Miksi on niin vaikea löytää mies
Olen kolmekymppinen 2 lapsen äiti. Erosin pitkästä suhteesta 3 vuotta sitten. Nyt oon 1,5 vuotta ollu tinderissä.
Oon käyny treffeillä jo ainakin 15 eri miehen kanssa, joidenkin kanssa vain yhdet treffit, muutamien kanssa useammat. Mutta silti suurin osa tapailusta loppuu kolmansien treffien jälkeen. En etsi mitään väkisin, mutta tottakai toivon että löytyisi pidempiaikainen suhde.
Tapailut on usein loppunut siihen että on nähty muutaman kerran, ollut kivaa, viestitelty paljon ja mies vaan yhtäkkiä ei enää ehdi nähdä tms. Eli ei halua nähdä. En vaan tiedä missä vika kun aiemmat treffit ollut kivat ja viestittely jatkunut.
Itselläkään ei ole ketään kohtaan tullut sitä ihastumista ensisilmäyksellä, tai niitä perhosia vatsanpohjaan, mutta oon miettinyt että tarviiko niitä välttämättä tulla. On vaan niin vaikeaa tää deittailua nykyään.
Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta sitä ei vaan löydy. Miehet aina kehunut, että olen kaunis, hauska ja mukava tms, silti jutut loppuu lyhyeen.
Kommentit (239)
hyi, yh. johan sinulla oli mies. mihin sinä uutta miestä tarvitset
Olet tehnyt niin kuin moni muu nainen, eli mennyt treffeille miesten kanssa, jotka saavat paljon mätsejä. Ja kun saa paljon mätsejä, niin on helppo vain käydä kerran pari treffeillä ja sen jälkeen siirtyä seuraavaan naiseen.
Mä teen tätä enkä koe mitään ongelmaa. Treffailen mahdollisimman monen naisen kanssa kunnes löydän sen oikean.
naiselle ei ole mikään ongelma löytää miehiä. kaikille normaaleille naisille löytyy jonoittain miehiä. jopa yh:t löytävät miehiä lyhytaikaisiin suhteisiin, vaikka ei kukaan mies halua yh:n kanssa pidempään olla. ei miehiä kiinnosta elättää toisen miehen lapsia.
en oo ikinä löytäny miehii, miehet löytää mut. *LOL*
Kovimpia flirttaamaan on kyllä semmoset yli 40 v. sedät, tai yli 50 v. sedät jopa, mutta eihän semmosen kanssa voisi olla kimpassa tai julkisesti kuherrella. tietty sanotaan että iät on vaan numeroita mutt kyll se vähän jotain muutakin merrkkaa. ja itte oon siis 26.
nykyinen poikakaverini (samaa ikää kuin mä) löytyi ihan amiksesta, eli koulukavereita oltiin aluksi.
Olet harvinainen nainen siinä mielessä, että et vaadi ihastumista ensitreffeillä. Jatka vaan samaa linjaa niin kyllä se löytyy. 15 on tosi pieni lukumäärä. Minäkin kävin treffeillä ainakin 100 eri naisen kanssa eron jälkeen ennen kuin löytyi tyttöystävä ja hänkin piiritti minua vuoden niin että ehti jo välillä kadotakin.
Kannattaa siis vaan pitää mieli avoimena. Helpolla saa huonoa.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Harvoja kunnollisia miehiä jäljellä. Miehet haluavat vain pelata Tinderissä ja löytää naisen, joka näyttää mallilta. Suurin osa naisista ei ole malleja. Monet miehet kohtelevat myös naisia huonosti - joten ole varovainen.
Olen tapaillut sekä lapsettomia että niitä joilla on lapsia. Oon huomannut ettei sillä oo ollu merkitystä, miten kauan toinen on halunnut tapailla. Tiedän, että lapset varmasti vaikuttaa siihen, ettei miehet välttämättä niin innostu, mutta näillä korteilla on pelattava.
Vaikka äiti olenkin, niin pidän itsestäni huolta ja urheilen paljon.
Enkä halua laskea rimaa alas vain sen takia että löytäisin jonkun. Koska tuskin olisin onnellinen jos vain tyytyisin johonkin, kun en muuta saa.
Olen tavannut miehiä myös tinderin ulkopuolelta. Minua on pyydetty ulos kaupassa ja naapurustossa mies halusi lähteä yhdessä lenkille, silti näistäkään ei tullut mitään enempää.
En tiedä onko 15 miestä paljon vai vähän, mutta en koko ajan jaksa aktiivisesti treffailla eikä lasten takia aina ole aikaa, menen sillon kun ehdin ja on hyvä fiilis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut sekä lapsettomia että niitä joilla on lapsia. Oon huomannut ettei sillä oo ollu merkitystä, miten kauan toinen on halunnut tapailla. Tiedän, että lapset varmasti vaikuttaa siihen, ettei miehet välttämättä niin innostu, mutta näillä korteilla on pelattava.
Enkä halua laskea rimaa alas vain sen takia että löytäisin jonkun. Koska tuskin olisin onnellinen jos vain tyytyisin johonkin, kun en muuta saa.
Olen tavannut miehiä myös tinderin ulkopuolelta. Minua on pyydetty ulos kaupassa ja naapurustossa mies halusi lähteä yhdessä lenkille, silti näistäkään ei tullut mitään enempää.
En tiedä onko 15 miestä paljon vai vähän, mutta en koko ajan jaksa aktiivisesti treffailla eikä lasten takia aina ole aikaa, menen sillon kun ehdin ja on hyvä fiilis.
Ap
Eli ulkonäkörima miehelle on korkealla. Pitää olla komea ja miehekäs. Pituusraja on tietty jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ulkonäkörima miehelle on korkealla. Pitää olla komea ja miehekäs. Pituusraja on tietty jne.
En näe itse pointtia siinä, että menen treffeille miehen kanssa joka ei ulkonäöllisesti kiinnosta minua. Pituuskriteeriä minulla ei ole. En itsekään haluaisi että joku tapailisi minua jos en häntä viehätä.
Ap
Kerran miespuolinen työkaveri järjesti treffit hänen kaverinsa kanssa. Työkaverin kanssa ollaan läheisiä ja hän sanoi että olen tosi mukava, hauska ja kaunis. Hänen ystävä olikin kiinnostunut, mutta mulla ei syttynyt mitään tunteita kolmen treffi kerran jälkeen.
Eli ehkä ne lapset sit ovat miehille liian iso pala.
Ap
Lapsethan sulla ongelmana on. Ne menevät aina kaiken edelle, kuten pitääkin.
Lapseton ei halua tuohon, lapsettomia kolmekymppisiä on maa pullollaan. Lapsellinen mies taas on eronnut tai muuten suhteeseen epäkelpo, ihan niin kuin se sun exäsi?
ap:n aika meni jo. lisäksi sillä oli jo mies, jonka kanssa teki jopa lapsiakin. ei se enempää tarvitse. ei pidä olla enää ahneempi
Lapset menee yh:lla aina miehen ohi. Mihin siinä enää miestä tarvitaan. Ai niin, elättäjäksi.
Mä olin tinderisyms pari vuotta, tuli tapailtuu noin kymmentä miestä. Ei niistä sit tullu mitään. Sit päätin, että nyt loppuu etsiminen että alan nauttimaan elämästäni ja teen kaikkea kivaa. Mutta en etsi enää. Ystävä sanoi, että unohda tinderit se tulee vastaan jos tulee ja kolahtaa jos kolahtaa
. Ja yks baari ilta se kolahti. Mies istu viereen ja muistan ja hän muistaa vielä sen kuuman suudelman mikä vaihdettiin. Olin yhden yön juttuja vastaan, mutta sillon päätin että hitto vie kerran tääl vaan eletään. Tuosta on nyt 3v.
Mä en kaipaa miestä siihen että se elättää minut ja mun lapset. Kaipaan parisuhdetta, en etsi perhettä. Se että on lapsia, on tottakai iso osa minua, mutta ei niitä asioita tarvitse väkisin yhdistää.
Mun lapset on jo sen verran isoja, että pystyn aika vapaasti miehiä tapaamaan, enkä ole koko ajan sidoksissa heihin. Ymmärrän jos vaippaikäiset kakarat ei miestä innosta, mutta omani ovat jo isoja, enkä ole etsimässä heille isää.
Mutta selvästi täällä moni on sitä mieltä, että jos on lapsia, niin miehen löytäminen on vaikeaa. Minulla on myös paljon lapsettomia sinkku ystäviä, jotka eivät hekään tunnu löytävän pidempiaikaista seuraa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tinderisyms pari vuotta, tuli tapailtuu noin kymmentä miestä. Ei niistä sit tullu mitään. Sit päätin, että nyt loppuu etsiminen että alan nauttimaan elämästäni ja teen kaikkea kivaa. Mutta en etsi enää. Ystävä sanoi, että unohda tinderit se tulee vastaan jos tulee ja kolahtaa jos kolahtaa
. Ja yks baari ilta se kolahti. Mies istu viereen ja muistan ja hän muistaa vielä sen kuuman suudelman mikä vaihdettiin. Olin yhden yön juttuja vastaan, mutta sillon päätin että hitto vie kerran tääl vaan eletään. Tuosta on nyt 3v.
Niinhän sitä sanotaan, että se löytyy kun sitä ei etsi. Nyt on kuitenki pakko ollut turvautua tinderiin, kun ei ole baarit yms muut ollut oikein auki.
En muutenkaan niissä paljon käy, mutta ehkä sitä on vaan avoimin mielen lähdettävä uusiin paikkoihin, joissa mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin.
Ap
Toi on niin huvittavaa, kun valitetaan että tavikset ei kelpaa naisille, naiset haluaa jotain prinssiä, ne etsii tasoaan parempia, niillä on rima niin korkealla.
Sitten kun alemman tason tavismies kelpaisikin, niin mies: HYI, en huoli naista jolla on lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot. Mutta:
Jännästi vain naisen statukseen vaikuttaa ne lapset. Näillä lapsilla on myös isäkin. Ihan vastaavasti eronnut, yh-mies, kahden lapsen isä. Mutta miehen kanssa onkin tässä tilanteessa helpompi olla, koska uusi nainen saa hänet ”hylkäämään” lapset ja mies on täten vapaampi kulkemaan jne. Hienosti erityisesti miehiltä ajateltu, vastuuttomuus ja idiotismi paistaa läpi. Nainen on tässä tilanteessa aina ”säälittävä yh, joka ei kelpaa kenellekään” ja miehen status sinkku.
Ehkä sinun näkövinkkelistäsi noin, mutta se ei tarkoita että tuo olisi totuus! Monesti naiset eivät ota miehen lapsia kovin hyvin ja ovat mustasukkaisia niistä lapsista. Vajotaan kiukuttelemaan kuin ne muutkin lapset. Yh isä
se on biologiaa, ja viisasta hyväksyä.
Biologialla on hyvä perustella naisten huonoa käytöstä kun samalla vaaditaan mieheltä jotakin muuta. En tahtonut kolmatta lasta, joten sellaiset naiset saa mennä kiukuttelemaan ja tiuskimaan muualle, oli biologiaa tai ei.
olit siis yhdessä lapsettoman naisen kanssa ja itselläsi oli lapsia? et halunnut yhteistä lasta ja sitten vaadit että nainen olisi lapselle varaäiti ja kotiapulainen? onpa yllättävää ettei tuo kuvio toiminut.
En tahtonut että se nainen on kolmas lapsi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin huvittavaa, kun valitetaan että tavikset ei kelpaa naisille, naiset haluaa jotain prinssiä, ne etsii tasoaan parempia, niillä on rima niin korkealla.
Sitten kun alemman tason tavismies kelpaisikin, niin mies: HYI, en huoli naista jolla on lapsia!
Kaksi koulukuntaa: "olet nirso, sulle ei vaan kelpaa kukaan" ja "et sinä lapsinesi kelpaa kenellekään".
Mitenkään päin ei ole hyvä.
No eihän niitä löydä nuoremmatkaan. Miehet ovat äärettömän nirsoja. Yli 50 vuotiaille kelpaa vain alaikäiset jne. Miehet yliarvioivat tasonsa eivät naiset.