Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin seksifantsasiasi!

Vierailija
20.10.2021 |

Kerro jokin seksifantasiasi ja mielellään sukupuolesi myös.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen jonkun kuvankauniin isokaluisen latino transnaisen panevan minua kuntosalin pukuhuoneessa. Olisimme viimeiset treenaajat ja olisin katsellut häntä sillä silmällä treenin ohessa vaivihkaa. Menisin suihkuun ja hän tulisi perässä ja ottaisi vaatteet vielä päällään minulta suihin. Sen jälkeen komentaisi minut pukuhuoneen penkille ja panisi kunnolla. Lopuksi ottaisi vielä poskeen minulta ja laukeaisin hänen naamalleen.

Vierailija
22/125 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen jonkun kuvankauniin isokaluisen latino transnaisen panevan minua kuntosalin pukuhuoneessa. Olisimme viimeiset treenaajat ja olisin katsellut häntä sillä silmällä treenin ohessa vaivihkaa. Menisin suihkuun ja hän tulisi perässä ja ottaisi vaatteet vielä päällään minulta suihin. Sen jälkeen komentaisi minut pukuhuoneen penkille ja panisi kunnolla. Lopuksi ottaisi vielä poskeen minulta ja laukeaisin hänen naamalleen.

Been' there, done that...tosin ei ollut kuntosali. Sätti mua vielä omaksi nartukseen naidessaan, Bangkok 2019....huh mikä kokemus. Itsepähän menin tiskille tilailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vanhempi (ja jollain lailla auktoriteettiasemassa oleva) mies ottaa ohjat, mut ei silleen, että pakottais mua mihinkään tms., vaan hellästi ohjaisi mua. Hän vois rajottaa mun liikkeitä esim. painamalla mut seinää vasten tai pitämällä mua ranteista kiinni. Tähän ei sisältyis suuseksiä, mut käsin hyväilyä kyllä ja yhdyntä perinteisesti lähetyssaarnaaja-asennossa mies päällä tai muuten silleen, että ollaan sylikkäin

N19

Vierailija
24/125 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been' there, done that...tosin ei ollut kuntosali. Sätti mua vielä omaksi nartukseen naidessaan, Bangkok 2019....huh mikä kokemus. Itsepähän menin tiskille tilailemaan.

Hemmetti, pakko saada itsekin kokea tuollaista. Rupesipa panettamaan ajatus

Vierailija
25/125 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nuolla jonkun 18v teinin persettä. Tai nussia joku paksuksi vielä kerran, se olis jo neljäs mulla. Yhden kanssa on 3 lasta joista elatusvelvollinen, yhden kanssa abortti ja kolmannen kanssa tiedän että mul on se lapsi mut en oo koskaan häntä nähnyt, enkä muista äidinkään nimee, silloin asui jkl. M33v

Vierailija
26/125 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin fantasia on että valtiovalta kieltäisi seksin rahvaalta. Sen jälkeen tämäkin paskapalsta suljettaisiin, ja seksikeskustelu siirtyisi pimeisiin verkkoihin.

Vierailija
27/125 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10v poika ja 25v opettaja haluaa minut tuntemaan itseni mieheksi!

Vierailija
28/125 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun naisen panemista ei voita mikään! Kerran toteutunut ja jatkuvasti fantasiana, saa antaa kunnolla munaa!

Vierailija
29/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiani olisi mennä Eerika Wikmanin keikalle ja päätyä Eerikan kanssa keikan jälkeen hyttiin jatkoille. Hytissä voitaisiin tehdä hyvät lämmittelyt ja  viettää kiihkeää seksiä alkaen 69 asennosta ja sitten aktiin lähetyssaarnaajassta kylkiasentoon ja sitten Eerika vois ratsastaa päällä ja lopuksi doggy styleen.

Hei Danny, fantasia on haave, joka ei ole vielä toteutunut.

Vierailija
30/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienestys tai marjametsässä tuntemattoman kanssa rakastelu luonnon helmassa. tämä on tuinkin mahdottomuus, mutta niinhän ne fantasiat on..

Vierailija
31/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enään kouluikäinen, vaan keski-ikäinen, mutta fantasiana naisopettajan alistaminen.

Ei väkisin eikä mitään kovakouraista kuitenkaan, kunnon panolla ja tilannetta dominoiden.

Vierailija
32/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enään kouluikäinen, vaan keski-ikäinen, mutta fantasiana naisopettajan alistaminen.

Ei väkisin eikä mitään kovakouraista kuitenkaan, kunnon panolla ja tilannetta dominoiden.

Tämä olisi hyvä, opettaja saisi kunnolla suihin ja olisi pakotettu nielemään kaikki.

Vierailija
33/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin fantasia on että valtiovalta kieltäisi seksin rahvaalta. Sen jälkeen tämäkin paskapalsta suljettaisiin, ja seksikeskustelu siirtyisi pimeisiin verkkoihin.

Mikä sinulla on? Etkö ole saanut aikoihin vai oletko kenties joku kiihkouskovainen, jonka mielestä lasten pitäisi syntyä pelkällätahdonvoimalla?

Vierailija
34/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä toteutunutkin, mutta fantasia siltikin: Tuttu mies laittaisi viestin, jossa käskettäisiin pukeutumaan seksiasuun (latex tai catsuit) laittamaan suupallon ja kaulapannan tiukasti paikoilleen, jonka jälkeen kädet tulisi kiinnittää käsiraudoilla selän taakse. Minun tulisi odottaa näin "kahliutuneena" kiltisti sängyllä ennalta määräämättömän ajan, kunnes mies tulisi ja käyttäisi avutonta minua koko illan hyväksensä. Lähtiessään hän jättäisi jääpalan sisään jäädytetyt käsiraudan avaimet roikkumaan lampusta. Ne sulaisivat sieltä irti aamuun mennessä, jolloin voisin vapautua asusta ja välineistä.

Vierailija
35/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, miten vastenmielisiä fantasioita monilla Vauva-palstalaisilla on!

Vierailija
36/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta, naisten alistumisfantasiat ovat oikeinkin mielenkiintoisia, sillä ne ovat myös erittäin yleisiä, vaikka niistä ei paljon puhuta. Lähes jokainen mies on nainut naista, joka olisi halunnut että sidot hänet sänkyyn kiinni nainnin ajaksi (yli 50% naisista haluaisi näin tapahtuvan).

Vierailija
37/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui oikeasti ala-asteella terkan luona. Viides tai kuudes luokka, jolloin pojilta terkka tarkastaa munien kehityksen lusikalla ja katsoen.

Terkka oli mielestäni nuorekas ja todella hyvännäköinen. No terkka käski ottamaan housut pois ja kokeili sitten munia lusikalla. Tässä tietysti joutuu aika lähelle tulemaan ja katson nolona alas. Hän totesi että onpa hyvin kehittyneet sinulla. En tiennyt miten päin olla ja totesin vaan hieman yllättyneenä että "joo".

Leijuin onnesta soikeana pitkään tuosta terkan sanomasta. Mutta juuri sillä hetkellä olisi halunnut sanoa että voisitko näyttää tai opastaa miten tämän kanssa oikein toimitaan. Olisin ollut varmasti maailman onnellisin poika, jos tämä kaunis ja miellyttävä terkka olisi antanut opastusta seksin maailmaan.

Fantasiaosuus olisi ollut se että olisin uskaltanut pyytää terkkaa opettamaan juuri siinä kaikkea suihinotosta lähtien ja miltä se oikea pimpula näyttää. Sitä kun en silloin ollut nähnyt kuin kuvissa vasta.

Vierailija
38/125 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta, naisten alistumisfantasiat ovat oikeinkin mielenkiintoisia, sillä ne ovat myös erittäin yleisiä, vaikka niistä ei paljon puhuta. Lähes jokainen mies on nainut naista, joka olisi halunnut että sidot hänet sänkyyn kiinni nainnin ajaksi (yli 50% naisista haluaisi näin tapahtuvan).

Alistuminen s/m yms ja sidottuna oleminen, jopa rai ska usfantasiat on yllättävän yleisiä.

Vierailija
39/125 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarniskanaisen pimpin nuoleminen <3

Vierailija
40/125 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun panen vaimoani takaa päin eikä meinaa tulla ,kuvittelen  konservatiivisen vaimoni ottamassa suihin samalla ja että munani olisi vaimon anaalissa. Tulee nopeesti.

Oikeasti vaimoni ei ota koskaan suihin tai pyllyyn ja siksi fantasiani kuumottaa

M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi