ihan liian monimutkainen kuvio teille? 

[/quote]

Tuota mieskin ehdotti, ei rynnätä suoraan suhteeseen vaan katsellaan tilannetta ja minun mukaan mennään. Mietin vain sitä, että entä jos en pitkään aikaan saa itseäni kuntoon enkä koe olevani "seurusteltavan arvoinen", olenko vain johdatellut ja "kusettanut" miestä. Oikeastaan hyväksikäyttänyt. Annan ymmärtää mutten ymmärrä antaa. 

[/quote]

Eiköhän ammattilainen tiedä mihin ryhtyy ja mitä haluaa.

M40

[/quote]

Se on totta. Toisaalta ihastuessaan voi tehdä ties mitä tyhmää ja joskus rakastuu mielikuvaan ihmisestä, ei sinänsä siihen ihmiseen.

Vierailija
13/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös hyvin rikkinäinen ihminen ja se näkyy käsivarsistani kun en nuorempana löytänyt mitään muuta keinoa pakoon itsestäni kuin viiltely. Jaan tuntemuksiani parisuhteessani puolin ja toisin. Psykiatrin työ on vain kuunnella ja auttaa. Jos näät miehen potentiaalisena kumppanina enemmän kuin psykiatrina, homma voi toimia. Älä ikinä puhu miehelle kuin terapeutille, et ole asiakas. Anna hänelle myös tilaa puhua negatiivisista tuntemuksistaan.

Vierailija
14/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikään ei ole hyvä ???  Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Opetelkaa hyväksymään toisen virheet sen sijaan että valittaisitte

Vierailija
15/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:40"]

Minä olen myös hyvin rikkinäinen ihminen ja se näkyy käsivarsistani kun en nuorempana löytänyt mitään muuta keinoa pakoon itsestäni kuin viiltely. Jaan tuntemuksiani parisuhteessani puolin ja toisin. Psykiatrin työ on vain kuunnella ja auttaa. Jos näät miehen potentiaalisena kumppanina enemmän kuin psykiatrina, homma voi toimia. Älä ikinä puhu miehelle kuin terapeutille, et ole asiakas. Anna hänelle myös tilaa puhua negatiivisista tuntemuksistaan.

[/quote]

Potentiaalisena kumppanina nimenomaan näen, pelkään vaan että raskas ammatti vaikuttaa raskaaseen tyttöystävänä liikaa jaksamiseen. Pelkään niin paljon että rasitan ihmisiä ongelmillani, että harvemmin niistä avaudun. Siinäkin mielessä tuntuu jotenkin väärältä, koska en ole silloin oma itseni ja annan itsestäni ainoastaan silotellut kulissin enkä oikeaa itseäni. Eli ei tosiaankaan tulisi puhuttua miehelle kuin terapeutille, ehkä jopa liian vähän tulisi puhuttua. Aikaisempi mieheni oli paljon tukea ja jaksamista vaativa, kestän kyllä muiden pahan olon mutten tiedä kestääkö kukaan minun pahaa oloa.

Vierailija
16/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:40"]

[/quote]

Potentiaalisena kumppanina nimenomaan näen, pelkään vaan että raskas ammatti vaikuttaa raskaaseen tyttöystävänä liikaa jaksamiseen. Pelkään niin paljon että rasitan ihmisiä ongelmillani, että harvemmin niistä avaudun. Siinäkin mielessä tuntuu jotenkin väärältä, koska en ole silloin oma itseni ja annan itsestäni ainoastaan silotellut kulissin enkä oikeaa itseäni. Eli ei tosiaankaan tulisi puhuttua miehelle kuin terapeutille, ehkä jopa liian vähän tulisi puhuttua. Aikaisempi mieheni oli paljon tukea ja jaksamista vaativa, kestän kyllä muiden pahan olon mutten tiedä kestääkö kukaan minun pahaa oloa.

[/quote]

Ääh, sana jäi välistä! Eli siis raskas ammatti vaikuttaa raskaaseen tyttöystävään _yhdistettynä_ liikaa jaksamiseen.

Vierailija
17/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun käyt juttelemassa ja hoidat itseäsi. Aika ja uudet elämänkokemukset parantaa väkivaltaisen ex:n jättämät psyykkiset jäljet. Tiedän omasta kokemuksesta

Nyt olet hieman varpaillaan mutta katso rauhassa miten juttu etenee.

Vaikutat järkevältä, vastuuntuntoiselta ja liiankin kiltiltä. Ansaitset todellakin uuden onnen!

Mistä sitä voi etukäteen tietää miten nopeasti hyvä suhde eheyttää vaikkei hoitosuhde olisikaan? Saisit luottamuksen miehiin takaisin ja lisää varmuutta.

Mukavaa loppuvuotta! Ota rennosti :)

Vierailija
19/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin tuossa hetki sitten ja mies oli kovin ymmärtäväinen. Sanoi ettei painosta mua mihinkään ja että mentäis mun ehdoilla. Pelkään vaan ettei tuo tiedä ollenkaan mihin on lähtemässä. Ei sillä, en mä pysty jatkamaan, en ole valmis seurustelemaan kenenkään kanssa. Turhauttaa kun joutuu päästämään noin ihanan ja "unelmien miehen" pakoon, mutta ehkä näin on parempi.

Vierailija
20/86 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö huomaa mitä teet? Sinä itse olet torppaamassa itseltäsi rakkautta. Siis sinä itse, ei mies. Älä ihmeessä ajattele noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi