Miten kissaihmiset eroavat koiraihmisistä?
Kommentit (80)
Jättämällä avioerohakemuksen käräjäoikeuteen kuten muutkin.
Molemmat typeriä, kissanomistajat pääsevät ehkä vähemmällä, mitä nyt varmaan tulee enemmän vaurioita, kun kissat kynsivät.
Aidot kissaihmiset tuntevat salaa pientä ylemmyydentunnetta koiraihmisten seurassa.
Kissaihmiset ovat itsenäisiä ja koiraihmiset sosiaalisia. Noin yleisesti ottaen.
Minäkin haluaisin tietää. Mulla on ollut kissoja vuodesta 1989 ja koiria vuodesta 1991. Yhtä paljon tykkään kummastakin eläinlajista, joten en oikein tiedä olenko koira- vai kissaihminen. Kertokaa te ketkä tiedätte, että mikä se ero on, auttaisi ehkä omaa määritystäni, sikäli mikäli se nyt edes tarpeellista on.
Jaa tiedä sitten mitä eroa, kun olen molempia, ehkä kissaihmiset on laiskempia, kissan kanssa kun pääsee helpommalla, tunnustan tämän puolen itsestäni kissan omistajana.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:58"]Aidot kissaihmiset tuntevat salaa pientä ylemmyydentunnetta koiraihmisten seurassa.
[/quote]
hahhaha :D mä taas tunnen ylemmyyden tunnetta kun olen kissaihmisten seurassa.
Kissaihmisten ei tarvi mennä ulos säässä kuin säässä :)
Siten, että kissaihmiset ovat parhaita, koiraihmiset toiseksi parhaita.
t. kissamies.
Huomaa kyllä että kissaihmiset nököttävät lukemassa tätä foorumia kun taas koiraihmisillä on ihan oikeaa tekemistä..
T. 2 kissaa, koira ehkä joku päivä
En tykkää koirista, koska sotkevat, haisevat ja rikkovat tavaroita. Karvoja joka puolella. Kissojen kanssa sotkua tulee eniten hiekkalaatikosta. Kummatkin käyvät hermoille sisätiloissa, haluan kodin olevan puhdas ja rauhallinen. Koirien jätökset ovat ikäviä ulkona, mutta ulkokoira maaseudulla on ok.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:21"]Kerro
[/quote]he juovat aamukahvin sisällä lämpimässä ja katsovat ikkunasta kun koiraihmiset hytisevät räntäsateessa ja keräävät kakkaa. Ja kissa kehrää sylissä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:54"]
Taas näitä elämän vuorenvarmoja luokitteluja jotka sopivat persoonan kuin persoonaan.
Entä jos omistaa molemmat ja tykkää molemmista?
[/quote]
Se on kolmas ihmistyyppi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:53"]Ei eroa.
[/quote]
Tykkään siitä että kissat ei haise pahalle, ne on suloisia ja pieniä, kissojeni karva on ihanan pehmeää, niitä ei tarvitse ulkoiluttaa säällä kuin säällä. Kissan kehrääminen saa mut rentoutumaan. Ei musta ole ulkoiluttamaan koiria aamuisin, kun nukun pitkään ja en halua herätä aamulla aikaisin, kun on vapaata. Ihminen joka vihaa eläimiä on täysin päästänsä seko ja kyllä mä sanon takaisin jos mulle haukutaan mun kissoja. Loukkaan samalla tavalla ja toivon sen kasvattavan sanojaa.
Minä niin tykkään kummistakin, kuten eläimistä yleensä. Kisuleita on ollut ja sopivat varmasti paremmin laiskanpulskealle luonteelleni. Yksi määritelmä koira- ja kissaihmisten erolle on ollut, että koiraihmiset haluavat tulla enemmän rakastetuiksi ja kissaihmiset puolestaan rakastaa. Miltä kuulostaa?
He tykkäävät kissoista koirien sijaan.