Kurkkasin anopin lahjat teineille..
Olivat lahjapusseissa. Pojalle 15v. ostettu 20e lahjakortti Mcdonaldsiin, 4kpl leffalippuja ja itsetehdyt lapaset. 13v. tyttö muuten samat mutta lapasten tilalla villasukat. Anoppi itse meinasi aiemmin antaa rahalahjaksi 100e kummallekin, mutta sanoin ettei mielellään rahalahjoja niin ostikin nyt sitten kai halvemmat lahjat (noiden arvo jotain 60e/kpl). Ja tuosta Mäkkäristä nyt en sano mitään, olisi nyt vaikka mielummin johonkin vaatekauppaan kuin roskaruokaan ostanut. Teinit kyllä varmaan tykkää, mutta ihmetyttää tämä "arvonalennus", kosto äidille eli minulle kun huomautin että rahalahja huono? Harmi, että lapset joutuu kärsimään.. Mitä mieltä?
Kommentit (105)
Kuinka kiittämätön voi ihminen olla? Oon ihan järkyttynyt lukemastani! Kyse on joululahjasta, eli lahjasta josta sinä et itse maksa senttiäkään. Lahjasta, jota ei olisi edes pakko hankkia. Niin kuin jo joku totesi, sinunlaisesi ihminen ei ansaitse joulua ja lähimpiä ympärilleen. Katso peiliin, toivottavasti näet saman mitä me sun tekstis perusteella nähdään!
Mee ap hoitoon. Näin helvetin naurettavaa tekstiä en oo hetkeen lukenu.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:36"]
Olen sitten vähän hemmoteltu, koska olisin pettynyt tuollaisesta lahjasta. Olen 20v. Aina saan isovanhemmilta rahaa. Olen kyllä ainoa lapsenlapsi, eli minulle syytävät omaisuutensa kaksi kertaa vuodessa, jouluna ja syntymäpäivänä. Rakastaisin heitä vaikka eivät lahjoisi, mutta olen kyllä tottunut odottamaan arvokkaampia lahjoja. Leffaliput on aina kiva, mutta pelkästään aika pieni lahja, Mäkkärissä en itse käy joten sitä en ymmärrä ollenkaan. Itsekudotut sukat ja lapaset on ihania, niiden eteen on nähty vaivaa. Mutta kuten sanoin, odottaisin niiden lisäksi kirjekuorta.
[/quote]
Olet oksettava. Toivon sulle kaikkea pahaa.
No jos se ajatteli että sun mielestä satanen oli liian iso summa käyttää lahjan kun kerran valitit!
Ei ole kuule mummi varmaan edes miettinyt, että antamansa lahjat ovat vähemmän kuin se sata euroa, mitä olisi rahan antanut.
Mutta teiltä tuo 50eur lahjakortti on aika onneton. Eihän sillä saa Pentikiltä mitään.