Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei ole laittanut tikkua ristiin joulun eteen.

Vierailija
21.12.2014 |

Jos talo on vielä huomenna tässä kunnossa kun tulen duunista, saapi vaimo jäädä viettämään yksin joulua sikolättiin. Minä ja lapset ajellaan mutsille. 

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olis yksin sun vaimon tehtävä? Siivoa itse sikälättis.

Vierailija
2/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa itsekin jotain tekisit.. Ilmeisesti vaimo on lasten kanssa kotona? Ei siinä arjen pyörittämisestä paljoa jää aikaa rakentaa joulua isännälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä yritys, annan 7/10 provopistettä.

Vierailija
4/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin on joskus lähdetty jouluksi sotkua pakoon, mutta ihan perheen yhteisellä päätöksellä. Joskus on oltu isovanhempien luona, kerran Wienissä ja kerran Madeiralla. Ja jos on kotona joulua vietetty, niin sitten on raivosiivottu yhdessä vaikka jouluaattona, koska miehelle se joulu ei näytä tulevan jos ei ensin imuroida.

Onko teillä työnjako sellainen, että sinä tuot leivän taloon ja vaimo hoitaa kodin ja lapset? Hoidatko sinä puolestasi kaikki jouluruuat ja lahjaostokset, jos odotat että vaimo siivoaa?

Vierailija
5/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin muija se leipoo ja siivoaa. Monesti nähnyt lenkilläkin olevan. Tännekin on tuotu kaikenlaisia maistiaisia. Kyllä on naapurin äijällä hyvin asiat. Oma vaimo ei saa mitään tehtyä. Onkohan se masentunut? Jotain villapaitaa alkaa aina kutomaan, kun sanon, että meillä pitäis imuroida tai vessanpönttö pestä.

Vierailija
6/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sä.

Vierailija
7/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:36"]

Naapurin muija se leipoo ja siivoaa. Monesti nähnyt lenkilläkin olevan. Tännekin on tuotu kaikenlaisia maistiaisia. Kyllä on naapurin äijällä hyvin asiat. Oma vaimo ei saa mitään tehtyä. Onkohan se masentunut? Jotain villapaitaa alkaa aina kutomaan, kun sanon, että meillä pitäis imuroida tai vessanpönttö pestä.

[/quote]

Sillä naapurin muijalla on varmaan tuhat kertaa mukavampi mies, kun sun muijalla.

Vierailija
8/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä valmisteluja olet itse tehnyt?

Vierailija
9/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itse, äläkä ole tuollainen lapsimies.

Vierailija
10/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä laittanut. Ostanut viiniä ja suklaata joulua varten, mutta ne on vaimo jo nauttinut. Laittanut jouluvalot pihaan. Siivonnut autotallin. Tein sinappisilakkaa. Vein lapset katsomaan teatteria, että vaimo olisi saanut tehdä kotona jotain rauhassa. Kun tultiin kotiin, kuunteli joululauluja sohvalla, joi punaviiniä tabletti sylissä. 

Vierailija
11/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimos osaa olla stressaamatta :)

Vierailija
12/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:50"]

Olenhan minä laittanut. Ostanut viiniä ja suklaata joulua varten, mutta ne on vaimo jo nauttinut. Laittanut jouluvalot pihaan. Siivonnut autotallin. Tein sinappisilakkaa. Vein lapset katsomaan teatteria, että vaimo olisi saanut tehdä kotona jotain rauhassa. Kun tultiin kotiin, kuunteli joululauluja sohvalla, joi punaviiniä tabletti sylissä. 

[/quote]

Respectit sun vaimolle :D Ei mutta aikuisten oikeesti, älä listaa tänne niitä asioita mitä sinä olet tehnyt. Varmasti vaimosi oli harvinaisen lepohetkensä ansainnut. Ja on törkeää käskyttää toista esim. pesemään vessa. Voitte siivota vaikka yhdessä, jos se menisi siten joutuisammin.

Vierailija
13/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:50"]Olenhan minä laittanut. Ostanut viiniä ja suklaata joulua varten, mutta ne on vaimo jo nauttinut. Laittanut jouluvalot pihaan. Siivonnut autotallin. Tein sinappisilakkaa. Vein lapset katsomaan teatteria, että vaimo olisi saanut tehdä kotona jotain rauhassa. Kun tultiin kotiin, kuunteli joululauluja sohvalla, joi punaviiniä tabletti sylissä. 
[/quote]

Vau, ihan autotallin siivosit. Ja veit lapset pois jaloista, että vaimo pääsee ihan SIIVOAMAAN. Vautsi vau. Ei ihme että vaimos käytti ajan itseensä.

Vierailija
14/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekisitte yhdessä? Ja tulee se joulu vaikkei koko huusholli olekaan puunattu ja tip top.

Vierailija
15/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tehneet tänään mieheni kanssa jo kaikenlaista YHDESSÄ. Vieläkin on tehtävää, vaikka ei edes vietetä joulua kotona, mutta on kiva tulla reissulta sitten puhtaaseen kotiin.
Ihana mies. ♥

Vierailija
16/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 14:50"]

[/quote]

Olisit lähettänyt vaimon ja lapset teatteriin ja tehnyt itse jotakin. Kummallinen oletus että naisen pitäisi tehdä kaikki ja mies noukkii ne rusinat pullasta.

terv. vittuuntunut vaimo joka ei tänä vuonna laita tikkuakaan ristiin

Vierailija
17/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa päästä lasten kanssa teatteriin ja mies ois sillävälin siivonnut, ostanut ja paketoinut lahjat, tehny leivät, laatikot, salaatit, piparit, kakut ja tortut valmiiksi. Onnesta soikeena otais meidät vastaan vaikka jätetään vaattet levälleen, kuraset kengät pisin poikin juostaan jääkaapille syömään sitä joulukakkua. Sohvalle katsomaan tv:tä ja murustamaan piparinmuruja.

Vierailija
18/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään aika hauskoja nämä kommentit. Jos mies olisi patalaiska tabletin hieroja sohvalla täällä oltaisiin haukkumassa miestä paskakasaksi. Ja nyt kun nainen vetää vinkkupulloa sohvalla tämä onkin ok :D

Vierailija
19/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:12"]Sinällään aika hauskoja nämä kommentit. Jos mies olisi patalaiska tabletin hieroja sohvalla täällä oltaisiin haukkumassa miestä paskakasaksi. Ja nyt kun nainen vetää vinkkupulloa sohvalla tämä onkin ok :D
[/quote]

No mitä sä luulet yleisesti kumpi sen kodin, joulun ja lahjat hoitaa yleensä? Miehet?

Vierailija
20/85 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vaan on luonnostaan ihania ja osaa tuollaiset 'naisjutut'. 

Kaikki eivät ole, enkä näe tietenkään oikeaksi vaatiakaan sitä kaikilta. Se on sitten itsestä kiinni millaisen naisen haluaa. 

Olen seurannut läheltä erään miehen "vaimonvaihtoa". Ensimmäinen vaimo näytti naisellisemmalta kuin nykyinen, mutta oli kertakaikkisen avuton ja halutun 'naisjutuissa'. Ei osannut eikä tykännyt tehdä ruokaa, huono lasten kanssa (joita heillä oli kaksi). Lapset kulkivat hiukset takussa ja likaisina. Koti oli "sikolätti"... tai oikeammin se näytti poikamiehen asunnolta. Naisellinen kosketus puuttui täysin. Ei sisustusta, ei lyhtyjä pihalla edes jouluna jne. Outoa siinä mielessä, että ko. nainen halusi enemmänkin lapsia ja olisi voinut kuvitella hänen olevan varsinainen lämmin 'äiti-ihminen'. 

No, he erosivat ja nyt miehellä on uusi nainen. Ja hän on edellisen vastakohta. Näyttää "hurjemmalta" kuin edellinen (lyhyehköt hiukset, kuivakampi jne.) mutta osaa nämä 'naisjutut' ja mitä ilemisemmin tykkää niistä. Sisustaa ja laittaa paikkoja. Nytkin on jouluvalot pihalla ja koti siisti. 

Mies kyllä osallistuu lastenhoitoon ja laittaa ruokaakin. Tarkoitan vain, että naisia tosiaan on erilaisia. Eikä se välttämättä näy edes ulospäin. Esimerkin naisistakin ottaisin vaimoksi ensimmäisen jos minun olisi tehtävä valinta vain ulkonäön perusteella; ensimmäinen näytti niin vaimolta kuin nainen voi näyttää, toinen enemmän sellaiselta itseensä keskittyvältä ikisinkulta. Mutta luonteet olivatkin sitten ihan päinvastoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi