Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea löytää mies

Vierailija
20.10.2021 |

Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.

Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.

Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.

Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.

Kommentit (239)

Vierailija
21/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että tähtäät liian korkealle. Kaksi lasta niin turha kuvitella että ilman koeajoa saat ketään. Silloinkin saat panna parastasi että edes jokin mahdollisuus. Frigidit ei varmasti kelpaa. Sori että sanon näin suoraan. Mies kun olen niin se tärkein katsotaan ensin ja sitten mietitään onko naisessa muita hyviä tai huonoja puolia.

Vierailija
22/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.

No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.

Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.

Ap

Eli he saivat sulta s****ä ennen minkäänlaisen kipinän syttymistä. Se on kuule väärä järjestys. Ne viimeiset treffit ovat olleet ns. säälitreffit miesten puolelta.

Heh, toisilla treffeillä jo s eksiä. Tarviiko ihmetellä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 15 miehen kanssa 1,5 vuoden aikana :D Minulle tämä kielii siitä, että et oikein niiden lasten takia ehdi deittailla? 

Vierailija
24/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on eläimiä jotka etsivät vaan patjaa. Et jaa luukkuasi heti ekalla deitillä, joten ukot siirtyy eteenpäin kuola poskella.

No tän oon huomannut, sittenku hommat etenee sänkyyn ni nähdään ehkä vielä kerran sen jälkeen mut siihen se sit jää.

Tuntuu ettei kukaan etsi tosissaan vaikka niin väittää. Oon ollu avoin ja tavannut erilaisia ihmisiä ja nähnyt vielä uudestaan vaikka mies ei heti sytyttänyt. Nirso en siis ole.

Ap

Eli he saivat sulta s****ä ennen minkäänlaisen kipinän syttymistä. Se on kuule väärä järjestys. Ne viimeiset treffit ovat olleet ns. säälitreffit miesten puolelta.

Heh, toisilla treffeillä jo s eksiä. Tarviiko ihmetellä.....

Seksi hoidetaan heti pois alta ettei tuhlaa aikaa niihin jotka vain sitä hakee.

Vierailija
25/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Jännästi vain naisen statukseen vaikuttaa ne lapset. Näillä lapsilla on myös isäkin. Ihan vastaavasti eronnut, yh-mies, kahden lapsen isä. Mutta miehen kanssa onkin tässä tilanteessa helpompi olla, koska uusi nainen saa hänet ”hylkäämään” lapset ja mies on täten vapaampi kulkemaan jne. Hienosti erityisesti miehiltä ajateltu, vastuuttomuus ja idiotismi paistaa läpi. Nainen on tässä tilanteessa aina ”säälittävä yh, joka ei kelpaa kenellekään” ja miehen status sinkku.

Minä olen lapseton nainen enkä todellakaan huoli miestä jolla on lapsia. 

Vierailija
26/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ollut. Tiedättekös että niitä miehiä tulisi kohdella hyvin? Jotenkin vaikuttaa että se on monelta unohtunut, että ne miehet ovat ihmisiä. He saavat valita kumppaninsa aivan vapaasti, sinä et ole ollut heille jostakin syystä mieluinen. Kannattaa tarkastella niitä omia kriteerejä jos aina tulee pakit.

Vierailija
27/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Jännästi vain naisen statukseen vaikuttaa ne lapset. Näillä lapsilla on myös isäkin. Ihan vastaavasti eronnut, yh-mies, kahden lapsen isä. Mutta miehen kanssa onkin tässä tilanteessa helpompi olla, koska uusi nainen saa hänet ”hylkäämään” lapset ja mies on täten vapaampi kulkemaan jne. Hienosti erityisesti miehiltä ajateltu, vastuuttomuus ja idiotismi paistaa läpi. Nainen on tässä tilanteessa aina ”säälittävä yh, joka ei kelpaa kenellekään” ja miehen status sinkku.

Minä olen lapseton nainen enkä todellakaan huoli miestä jolla on lapsia. 

Sama.

T: toinen lapseton nainen.

Vierailija
28/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi alkaa katsella yli 40v. vanhoja miehiä niin saattaisi tärpätä.

Harva 30-vuotias mies haluaa ryhtyä isäpuoleksi kahdelle nuorelle lapselle. Toisten lasten kanssa sinulla on muutenkin pelkkiä velvollisuuksia eikä lainkaan oikeuksia.

Moniko tuon ikäinen lapseton nainen huolisi miehen, joka olisi kahden pienen lapsen pääasiallinen huoltaja?

Vierailija
29/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällähän minä olen, tule noutamaan! Jos kävit aamusella ovella jo niin saatoin olla kaupassa.

M35

Vierailija
30/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Tähän vaikuttaa myös naisten joustavuus miehen edellisen suhteen jälkikasvua kohtaan.

Lapseton nainen ei ole yleensä niin nirso ja vaativa kuin vastaava mies näissä asioissa.

Itse lapsettomana naisena en huolisi miestä joka on jo mennyt lisääntymään toisen kanssa. Kyllä sillä miehelläkin on ikuinen pallo jalassa niihin lapsiin ja heidän äitiinsä. Kaikki tämä on pois miehen resursseista joita hän voi tarjota minulle tai meidän yhteiselle jälkikasvulle.

Ajattelen näistä asioista samalla tavoin kuin miehet, eli itsekkäästi oman etuni ja mukavuuteni kannalta. Suosittelen muillekin naisille.

Vierailija
31/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Ehkä sinun näkövinkkelistäsi noin, mutta se ei tarkoita että tuo olisi totuus! Monesti naiset eivät ota miehen lapsia kovin hyvin ja ovat mustasukkaisia niistä lapsista. Vajotaan kiukuttelemaan kuin ne muutkin lapset. Yh isä

Vierailija
32/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Ehkä sinun näkövinkkelistäsi noin, mutta se ei tarkoita että tuo olisi totuus! Monesti naiset eivät ota miehen lapsia kovin hyvin ja ovat mustasukkaisia niistä lapsista. Vajotaan kiukuttelemaan kuin ne muutkin lapset. Yh isä

se on biologiaa, ja viisasta hyväksyä.

Vierailija
33/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Biologialla on hyvä perustella naisten huonoa käytöstä kun samalla vaaditaan mieheltä jotakin muuta. En tahtonut kolmatta lasta, joten sellaiset naiset saa mennä kiukuttelemaan ja tiuskimaan muualle, oli biologiaa tai ei.

Vierailija
34/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo ei todista sitä ettet olisi nirso.

Jos miehet eivät halua nähdä seksin jälkeen, se viittaa siihen että tasosi riittää seksiin mutta ei suhteeseen.

Ehkä on parempi unohtaa koko juttu. Joutuisit laskemaan rimaa oman tasoisiisi miehiin, jotka eivät sytyttäisi vähäänkään vertaa.

Vierailija
35/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot. Mutta:

Biologialla on hyvä perustella naisten huonoa käytöstä kun samalla vaaditaan mieheltä jotakin muuta. En tahtonut kolmatta lasta, joten sellaiset naiset saa mennä kiukuttelemaan ja tiuskimaan muualle, oli biologiaa tai ei.

olit siis yhdessä lapsettoman naisen kanssa ja itselläsi oli lapsia? et halunnut yhteistä lasta ja sitten vaadit että nainen olisi lapselle varaäiti ja kotiapulainen? onpa yllättävää ettei tuo kuvio toiminut.

Vierailija
36/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 15 miehen kanssa 1,5 vuoden aikana :D Minulle tämä kielii siitä, että et oikein niiden lasten takia ehdi deittailla? 

Taisi olla vain treffit 15 miehen kanssa, ei suhdetta.

15 treffit käydään kuukaudessa kun etsitään tosissaan kumppania. Aikaa ei tuhlata ellei tunnu sopivalta tyypiltä. 

Vierailija
37/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos miehet eivät halua nähdä seksin jälkeen, se viittaa siihen että tasosi riittää seksiin mutta ei suhteeseen.

Ehkä on parempi unohtaa koko juttu. Joutuisit laskemaan rimaa oman tasoisiisi miehiin, jotka eivät sytyttäisi vähäänkään vertaa.

huom. miehet eivät halua edes panna säännöllisesti.

Rimaa olisi laskettava paljon.

Vierailija
38/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia pitää olla vähintään 9/10 .Sittenkin miettisin haluanko siihen pas..kaan mukaan

Vierailija
39/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisa kirjoitti:

Jos on lapsia pitää olla vähintään 9/10 .Sittenkin miettisin haluanko siihen pas..kaan mukaan

Pitää löytää eronnut mies jolla on myös lapsia.

Ja sitten päivittää rima oikealle korkeudelle. 30+ yh ei ole sama kuin 20+ lapseton sinkku.

Vierailija
40/239 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

huom. miehet eivät halua edes panna säännöllisesti.

Rimaa olisi laskettava paljon.

Ja kun puhun rimasta, en tarkoita riman laskemista mm. miehen luotettavuuden, mukavuuden, uskollisuuden, ym suhteen. Noissa ei kannata laskea rimaa, etenkään kun on lapsia.

Tarkoitan seuraavia:

- ulkonäkö

- pituus

- raamikkuus

- matala ääni, maskuliiniset maneerit

- hurmaamistaidot

- ammatti ja raha

- sosiaalinen status

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän