Kerro jokin seksifantsasiasi!
Kerro jokin seksifantasiasi ja mielellään sukupuolesi myös.
Kommentit (125)
Kerran elämässä kun ottaisi joku nainen taitavasti suihin. Tai edes suihin.
M29, keskellä konservatiivista aavikoa
Fantasiani olisi mennä Eerika Wikmanin keikalle ja päätyä Eerikan kanssa keikan jälkeen hyttiin jatkoille. Hytissä voitaisiin tehdä hyvät lämmittelyt ja viettää kiihkeää seksiä alkaen 69 asennosta ja sitten aktiin lähetyssaarnaajassta kylkiasentoon ja sitten Eerika vois ratsastaa päällä ja lopuksi doggy styleen.
Vierailija kirjoitti:
Fantasiani olisi mennä Eerika Wikmanin keikalle ja päätyä Eerikan kanssa keikan jälkeen hyttiin jatkoille. Hytissä voitaisiin tehdä hyvät lämmittelyt ja viettää kiihkeää seksiä alkaen 69 asennosta ja sitten aktiin lähetyssaarnaajassta kylkiasentoon ja sitten Eerika vois ratsastaa päällä ja lopuksi doggy styleen.
Ai niin jos sukupuoli tarvitsi vielä kertoa niin kerrotaan. M38
Se tietenkin että saisin sovittua panokaverin kanssa että kaverinaiseni houkutellaan mukaan leikkeihin.
Yksi nainen vuorotellen alla. Minä nussin ja nainen hieroo pimperoa toisen naisen suulle ja pussailemme samalla. Sitten vaihdetaan naista välillä alla.
Että joku urhoollinen prinssi ratsastaisi valkosella ratsulla klitorishullun luo ja nuolisi hänen klitoristaan maailman tappiin asti. Silloin täälläkin voisi keskustella vähän mukavammin ja hän saisi mahtavia orkkuja, koska se ei ole kenellekkään epäselvää mistä hän niitä saa, ei edes prinssille.
Käyttää jotain naista leluna seksissä, puhua rumia, haukkua, panna just miten haluun ja nainen laittais vähän vastaan. Tämän jälkeen siis oltaisiin ihan ok. Olisi sovittu asia.
Itselläni olisi päällimmäisenä fantasiana se, että pääsisin piiskaamaan nuorta tuhmaa tyttöä ja sen jälkeen harrastaisimme seksiä. Olen M33.
Joutua kahden karskin miehen väliin ns. vartaaseen,eli toinen panee takaapäin ja toiselta otan suihin.
Itsekin siis mies ;)
Vierailija kirjoitti:
Joutua kahden karskin miehen väliin ns. vartaaseen,eli toinen panee takaapäin ja toiselta otan suihin.
Itsekin siis mies ;)
Ei niitä vauvoja noin tehdä, muistakaa millä palstalla olette. Täällä on faijoja joita ei hinaajahommat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin siis mies ;)
Ei niitä vauvoja noin tehdä, muistakaa millä palstalla olette. Täällä on faijoja joita ei hinaajahommat kiinnosta.
Kysyttiin fantasioita,
En ymmärrä tätä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin siis mies ;)
Kysyttiin fantasioita,
En ymmärrä tätä kommenttia.
Vauva-lehden palstalla homotarinoita - mitä et ymmärrä?
Voihan homoillakin olla vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Voihan homoillakin olla vauvoja.
Niin voi. Niitä ei ole saatu perseen kairauksella kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin siis mies ;)
Teetkö itse siis vauvoja joka seksikerralla? Pitääkö sinulta kysyä ensin lupa, ennenkuin saa haaveilla, kertoa tai harrastaa jonkinlaista seksiä?
Vauvahössötys on aika hinttimäistä jo itsessään.
Kaksi naista. Toinen ratsastaa mun kalulla ja toinen samanaikaisesti mun kasvoilla. Naiset suutelee siinä samalla ja keskittyy enimmäkseen toisiinsa. Minä yritän antaa naisille mahdollisimman paljon nautintoa.
Olen kalullinen ihminen.
Illanvietto pin-up-harrastajanaisten kanssa. Hieman viiniä, keskustelua heidän harrastuksestaan. Jossain vaiheessa pullonpyöritystä joka johtaa vaatteiden vähentämiseen ja lopulta kiihottaviin tehtäviin. Laukeaminen heidän meikatuille kasvoilleen.
Fantasian pitäisi olla jokin vielä toteutumaton.
Eipä siis tule mieleen, tai sitten mennään hyvin henkilöönkäyvään kokemiseen ja se tuskin kiinnostaa teitä.
M