Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maailmalta ei tule koskaan mitään positiivista uutista

Vierailija
04.09.2026 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Siksi en katsokaan uutisia enkä lue lehtiä. 

Vierailija
2/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat vääriä kanavia.

Mulle tulee jatkuvasti hyviä uutisia maailmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalta?katso tätä palstaa!

Vierailija
4/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huonot uutiset saavat aina enemmän klikkauksia.

Vierailija
5/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiiviset uutiset eivät myy. Kuka jaksaisi lukea, että tänäänkin kaikki maailman lentokoneet matkustivat määränpäihinsä ongelmitta...

Vierailija
6/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paljonkin mutta vihervassari mediat ei niistä suostu uutisoimaan kun ei istu siihen vihervassari ideologiaan

Vierailija
7/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ollaan päätetty niin, se on vaikeinta että ihminen ymmärtää, ymmärrettyä epätasa-arvon ihminen tekee ratkaisuja jotka eivät liity epätasa-arvoon niin silloin ihminen voi nähdä maapallon paremmin ja tietää vastauksen 

Vierailija
8/8 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä +-uutisia tulee, pitää vaan valita kanavat, niinkuin joku yllä sanoi.

Itseäni pikkuhiljaa alkanut tympiä se negojen pakkosyöttö (clickbait) ja asialliasten juttujen meno maksumuurin taakse.

Koittasitte nyt tajuta: hs/is/il - ei ole varaa ottaa mitään kk-maksullista. Keksikää joku halvempi - 1-3e/kk pienituloisille: eläkeläisille/opiskelijoille/työttömille. .... Mutta, milläs/miten sekin sitten todennettaisiin, kuka mitäkin on?

En ois ikinä uskonut ... mitä mieltä nyt olen. .... Joskus, joku sanoi, et rikkaat pääsevät lukemaan oikeaa informaatiota, köyhillä ei ole varaa. Todellakin se luokkajako.

Meinasin tuohon kuitata, et älä ny höpötä. Eipä ollut sanoja väärässä. (hänen skenaario paljon etempänä kuin minun).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme