Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua jos näet jonkun todella kauniin ihmisen?

Vierailija
03.12.2014 |

Minua aina välillä. Kuten nyt viimisimpänä tämä uudessa salkkarileffassa Ainoa näyttelevä, joku Jasmin. Instagramista löytyy nimellä jasminelisabet.

Niin nuori, kauniit kasvot, hiukset, huulet, vartalo...ÄÄÄÄ... Itsellä alkaa selkeästi pukkaamaan jo ikäkriisiä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En koskaan ole ollut kovin kaunis. Ärsyttää tuon feikit hiukset.

Vierailija
2/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää näin miehenä, koska tiedän, että en voi saada koskaan niin kaunista kumppania. Olen yksin etten loukkaa ketään sillä, että olen tyytynyt "huonompaan" kun en saa sitä unelmieni naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ärsytä :D Kiva katsella kauniiden ihmisten kuvia, niin miesten kuin naistenkin, erityisesti jos ovat luonnonkauniita.

Vierailija
4/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
5/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ei ärsytä myöskään rumat ihmiset. Vain ilkeät ihmiset ärsyttää, ja jonkin verran myös feikit "tuksut" mutta ne myös säälittää. Ei muitten ulkonäkö ym. liity mitenkään minuun, jokainen ihminen on yksilö.

Vierailija
6/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap panostanut liikaa kauneuteensa :) Kun noin ottaa koville nuoremmat naiset.

Vierailija
7/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että ovat feikit? Itselläni on paljon pidemmät ja tuuheammat hiukset mutta en vain osaa laittaa niitä mitenkään. Pienten lasteni kanssa koen helpommaksi heittää nutturan päähän ja menoksi. Ihailen niitä joilla on kauniisti hoidetun ja laitetun näköiset hiukset.

Vierailija
8/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sillon, jos hän kuvittelee kauniin ulkonäkönsä oikeuttavan ala-arvoiseen käytökseen. Tosin huono käytös ärsyttää oli ulkonäkö mitä tahansa.

Vierailija
9/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:47"]

Mistä päättelet että ovat feikit? Itselläni on paljon pidemmät ja tuuheammat hiukset mutta en vain osaa laittaa niitä mitenkään. Pienten lasteni kanssa koen helpommaksi heittää nutturan päähän ja menoksi. Ihailen niitä joilla on kauniisti hoidetun ja laitetun näköiset hiukset.

[/quote]

Tuosta kuvasta, jossa on ilman pidennyksiä.

Vierailija
10/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En ikinä ajattele, että joku toinen ihminen olisi kauniimpi kuin minä. Joo, olen ihan tavis ja maailma on pullollaan kauniimpia naisia ja varsinkin nuorempia naisia, mutta miksi ihmeessä vertailisin itseäni niihin. Olen kolmekymppinen, mitään ikäkriisiäkään ei ole.

Vierailija
11/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:46"]Onkohan ap panostanut liikaa kauneuteensa :) Kun noin ottaa koville nuoremmat naiset.
[/quote]
Ei ota koville. Ärsyyntyminen oli ehkä liian voimakas sanavalinta. Ehkä tämä ajankulu pelottaa minua... Kolmenkympin kriisi. Kaunis tyttö joka tapauksessa. :)

Vierailija
12/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaikka olen heteronainen, monesti huomaan katsovani useammin kaunista naista kuin että katseella etsisit komeaa miestä. Harvoin kuitenkaan löydän oikeasti kaunista, sillä minua miellyttää vain raikas, lluonnonkaunis nainen :) viime aikoina muistan nähneeni kaksi kaunotarta (mielestäni), molemmat äitejä :) Toivottavasti ovat viihteellä yhtä luonnollisia, eikä peitä kauneuttaan lutkalookin alle

Vierailija
13/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:50"]Ei ärsytä. En ikinä ajattele, että joku toinen ihminen olisi kauniimpi kuin minä. Joo, olen ihan tavis ja maailma on pullollaan kauniimpia naisia ja varsinkin nuorempia naisia, mutta miksi ihmeessä vertailisin itseäni niihin. Olen kolmekymppinen, mitään ikäkriisiäkään ei ole.
[/quote]
Mieluummin seurustelisin kolmekymppisen naisen kuin ikäiseni naisen kanssa. M20

Vierailija
14/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ton kroppa on kyllä ihan täydellinen! Noh ei muuta kun salille huomenna...

Vierailija
15/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ärsyttää, mutta jos livenä kohtaan jonkun todella kauniin, oli nainen tai mies, menen usein vähän kipsiin ja mykistyn. Sitten jos ihmiseen tutustuu paremmin, siitä pääsee yleensä yli. Näin kävi esim. yhden parhaista ystävistäni kanssa. Aluksi en uskaltanut puhua hänelle suunnilleen mitään, kun hän oli mielestäni niin kaunis. Nykyään en kiinnitä hänen ulkonäköönsä juuri mitään huomiota enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä, vaikka toki hän kaunis on edelleen. Sitä vastoin arvostan kovasti sitä kuinka ihana hän on ihmisenä.

Vierailija
16/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tosin ajattelen kauniin naisen olevan jotain 30v+
Tuollainen parikymppinen on lähinnä nätti/sievä.

Vierailija
17/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia ja silikonirinnat jonku mielestä täydellistä?

Vierailija
18/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Näen jokaisen ihmisen ulkonäön omana persoonanallisuutenaan enkä juuri koskaan näe ihmisiä kauniina tai rumina. Okei, jos joku on äärettömän kaunis, tyyliin yksi maailman kauneimpia, niin saatan ensitapaamisella ihailla kauneutta, mutta muutaman viikon sisällä tuo ihminen näyttää jo mun silmissä muiden tasoiselta eli vain omalta persoonaltaan.

Vierailija
19/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:15"]

Anoreksia ja silikonirinnat jonku mielestä täydellistä?

[/quote]

Onko nuo silarit? Eikö tyttö ole aika nuori?

Vierailija
20/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:47"]

[/quote]

Hiustenpidennykset tunnistaa melkein aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä