Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, teetkö ruokaa parisuhteessa vai onko se mielestäsi vain naisen tehtävä?

Vierailija
21.10.2021 |

Niin?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin ruokaa, kun saan sitä kaupasta? Minulle riittää varsin hyvin valmisruuat.

Jokainen tyylillään

Vierailija
62/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Kokkaan meidän perheessä about 70% kerroista eli yli puolet mutta en kaikkea. Jotkut ruoat on sellaisia, jotka vaimo vaatii saada tehdä, esim makaronilaatikko.

Itsellä bravuureja ovat mm lihapata, wokit ja erilaiset pastat. Tykkään ruoanlaitosta - siksi.

Tänään suuntaamme laittamaan mökin talvikuntoon. Lämmitän illalla vaimolle saunan ja paljun.

Sen päälle valkoviini kylmästä ja tekaisen savulohi-leipäjuustosalaatin ja tuoretta patonkia ja juustoja. Sittenpä odotan pientä palkintoa, joko illalla tai seuraavana aamuna.

Liian laskelmoivaa.

Ilman jäät.

Niin siinä kävi. Ajo mökille.

Mökkiä ja pihaa talvikuntoon. Sauna ja palju. Ruoka ja viini.

Sitten äsken ehdottelin makuuparvelle siirtymistä. Siihen vaimo ihmettelemään, että tämän takiako mökille lähdettiin. Tunnelma lätsähti.

Palstalla tämä arvattiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään suuntaamme laittamaan mökin talvikuntoon. Lämmitän illalla vaimolle saunan ja paljun.

Sen päälle valkoviini kylmästä ja tekaisen savulohi-leipäjuustosalaatin ja tuoretta patonkia ja juustoja. Sittenpä odotan pientä palkintoa, joko illalla tai seuraavana aamuna.

Ihan palkinto pitää salaatin tekemisestä saada. Hyi helevetti.

Täh? Miksi miestä ei voisi tuosta vähän palkita?

Vierailija
64/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ruoka on polttoainetta, jos ei olisi lapsia voisin tyytyväisenä paistaa esim. pellillisen kananrintoja ja syödä niitä 3 päivää putkeen.

Lasten takia ja vaimon kädettömän laiskuuden vuoksi joudun kuitenkin ruoat kokkaamaan. Homma on erittäin vastenmielistä.

Vierailija
65/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ruoka on polttoainetta, jos ei olisi lapsia voisin tyytyväisenä paistaa esim. pellillisen kananrintoja ja syödä niitä 3 päivää putkeen.

Lasten takia ja vaimon kädettömän laiskuuden vuoksi joudun kuitenkin ruoat kokkaamaan. Homma on erittäin vastenmielistä.

Teen usein uunissa ison padan jauhelihapastaa. Sitä syödään sit kolme päivää putkeen, tai kunnes loppuu.

Sit vaikka broilerikiusausta iso vati jne. Vaimo kun ei olevinaan ehdi kokata, kun on kaikkea kiirettä ja mielenkiintoisia netflixejä ja äänikirjoja ym.

Vierailija
66/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään perhe syö tortillalasagnea, jonka teen lounaaksi. Salaattia ja patonkia lisäkkeenä. Illalla jotain kevyempää, ehkä broilerikastiketta ja riisiä. Täytyy kaupassa kohta inspiroida.

Pizzakastikkeen päätin antaa maustua sunnuntaille, sillon vasta erilaisten pizzojen päivä.

Ruoanlaitto on mukavaa hommaa! T. M49

Minne saa huomenna tulla pizzakesteille?

Vierailija
67/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kala- ja lihasapuskat, koska mielestäni nainen ei osaa tehdä niitä kunnolla. Etenkin jos olen itse saalistanut laitettavat, niin sitä suuremmalla syyllä nainen pidetään erossa niistä. 

Vierailija
68/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta vastaan :

Olen parisuhteessa miehen kanssa ja hän tekee 98% kaikista ruoista mukaan lukien aamukahvin/ aamiaisen.

Vierailija
69/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Tähän asti jokaisessa parisuhteessa olen tehnyt enemmän ruokaa kuin puoliso, koska olen ollut kaikkia parempi kokki. Sopii mulle, pidän ruuanlaitosta.

Vierailija
70/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Laita nainen asialle, mene itse perässä. Jos haluaa hyvää murkinaa niin itse pitää tehdä. Siihen on syy miksi huippukokit on 95% miehiä

Vierailija
71/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tehdä ruokaa. Tekisin vaikka mitä herkkuja naiselle jos oisi. Yksin pitää valitettavasti syödä. 

Vierailija
72/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen. Tähän asti jokaisessa parisuhteessa olen tehnyt enemmän ruokaa kuin puoliso, koska olen ollut kaikkia parempi kokki. Sopii mulle, pidän ruuanlaitosta.

Järkevä peruste.

Meillä jos haluaa saada maustettua ruokaa, minä kokkaan.

Jos syödään perunaa ja jauhelihakastiketta tai vastaavaa mautonta, vaimo kokkaa.

Vierailija
73/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen ruokaa, olen entiseltä ammatiltani kokki, joten kysyn vain, mitä naiseni haluaa tänään syödä.

Minä en voisi seurustella kokin kanssa, koska en halua, että ruokiani arvostellaan.

Vierailija
74/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alin koulutus molemmilla kokki. Sittemmin alat vaihtuneet. Mies kokkaa enemmän ja parempaa.

Vierailija
75/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisen on tehtävä ruokaa ja sen on oltava hyvää ja sitä on oltava riittävästi.

Vierailija
76/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen ruokaa, olen entiseltä ammatiltani kokki, joten kysyn vain, mitä naiseni haluaa tänään syödä.

Minä en voisi seurustella kokin kanssa, koska en halua, että ruokiani arvostellaan.

Parisuhde sujuu paljon paremmin, kun miehet ei kommentoi tiettyjä juttuja.

Vierailija
77/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan noin 30% kerroista. Emäntä hoitaa loput.

Vierailija
78/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde sujuu paljon paremmin, kun miehet ei kommentoi tiettyjä juttuja.

Miesten negatiivinen kommentointi vaikuttaa seksielämään. Nainen kyllä muistaa.

Vierailija
79/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt lukea aikaisempia vastauksia. Olen mies ja kaikissa jopa niissä vkl suhteissa minä olen 95 % kokannut. Tippaakaan kehumatta on maistunut kaikille. Kerran laitoin suojaksi naisen keittiössä roikkuvan pirun pienen essun. Sehän suojasi tärkeimmän. Mikä parasta se huvitti toista. Neito ei ihan malttanut vaan hiplasi kokkia. 

Jos myt pidetään meidän vauvisten keskeisenä niin se oli tarkoituskin. Olen hengittävä todiste että nainenkin voi kiihottua vähäpukeisesta miehestä.

Vierailija
80/87 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan palkinto pitää salaatin tekemisestä saada. Hyi helevetti.

Mies raataa monta tuntia. Täyttää ja lämmittää paljun ja saunan. Tekee sen päälle salaattia ja patonkia ja viiniä. Ja mitään palkkiota ei tulisi?