Olin vuoden selvinpäin
Eilen olin ensimmäistä kertaa humalassa sitten 2022 juhannuksen. Ei ollut syytä olla, mutta näin tapahtui. Eilen sitten tuli juotua, oli hauskaa, ja tänään on nuhjuinen olo. Enpä taida palata entiseen, kosteaan elämääni, tuli käytettyä aika paljon alkoholia 20 vuoden ajan, olin keikkaileva ammattimuusikko, niissä piireissä meni alkoholia aika tavalla noin yleisestikin, ennen siis. Maailma on vähän muuttunut silläkin saralla. Ikääkin jo 53 vuotta. Tuskin kuitenkaan pidän vuoden taukoa. Muita kohtalontovereita?
Kommentit (10)
Onnea! Itse olen ollut kuukauden tipattomalla. Taidan jatkaa, on niin pirteä olo. En juonut eilenkään vaikka olin mökillä juhannusta viettämässä ja muut joivat.
Jee! Onnea! Itsellä kolme vuotta, olo parempi kuin koskaan.
Otan osaa. Harmi ettei mennyt viittä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itse olen ollut kuukauden tipattomalla. Taidan jatkaa, on niin pirteä olo. En juonut eilenkään vaikka olin mökillä juhannusta viettämässä ja muut joivat.
Olit varmaan joukon uniikki lumihiutale. Mikäs siinä.
Hyvä! Tälläiset viestit kannustaa itseänikin. 6kk ilman alkoa ja tupakkaa . Juoksu on tullut tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit varmaan joukon uniikki lumihiutale. Mikäs siinä.
Onko paha olo? Itse lopetin 2017, olen kaukana uniikista lumihiutaleesta. Maksakirroosi opetti.
En oo dokannu kolmeen vuoteen eikä musta tunnu muita paremmalta eikä mua katsota ylöspäin. t. alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
En oo dokannu kolmeen vuoteen eikä musta tunnu muita paremmalta eikä mua katsota ylöspäin. t. alkoholisti
Aika tavalla sama juttu. Silti ihmiset tuntuvat loukkaantuvan kun sanon, etten juo.
Niin, mitä jäi käteen tuosta vuodesta. Oli kyllä paljon selkeämpi ja viekeämpi olo. Aloin taas lenkkeilemään 5 päivänå viikossa, ja painoa tippui 12 kiloa.