Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL kolumnisti Jonna Joutsen kokee muuttuneensa paremmaksi ihmiseksi!

Vierailija
21.10.2021 |

Minulle itselleni syrjäseudun Jape ei todellakaan ole houkutteleva match, sillä minulla ja Japella tuskin on mitään yhteistä – ei vaikka Jape kuinka tykkäilisi Instagram-kuvistani.

Kun itse haastaa itseään jatkuvasti, sitä toivoo potentiaaliselta kumppanilta samanhenkistä asennetta.
...
Naisilla on oikeus tiedostaa oma arvonsa ja toivoa kumppania, joka arvostaa heidän urahaaveitaan ja tulevaisuudensuunnitelmiaan tasavertaisesti.
...
Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että epämukavuusalueelle heittäytyminen, ympäristön vaihtaminen ja ihmisenä kasvaminen kannattavat aina. Se on kivuliasta puuhaa, mutta ainakin itse koen, että omien särmieni hiominen on paitsi tehnyt elämästäni huomattavasti kivempaa, myös minusta paremman ihmisen – olin sitten parisuhteessa tai en.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/fa75842f-7f1d-4e5a-a0ca-02077864c4e3

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva, itsenäinen, oman arvonsa tunteva sinkkunainen!!! Olisipa minullakin tuollainen kumppani...

Vierailija
2/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä kirjoitus oli ihan täyttä asiaa.

Vierailija
4/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä kirjoitus oli ihan täyttä asiaa.

Moikka vaan Jonna!

Vierailija
5/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva, itsenäinen, oman arvonsa tunteva sinkkunainen!!! Olisipa minullakin tuollainen kumppani...

Heijastelematta näitä ominaisuuksia Joutseneen totean nyt vaan, että on outoa että naisissa noita piirteitä karsastetaan. Itse ainakin toivon mieheltä vahvuutta ja itsenäisyyttä ja hyvää itsetuntoa.

Vierailija
6/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nuorempi sukupolvi Z on jo hylkäämässä raivoisan hyperseksuaalisuuden ja feminismin jenkeissä. Siis siellä josta tämä kaikki on tännekin valunut aina pikku viiveellä.

Kyllä tuossa nyt vanha nainen viimeisiä korahduksia horisee ja koittaa saada vielä joitakin heikkopäisiä nuoria samaan murheeseen jonne itse itsensä on ajanut.

Misery loves company.

"Misery loves company". Hyvin sanottu siellä.

Vierailija
7/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heijastelematta näitä ominaisuuksia Joutseneen totean nyt vaan, että on outoa että naisissa noita piirteitä karsastetaan. Itse ainakin toivon mieheltä vahvuutta ja itsenäisyyttä ja hyvää itsetuntoa.

Kuule uutinen: mies ja nainen ovat erilaisia

Vierailija
8/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Jape on?!

Vierailija
9/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule uutinen: mies ja nainen ovat erilaisia

Ai älä. Tämä valtava uutinen ei selittänyt yhtään sitä, miksi kukaan päästään terve mies haluaisi huonoitsetuntoisen ja riippuvaisen muijan.

Vierailija
10/10 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua olisi kyllä kiinnostanut tietää, millä tavoilla hän on itseään haastanut? Siis mitä on ne jutut, joilla koko ajan haastetaan itseään ja kehitytään?