Kerro jokin seksifantsasiasi!
Kerro jokin seksifantasiasi ja mielellään sukupuolesi myös.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Yäk, miten vastenmielisiä fantasioita monilla Vauva-palstalaisilla on!
Sinusta. Tekisi varmaan mieli päästä määrittelemään muiden fantasioita mieleisekseen, mutta ei se mene niin. Ainoa asia mitä voit on muuttaa itseäsi.
Haaveilen nuoresta rakastajasta. Sellasesta parikymppisestä kunnon salikollista. Sen kans ois hauskaa treenailla ja sitten viedä se kotiin ja omaan sänkyyn.
N35
Saisin kaksi mustaa pikajuoksijaa sänkyyni ja he nuolisivat kaikkialta yhtäaikaa sekä panisivat minua armotta yhtäaikaa. Voisin vain huutaa nautinnosta. N28
Viaton ja utelias, punasteleva teinityttö, joka haluaa ja himoitsee seksiä miehen kanssa, max. 16v. Nussisin ja hellisin häntä, opettaisin irstauksia.
Olisin ylä-asteella ja juuri murrosiän siinä vaiheessa kun sukupuolihormonit jylläävät kovimmillaan. Tulee vuoro mennä terkkarin tarkastukseen ja terkkarina on kaunis noin nelikymppinen tai vähän reilu oleva nainen. Ensin keskustellaan ja otetaan perus näkö ja kuulo pitkän kaavan mukaan. Sen jälkeen käydään terkkarin huoneen vieressä olevassa WC:ssä antamassa huumeiden varalta valvottu virtsanäyte niin, että terkkari valvoo selän takana yläpuolellani olevan peilin tai vierestä huoneesta puoliläpäisevän peilin takaa, etten huijaa. Terkkarin huoneen ja WC:n välinen lyhyt käytävä on myös suljettu tarkastuksen aikana niin, että olemme kahden.
Sen jälkeen terkkarin huoneessa pitäisi riisua alushoususilleen ja otettaisiin pituus, paino, ryhti ja annettaisiin rokotukset. Lopuksi tällä terkkarilla olisi vähän omaa epävirallista ekstraa ja joutuisin ensin antamaan alushoususillani vaatteet päällä olevalle terkkarille pienen näytteen siitä, miten tyttöä hyväillään ja miten hänelle siinä tilanteessa puhutaan. Tämän jälkeen terkkari testaisi vielä miten reagoin hänen tuhmiin puheisiin ja hyväilyyn, joka tapahtuu munien osalta alushousujen läpi. En ihan laukea, mutta päästään lähelle, ja housuissa on tippoja. Lopuksi siirrytään edellä mainittuun WC:hen jossa annan omin käsin näytteen laukeamisesta ja terkkari tietysti seuraa, että miten sen teen ja miten sukuelin toimii. Sperma menee näytekuppiin ja siitä testataan sukupuolitauteja.
Lopuksi saan pukea päälle sillä välin, kun terkkari pikatestaa näytteet ja saan kuulla, että kaikki on ok.
Tietysti myös sitten miettisin koulupoikana siitä, että millainen tyttöjen tarkastus on ollut, mutta he eivät kertoisi suurin surminkaan.
Mies tietysti.
Vaimoni pyllistäisi pelkissä sukkahousuissa ja saisin repiä reijän mistä voin nuolla aata ja beetä😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina oon haaveillut yhä enemmän seksistä naispuoleisen kaverini kanssa. En ole ikinä ollut naisen kanssa, mutta ajatus on kiihottava. Ehkä se joskus vielä toteutuu..
N24
Anna mennä! Minä toteutin äskettäin oman pitkäaikaisen fantsuni ja kokemus oli .. ai hemmetti! :)
Katsotaan :D Veikkaan että toinen osapuoli haluaa himmailla enemmän..
Itse olen 23v mies. Fantasia on saada 50-65 vuotiaita naisia. Vain reilusti itseäni vanhemmat naiset kiinnostavat. Saisi olla myös ylipainoinen ja mielellään pelkissä sukkahousuissa.
Maskit.. siis ei nämä hengityssuojaimet vaan kasvot kokonaan peittävä maski. Peitetyt kasvot ylipäätään..
siihen vielä päälle sub-dom / bdsm leikit niin uh. Sairas? Niin varmaan olenkin, ei voi mitään. :-D
n
Vierailija kirjoitti:
Maskit.. siis ei nämä hengityssuojaimet vaan kasvot kokonaan peittävä maski. Peitetyt kasvot ylipäätään..
siihen vielä päälle sub-dom / bdsm leikit niin uh. Sairas? Niin varmaan olenkin, ei voi mitään. :-D
n
Et ole. Tällä miehellä on ihan samaa. Fantasioissani on usein naisella kommandopipo, Islamilainen Niqab-huivi tai vastaava. Sitten vielä kohtuullisella voimalla, ei liian kovaa eikä liian kevyesti, pitkäkestoisesti piiskaa pepulle. Uhh.. :)
Haluaisin olla taidemallina valokuvaajalle.
Joku tulis ja nopeesti panis niin että mieheni jossain ihan lähistöllä, spermattuna mieheni viereen kuin mitään olis tapahtunu.
Eyes wide shut -tyyppiset juhlat jossa olisi kaikki elämäni naiset käytettävissäni. Mutta he eivät kuitenkaan tunnistaisi minua. Käytössäni olisi myös muutama mies, isompaa ryhmää varten. Mistään ei saisi kieltäytyä ja bileet kestäisi viikon.
Kiihottas katsella kun vaimo saa vierasta kullia pilluunsa kun sitä fantasiassa haluaa saada, jutellaan kun ollaan sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Kiihottas katsella kun vaimo saa vierasta kullia pilluunsa kun sitä fantasiassa haluaa saada, jutellaan kun ollaan sängyssä
Miksette toteuta? Joku siisti leppoisa mies, jonka kanssa vaimosi nauttii nussimisestq ja sinä katselemisesta. Sen jälkeen vieras lähtee ja sinä pääset hyvin naituun vaimosi pilluun liukkaille. Vaimosi antaisi takuulla extrakivaa sinulle seuraavat viikot ja kehräisi tyytyväisenä vieressäsi. Tai sitten molemmat naitaisiin vaimoasi yhtaikaa? :)
Tummahipiäinen shemale jolla on isot rinnat ja kalu, pakottaisi minut imemään kyrpäänsä, ottaisi minulta myös suihin, tulisi sen jälkeen päälleni, työntyisi peppuuni ja panisi oikein kunnolla. Suutelisi kokoajan, lopulta laukeaisin ja hän ruiskisi omat spermansa omien mällieni sekaan vatsalleni. Seuraavalla kerralla roolit olisivat toisinpäin, ja minä panisin häntä niin että kaikki naapuritkin kuulisivat. Mentäisiin ostamaan hänelle uusia vaatteita, ja kaupan sovituskopissa hän ottaisi minulta kunnolla poskeen ja laukeaisin suuhunsa. Pyyhkisi hieman paperilla spermaani huuliltaan, kävelisimme kassalle kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, maksaisimme ostokset ja häipyisimme pokkana paikalta. Tietäen että osa myyjistä ja muista asiakkaista kuuli, mitä sovituskopissa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Joku tulis ja nopeesti panis niin että mieheni jossain ihan lähistöllä, spermattuna mieheni viereen kuin mitään olis tapahtunu.
Missä lumppu oot...hoidan homman
Vaimon kanssa striptease baariin. Ei olisi enää muita asiakkaita, myöhäinen ilta. Siellä olisi vaimolle yksi tai kaksi komeata isokaluista herrasmiestä. Ensin juttelua heidän kanssaan, lasi pari shamppanjaa ja hänen pilluuaan alettaisiin hyväilemään. Katsoisin tässä vaiheessa hieman kauempaa tilannetta. Minua viihdyttämään olisi tullut paikan kaksi naista, katsoisimme kun vaimoa nuollaan, hän imee miehiä ja sen jälkeen saa kullia joka reikäänsä. Paikan tytöt suutelisivat minua, hyväilisivät kaluani housujen päältä, kunnes kaivaisivat sen esiin ja alkaisivat vuorotellen imeä jäykkää kulliani. Katsoisin vaimoa naimassa muiden kanssa samalla kun kyrpääni imetään tyylikkäiden ladyjen toimesta. Kun mies tai miehet ruiskivat lastinsa vaimon päälle, purkautuisin itse voimalla minua hyvänä pitävien typyjen naamalle.
Lähdettäisiin paikasta kotiin taksilla sen jälkeen, ja pantaisiin seuraava viikko jokapäivä aamusta iltaan tilannetta muistellen. Ehkä vierailimme paikassa toistekin..
Se että tässä olohuoneen sohvalla runkkaillessa yhtäkkiä anoppi kattelis ikkunasta eikä vois vastustaa ja tulis kiihottuneena imemään mua jonka jälkee antasin sille sellasen panon että vinkuis seuraavana päivänä uusintaa
Ihme, miten asiatonta keskustelu tässä ketjussa osin on!