Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kissaihmiset eroavat koiraihmisistä?

Vierailija
21.12.2014 |

Kerro

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmiset eivät ole natseja.

Vierailija
22/80 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:21"]Kerro [/quote]he juovat aamukahvin sisällä lämpimässä ja katsovat ikkunasta kun koiraihmiset hytisevät räntäsateessa ja keräävät kakkaa. Ja kissa kehrää sylissä.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

66! Kissa ei ole sotkuinen vaan todella siisti eläin mutta sun kaveri on sotkuinen ihminen, kun ei harjaa kissaansa. Kissojakin pitää harjata ja itse leikkaan myös kynsiä. Toista kissaa on myös pesty. Upeita valkoisia ja pitkäkarvaisia kissoja on meidän kissat. Ainahan niitä kaikki ihailee.

Kissataloudessa ei haise pissa jos laatikot siivotaan ja pestään sekä kissanhiekka on laadukasta ei matket kamaa. Meillä ei ole pissa haisssut koskaan ja sen ulkoupuoliset ihmiset on meille kertoneet.

Vierailija
24/80 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sekä koirista, että kissoista ja olen myös omistanut molempia. Onko minussa jokin pahasti vialla? :D

Vierailija
25/80 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissan kanssa yhteinen näkemys siitä, että huonolla säällä ei lenkkeillä. Koirilla omistajineen lienee hieman eri näkemys.

Vierailija
26/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän, että ihan oma persoona vaikuttanee siihen kummasta pitää enemmän tai kumpi tuntuu enemmän omalta. Mutta jos VIHAA tai ei voi sietää jompaa kumpaa niin on kyllä jotenkin vinksallaan päästään.

Vierailija
27/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:15"]

Mä ymmärrän, että ihan oma persoona vaikuttanee siihen kummasta pitää enemmän tai kumpi tuntuu enemmän omalta. Mutta jos VIHAA tai ei voi sietää jompaa kumpaa niin on kyllä jotenkin vinksallaan päästään.

[/quote]

Niinpä! Muistan miten viimeksi tänä kesänä vähän punkkua nauttinut koiraihmistuttu tuli mulle avautumaan siitä, miten kissat on hänestä oskettavia. Silmät seisoi päässä ja sylki roiskui raivosta. Ei ihan tervettä. Ja kyseessä korkeassa asemassa oleva, akateemisesti koulutettu perheellinen nainen. Hän siis tiesi, että minulla on kaksi kissaa. En lähtenyt mukaan siihen. Hullu mikä hullu. 

nro 20

Vierailija
28/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yleistäen kissaihmiset ovat itsenäisiä ja koiraihmiset sosiaalisia. Aina jos juttelee koiranomistajan kanssa hänellä on tarve puhua koirastaan. Kissaihmiset eivät kerro kissoistaan niin paljon.

Jos asuu kerrostalossa niin kaikki tietävät kenellä on koira. Kissoja ei tiedetä.

Vierailija
29/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuten miettinyt myös sitä, että miten paljon oma historia vaikuttaa siihen kummasta pitää enemmän. Mä olen ollut ihan vauvasta jo kissojen kanssa tekemisissä, koira meille tuli kun olin n. 4-vuotias.

14

Vierailija
30/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:19"]

[/quote]

Niinpä! Muistan miten viimeksi tänä kesänä vähän punkkua nauttinut koiraihmistuttu tuli mulle avautumaan siitä, miten kissat on hänestä oskettavia. Silmät seisoi päässä ja sylki roiskui raivosta. Ei ihan tervettä. Ja kyseessä korkeassa asemassa oleva, akateemisesti koulutettu perheellinen nainen. Hän siis tiesi, että minulla on kaksi kissaa. En lähtenyt mukaan siihen. Hullu mikä hullu. 

nro 20

[/quote]

Miksi alapeukutat? Kyseessä todellinen tilanne, jossa tämä nainen pursusi sitä kissavihaansa. En ihmettelisi, vaikka vapaa-ajallaan tappaisi tai myrkyttäisi kissoja. Sen verran vihaa uhkuva oli tuijotus. Ja tosiaan naimisissa oleva, töissäkäyvä perheellinen nainen. 

Vierailija
31/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kissaihmisenä rakastan hiljaisuutta. En voi sietää meluavia ja räksyttäviä pikkupiskejä, koska ääni sattuu korviin. Hiljaiset koirarodut ovat minulle ok.

Vierailija
32/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa: oman arvonsa tietävä ylpeä itsenäinen saalistaja joka kulkee vain polkuja joita haluaa. Johtopäätös MIES.

Koira: kerjäämällä anelee huomionosoituksia ja jos ei niitä saa, pahimmassa tapauksessa räksyttää loukkaantuneena kunnes huomiota tulee. Johtopäätös NAINEN.

Vierailija
33/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmiset ovat usein sisäänpäinkääntyneitä ja itsekkäitä. Koiraihmiset täysi vastakohta.

Vierailija
34/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
35/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on oikukkaita. Oikukkaat ihmiset ymmärtää kissoja paremmin. Kissaihmiset on herkempiä ja syvällisempiä kuin koiraihmiset. 

Vierailija
36/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:19"]

[/quote]

nro 20

[/quote]

Miksi alapeukutat? Kyseessä todellinen tilanne, jossa tämä nainen pursusi sitä kissavihaansa. En ihmettelisi, vaikka vapaa-ajallaan tappaisi tai myrkyttäisi kissoja. Sen verran vihaa uhkuva oli tuijotus. Ja tosiaan naimisissa oleva, töissäkäyvä perheellinen nainen. 
[/quote] Taitaa olla alapeukuttaja itsekin kissavihaaja..

Vierailija
37/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 18:40"]

Kissa: oman arvonsa tietävä ylpeä itsenäinen saalistaja joka kulkee vain polkuja joita haluaa. Johtopäätös MIES.

Koira: kerjäämällä anelee huomionosoituksia ja jos ei niitä saa, pahimmassa tapauksessa räksyttää loukkaantuneena kunnes huomiota tulee. Johtopäätös NAINEN.

[/quote]

NÄMÄ ALAPEUKUT PELASTI MUN ILTANI!

Vierailija
38/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
39/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ihmisen persoonaa määritä se onko sillä kissa vai koira ja kummasta tykkää enemmän. Itse olen enemmän koiraihmisiä, tällä hetkellä kaksi koiraa on. Tykkään vaan niistä ja niitä on kiva helliä ja rapsutella, moni kissa rupee repimää ja raastamaam kättä kun vähä hellii. Ja koiria pystyy iha kunnolla kapsutella ku ne on nii lepposia. Kissoja pitää niin nätisti silitellä että viihtyy. Tykkään silti kissoistakin, tosin olen muutenkin eläinihmisiä. En ymmärrä mikä ihmeen tarve on kissaihmisten tai koiraihmisten on alkaa toisiaan haukkumaan yms. Jokaisella oma mielipide. Mutta ei se tosiaankaan mun persoonaa määrittele että onko kissa vai koira. Huoh 

Vierailija
40/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan