Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin seksifantsasiasi!

Vierailija
20.10.2021 |

Kerro jokin seksifantasiasi ja mielellään sukupuolesi myös.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarniskanaisen pimpin nuoleminen <3

Ritarinaisesta, Damestako puhut? :)

Vierailija
62/125 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisin taas oikeaa, hellää ja himokasta seksiä.

Pitkästä aikaa.

Maksa jos et muuten saa. Kerran täällä vain eletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen jonkun kuvankauniin isokaluisen latino transnaisen panevan minua kuntosalin pukuhuoneessa. Olisimme viimeiset treenaajat ja olisin katsellut häntä sillä silmällä treenin ohessa vaivihkaa. Menisin suihkuun ja hän tulisi perässä ja ottaisi vaatteet vielä päällään minulta suihin. Sen jälkeen komentaisi minut pukuhuoneen penkille ja panisi kunnolla. Lopuksi ottaisi vielä poskeen minulta ja laukeaisin hänen naamalleen.

Toteutin tuon. Meni aivan eri tavalla kuin kirjoittamani, mutta oli parasta seksiä ikinä.

Vierailija
64/125 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että saisin taas oikeaa, hellää ja himokasta seksiä.

Pitkästä aikaa.

Maksa jos et muuten saa. Kerran täällä vain eletään.

En tahdo maksullista miestä, jos ei realistista sauvaa lasketa.

Oma ja elävä on ollut kriisissä kuukausikaupalla. Seksiä oli joskus kesäkuussa.

Vierailija
65/125 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina oon haaveillut yhä enemmän seksistä naispuoleisen kaverini kanssa. En ole ikinä ollut naisen kanssa, mutta ajatus on kiihottava. Ehkä se joskus vielä toteutuu..

N24

Anna mennä! Minä toteutin äskettäin oman pitkäaikaisen fantsuni ja kokemus oli .. ai hemmetti! :)

Kerro siitä.

Vierailija
66/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä lounaspaikassa on 50+ tumma,hiukan kalvakka nainen.kiihotun hänestä joka kerta kun käyn siellä..haluaisin olla orjana hänelle.fantasioin usein siitä että saisin juoda kultaiset suihkut ja nuolla perseenkin vessakäynnin jälkeen ja pukeutua naisen alusasuihin hänen määräyksestään.M 40

Vierailija
67/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina oon haaveillut yhä enemmän seksistä naispuoleisen kaverini kanssa. En ole ikinä ollut naisen kanssa, mutta ajatus on kiihottava. Ehkä se joskus vielä toteutuu..

N24

Anna mennä! Minä toteutin äskettäin oman pitkäaikaisen fantsuni ja kokemus oli .. ai hemmetti! :)

Kerro siitä.

Kauniin transnaisen kanssa jolla on kalu. Se kiima ja halu molemminpuolin oli jotain uskomatonta.

Vierailija
68/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin transnaisen kanssa jolla on kalu. Se kiima ja halu molemminpuolin oli jotain uskomatonta.

Sairasta!!! Tosi sairaita juttuja täällä kerrotaan...

(oksentaa)

Vierailija
69/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenpuhuja85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(oksentaa)

Mikä siinä on muka sairasta? Kaunis asia

Vierailija
70/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 1983 mallia oleva - minua vain reilut pari vuotta vanhempi - seurakuntamme syötävänsuloinen sihteeri Maaret on

saanut minut haluamaan yhdyntää hänen kanssaan! Jopa niinkin paljon, että haluan lapsen hänen kanssaan! Kovasti tämä "toinen M" yrittää olla todella vaikeasti tavoitettava, mutta sellainen peli on saanut minut vain haluamaan häntä lisää! Haluan tätä Maaretia niin paljon, että järki lähtee!!! Riudun, kun hän kiusaa minua hymyillään

Haluaisin panna häntä niin, että meiltä molemmilta lähtis järki! Minä ja Maaret molemmat täysin alastomina seurakunnan pyhäkouluhuoneessa pehmeällä patjalla avoimen ikkunan edessä... Maaret olisi patjalla selällään ja nostaisi jalkansa ylös, niin että peräaukko ja pillu näkyisivät... ja sit asettaisin elimeni hiljaa hiipien hänen sisäänsä... - aloittaisin härnäämällä hänen häpyhuuliaan...

ja tämä ihana rakastamani Maaret tulisi minusta raskaaksi!!!

Ehkä minulla on vielä jotain toivoa saada Maaret paksuksi..? Täytyy vaan todella SINnikkäästi yrittää jatkaa hänen piirittämistään... ehkä se Taivas sieltä vielä aukeaa... ja pääsen Paratiisin kauneimpaa Kukkaa hedelmöittämään... voi kunpa hänen pesäänsä pääsisin!!! -M36

Odotan sinua, Maaret S.

Vierailija
71/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(oksentaa)

Oletko joku transvihaaja jos se oksettaa sinua? Tietenkin osalle seksi on mies ja nainen pimeässä peiton alla 🤭

Vierailija
72/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(oksentaa)

Mikä siinä on muka sairasta? Kaunis asia

Mikäkö siinä on sairasta?

Kehtaatkin ihmetellä!

Jollakulla vintti ihan pimee, jos ei sitä tajuu...

Room. 1:24-32

Vierailija
73/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(oksentaa)

Oletko joku transvihaaja jos se oksettaa sinua?

En.

Tosin silti inhoan sellaista sydämeni pohjasta.

-T36

Vierailija
74/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nussia entistä työkaveriani. Tällä naisella on aivan mahtavan pyöreä perä ja mukavan kokoiset tissit. Heitettiin aikoinaan paljon pilke silmäkulmassa kaksimielistä läppää, mutta ei menty sen pitemmälle. Molemmat toki olivat parisuhteessa, muutoin oltaisiin varmaan mentykin.

Olen fantasioissani aivan hulluna häneen. Haaveilen takaapäin lykkimisestä samalla kun se muodokas perä siinä heiluu edestakaisin. Hitto, ku heti rupes jöpöttämään. Olen miettinyt, että voisin melkein elää koko loppuelämäni ilman seksiä, jos vain tuon seksifantasiani saisin vaikka vain kerran toteuttaa, niin suuri juttu se minulle olisi.

M39

Vierailija
75/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(oksentaa)

En.

-T36

Se on sinun ongelmasi. Ei minun. Ei pitäisi sinua haitata jos minä tykkään joistain transnaisista.

Vierailija
76/125 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(oksentaa)

En.

-T36

Kun vetoat tuohon yhteen Raamatun kohtaan toistuvasti, ihmettelen miksi pyörit täällä seksipalstalla?

77/125 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis sinkku mutta jos olisi puoliso niin haluisin että minut olisi alistettu naisten vaatteisiin ja vierasmies tulisi panemaan minun naistani. Joutuisin olemaan naisten vaatteissa ja kun he olisivat panneet niin munalukkoni aukaistaisi ja joutuisin purkamaan paineeni niitten katsellessa ja lukko takaisin kiinni. Ja avain olisi alfa miehellä aina.

Vierailija
78/125 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveäpyllyinen anaal1nymfo tai vaikka kaksikin istuisi naamalleni ja joutuisin nuuhkimaan ja putsaamaan "likaisen" pyllyn huolellisesti kielelläni. (ei tietenkään näkyvää ulostetta mutta saisi olla pitkä tovi edellisestä suihkusta) Palkinnoksi saisin käyttää tuota putsattua reikää niin paljon kuin jaksaisin

Vierailija
79/125 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani että vaimoni tulisi hajareisin tai vieläkin parempi jos tulisi syväkyykyssä naamalleni levittäisi häppareitä sormilla, ottaisi tukasta kiinni ja käskisi nuolemaan pillua ja persettä.

Joskus ehdotin mutta ei mennyt läpi😣

Vierailija
80/125 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna varattua naista tämän kotona ku hönen miehensä on matkalla kotiin. Sellanen pikapano jossa hirvee kiire yrittää hoitaa hommat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän