Kerro jokin seksifantsasiasi!
Kerro jokin seksifantasiasi ja mielellään sukupuolesi myös.
Kommentit (125)
Vieras mies vaimolle on ajatus mikä kiihottaa kovasti. Paras olisi sellainen joka olisi vaimoni itsensä valitsema todella kuumana pitämänsä mies jolla sopivan kookas varustus ja hyvät otteet. Vaimoni laittautuisi viimeisen päälle ja vaatteet alusvaatteita myöten kuumottavat vieraan miehen himon maksimoimiseksi. Voisin ehkä olla mukanakin, mutta enimmäkseen voisin olla vain katselijana tai jos vaimoni haluaisi olla ihan kahdestaan miehen kanssa niin kävisi sekin kunhan olisin tapahtumista tietoinen. En usko, että vaimoni koskaan suostuisi tätä toteuttamaan ja itsekin epäilen että saattaisi olla parisuhteella mahdollisesti haitallista (tai sitten ei), mutta näistä syistä tämä onkin fantasia.
Eipä minulla taida olla mitään kertomisen arvoista.
Tässä nyt muutama, ei missään erityisessä suosikkijärjestyksessä;
- pullukka parikymppinen maalaistyttö
- eläkeikäinen sporttimummo
- suuseksi miehen kanssa
Yhteistä näille kaikille on se, että vaikka kaikkiin olisikin mahdollisuus, niin yhtäkään en aio toteuttaa. Mitäpä sitä hyvää fantasiaa karulla todellisuudella pilaamaan.
Suurin haaveeni olisi, että saisin ainakin esileikiksi halata ja hyväillä naista, jolla on yllään satiininen iltapuku.
Kotiini töistä tulisi nuori tai nuorekas hoikka kaunotar, jolla on yllään kolmiosainen jakkupuku, johon kuuluvat jakku, liivi ja kynähame, ja jalassaan sukkahousut ja korkokengät. Ihastelisin, kuinka jakkupuku ja erityisesti sen liivi ja hame korostavat naisen seksikkäitä kurveja. Odottaisin, että hän vilauttaisi jakkunsa satiinivuoria ja riisuisi jakkunsa. Sitten tunnustelisin takaapäin naisen liivin satiiniselkää samalla ihastellen sen kiiltoa ja ottaen välillä kiinni soljella säädettävistä nauhoista.
Viime aikoina oon haaveillut yhä enemmän seksistä naispuoleisen kaverini kanssa. En ole ikinä ollut naisen kanssa, mutta ajatus on kiihottava. Ehkä se joskus vielä toteutuu..
N24
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä toteutunutkin, mutta fantasia siltikin: Tuttu mies laittaisi viestin, jossa käskettäisiin pukeutumaan seksiasuun (latex tai catsuit) laittamaan suupallon ja kaulapannan tiukasti paikoilleen, jonka jälkeen kädet tulisi kiinnittää käsiraudoilla selän taakse. Minun tulisi odottaa näin "kahliutuneena" kiltisti sängyllä ennalta määräämättömän ajan, kunnes mies tulisi ja käyttäisi avutonta minua koko illan hyväksensä. Lähtiessään hän jättäisi jääpalan sisään jäädytetyt käsiraudan avaimet roikkumaan lampusta. Ne sulaisivat sieltä irti aamuun mennessä, jolloin voisin vapautua asusta ja välineistä.
Tuo avaimet jääpalaan on kyllä hyvä idea. Pitääpä testata ja jos haluaa oikein pitkäkestoisen, niin voihan ne jäädyttää jugurttipurkkiin.
Olin pitkään fantasioinut 3 miehen kimpasta, työkavereitani tai jotain tuttuja joiden kasvot sain fantasiaan mukaan. Tätä fantasiaa verioiden meni varmaan 15v.
Nyt viime kesänä olimme kaverini kanssa rannalla paljon helteiden aikaan ja huomasin jääväni katsomaan n. 20v kundien sporttisia pakaroita ja vartaloita. Välillä huomasin kiihottuvani kun näin todella sporttisen komistuksen läheltä.
Nyt huomasin että niiden kolmen miehen kasvot ovat ns. sumentuneet ja ne vartalot ovat muuttuneet nuoreksi sporttisiksi ja heidän kalunsa ovat kasvaneet ja he panevat minua fantasiassani aivan eri innolla ja nopeudella.
Ennen he olivat ikäisiäni n. 45-55v, nykyään n. 20v.
Kiihotun selvästi fantasiastani enemmän.
En saa ajatusta päästäni pois ja aion ehkä kokeilla miltä tuollainen parikymppinen kundi käytännössä tuntuu kun heitä tuntuu markkinoilla olevan minulle kun kävisi karkkikaupassa ja napsisi parhaat päältä.
Eronnut 52v
Ps. Näinkö fantasiat syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkään fantasioinut 3 miehen kimpasta, työkavereitani tai jotain tuttuja joiden kasvot sain fantasiaan mukaan. Tätä fantasiaa verioiden meni varmaan 15v.
Nyt viime kesänä olimme kaverini kanssa rannalla paljon helteiden aikaan ja huomasin jääväni katsomaan n. 20v kundien sporttisia pakaroita ja vartaloita. Välillä huomasin kiihottuvani kun näin todella sporttisen komistuksen läheltä.
Nyt huomasin että niiden kolmen miehen kasvot ovat ns. sumentuneet ja ne vartalot ovat muuttuneet nuoreksi sporttisiksi ja heidän kalunsa ovat kasvaneet ja he panevat minua fantasiassani aivan eri innolla ja nopeudella.
En saa ajatusta päästäni pois ja aion ehkä kokeilla miltä tuollainen parikymppinen kundi käytännössä tuntuu kun heitä tuntuu markkinoilla olevan minulle kun kävisi karkkikaupassa ja napsisi parhaat päältä.Eronnut 52v
Fantasiat tuntuu ainakin toisinaan syntyvän juurikin jostain pienistä yksittäisistä kokemuksista joko kuultuna tai nähtynä. Ja ne myös saattavat muuttua ajan kanssa. Toisilla varmaan on paljonkin erilaisia variaatioita jostain tietystä tapahtumasarjasta. Ja ilmeisesti joillain fantasiat ovat lyhyitä epämääräisiä katkealmia ja ne voivat on hyvinkin epäselviä kerrottuna. Kun mietin omia fantasioita niin ne eivät ole mitään kokonaisia tarinoita vaan yleensä jotakin kiihottavia ajatuksia joihin kuuluu joku tuntemani ihminen. Nuorena fantasioissa pyöri julkkiksia, mutta ei nykyään.
Komea nuorehko poliisi pidättää ja todellakin antaa pamppua putkassa virka-asu päällä. n50
Kun avovaimoni naisi yhtä kauniin ja tiukka peppuisen naisen kanssa, sitä kun pääsisi sivusta seuraamaan ja myöhemmin osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina oon haaveillut yhä enemmän seksistä naispuoleisen kaverini kanssa.
Ehkä se joskus vielä toteutuu..
N24
Vuoden 1983 mallia oleva - minua vain reilut pari vuotta vanhempi - seurakuntamme syötävänsuloinen sihteeri Maaret on kietonut minut - naimisissa olevan uskovan miehen - sormensa ympärille ja saanut minut haluamaan yhdyntää hänen kanssaan! Jopa niinkin paljon, että haluan lapsen hänen kanssaan! Kovasti tämä "toinen M" yrittää olla todella vaikeasti tavoitettava, mutta sellainen peli on saanut minut vain haluamaan häntä lisää! Haluan tätä Maaretia niin paljon, että järki lähtee!!! Riudun, kun hän kiusaa minua hymyillään ja kun hän jatkuvasti torjuu minut... - mitäköhän peliä hän oikein pelaa? Olen monesti suoraan Maaretille sanonut, että rakastan häntä... riudun, kun hän "ei vastaa" minulle.
Voi, kunpa pääsisin tekemään Maaretin kanssa suloista syntiä!!! Ja lapsen! Useita! Haluaisin panna häntä niin, että meiltä molemmilta lähtis järki! Minä ja Maaret molemmat täysin alastomina seurakunnan pyhäkouluhuoneessa pehmeällä patjalla avoimen ikkunan edessä... Maaret olisi patjalla selällään ja nostaisi jalkansa ylös, niin että peräaukko ja pillu näkyisivät... ja sit asettaisin elimeni hiljaa hiipien hänen sisäänsä... - aloittaisin härnäämällä hänen häpyhuuliaan... ensin suutelemalla niitä ja sit toinen härnääminen Elimelläni... ja sit hitaasti Elimeni työntyisi erektiossa hänen sisäänsä... - ensin hitaita työntöjä... sit tahti kiihtyis... kunnes sn-tykitystä (sn = siemenneste, sperma) en voisi enää millään estää... ja tämä ihana rakastamani Maaret tulisi minusta raskaaksi!!!
Toinen tapaus on eräs naimisissa oleva Mirva (minua 5 vuotta vanhempi äiti-ihminen), jonka kanssa kerran juttelin työpaikallamme itsetyydytyksestä. Olen myös jutellut hänen kanssaan puhelimessa housut kintuissa. Nykyään kauheet estot tällä muijalla - pahemmat kuin Maaretilla. Ehkä minulla on vielä jotain toivoa saada Maaret paksuksi..? Täytyy vaan todella SINnikkäästi yrittää jatkaa hänen piirittämistään... ehkä se Taivas sieltä vielä aukeaa... ja pääsen Paratiisin kauneimpaa Kukkaa hedelmöittämään... voi kunpa hänen pesäänsä pääsisin!!! -M36
Olen toteuttanut jo kaikki seksifantasiani. Ei niitä tänne uskalla kertoa ettei joku tunnista.. :D
Vierailija kirjoitti:
En saa ajatusta päästäni pois ja aion ehkä kokeilla miltä tuollainen parikymppinen kundi käytännössä tuntuu kun heitä tuntuu markkinoilla olevan minulle kun kävisi karkkikaupassa ja napsisi parhaat päältä.Eronnut 52v
Kiihottava fantsu. Mitäpä jos toteuttaisit sen? Minä toteutin erään fantasiani ja se oli ehkä kiihottavin ja paras kokemus elämässäni
M36 kirjoitti:
Kun avovaimoni naisi yhtä kauniin ja tiukka peppuisen naisen kanssa, sitä kun pääsisi sivusta seuraamaan ja myöhemmin osallistumaan.
Toteuttakaa tuo. Muistatte lopun ikäänne hyvän kokemuksen ja se vahvistaa liittoanne. Minulla on erilainen fantasia jonka toteutin ja se oli parasta ikinä. Ja aion tehdä sitä useasti vielä.
Vierailija kirjoitti:
Varatun naisen panemista ei voita mikään! Kerran toteutunut ja jatkuvasti fantasiana, saa antaa kunnolla munaa!
Olen tehnyt, ei sen kummempaa kuin muidenkaan kanssa. Mutta mukava kuulla jos sinä ja nainen nautitte noin paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina oon haaveillut yhä enemmän seksistä naispuoleisen kaverini kanssa. En ole ikinä ollut naisen kanssa, mutta ajatus on kiihottava. Ehkä se joskus vielä toteutuu..
N24
Anna mennä! Minä toteutin äskettäin oman pitkäaikaisen fantsuni ja kokemus oli .. ai hemmetti! :)
Vierailija kirjoitti:
Suurin haaveeni olisi, että saisin ainakin esileikiksi halata ja hyväillä naista, jolla on yllään satiininen iltapuku.
Sellainen hieman keskiajan tyylinen pitkä mekkoko? Haluaisit siis Ladya? Tuo on hyvä fantasia 😋
Että saisin taas oikeaa, hellää ja himokasta seksiä.
Pitkästä aikaa.
Itselläni jos ei meinaa tulla mietin aina vaimoni reilusti nuoremman siskon vieressä katsomassa ja koskettelemassa itseään. Sitten ei kestä kauaa.