Kerro jokin seksifantsasiasi!
Kerro jokin seksifantasiasi ja mielellään sukupuolesi myös.
Kommentit (125)
Fantasioin, että saisin kiusoitella sidotun naisen sekopäiseksi himosta.
Niin hulluksi himosta, että rukoilisi kosketusta ihan mihin vaan.
Kuilun partaalle, tykyttäväksi, valuvaksi.
Kunnes antaisi ja haluaisi kosketusta ihan mihin vaan. Vaikka kielellä pienelle tiukalle reiälle, kunhan vaan saa hyväilyä.
Metsässä kävellessäni löytäisin ison maatalon jossa asuisi vain eri ikäluokan naisista koostuva iso perhe ja he pyytäisivät minua siittämään kaikki raskaaksi tulemiseen kykenevät. He pitäisivät myös muuten huolen hyvinvoinnistani, eikä tästä muodostuisi pakkosuoritusta.
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin, että saisin kiusoitella sidotun naisen sekopäiseksi himosta.
Niin hulluksi himosta, että rukoilisi kosketusta ihan mihin vaan.
Kuilun partaalle, tykyttäväksi, valuvaksi.
Kunnes antaisi ja haluaisi kosketusta ihan mihin vaan. Vaikka kielellä pienelle tiukalle reiälle, kunhan vaan saa hyväilyä.
Sitten tunkisin kyrvän kokonaan perseeseen ja nussisin kuin aropupu.
Mä mietin aina varattua naista joka nuolee mun pillua. (olen hetero)
Olisin parin-kolmen suunnilleen ikäiseni naisen kanssa viettämässä iltaa, olisimme vaatteet päällä, ja yhdessä vaiheessa he pyytäisivät minua katsomaan muualle ja kuuntelemaan musiikkia kuulokkeista etten kuule heidän "tyttöjen juttuja". Aihealue olisi tietenkin seksi ja seksuaalisuus. Ehkä vartin päästä pyytäisivät ottamaan kuulokkeet pois ja liittymään keskusteluun. Tenttaisivat minua hieman kiusoitellen aihepiiriin liittyen, miesnäkökulmaa pyytäen, ja samalla alkaisi hiljalleen valjeta osa siitä, että mitä he olivat keskustelleet. Parhaassa tapauksessa yhdellä näistä naisista olisi vielä kiinnostusta minua kohtaan enkä olisi sitä vielä, ainakaan kunnolla, havainnut.