Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Näkökulma: Ensitreffit alttarilla herätti ihmetyksen – miksi tavallinen perusmies ei kelpaa nykynaiselle?

Kommentit (810)

Vierailija
481/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa käyttäytyä eivätkä ottaa naista huomioon.

Vierailija
482/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu pyörivän vain miehiä, joiden ainoa kosketus naisiin tulee median ja Tinderin välityksellä. Eivät siis ole koskaan missään kontakteissa meidän perusnaisten kanssa, ja silti tekevät meistä maailmaa syleileviä analyysejä niiden Tider-Tiinojen ja some-Sannojen perusteella. En tiedä onko enemmän säälittävää vai huvittavaa. Kirsikkana kakussa tämä retostelu siitä, miten ovat feikkiprofiileilla esiintyneet naisina, joiden käytöksestä sitten toiset ääliöt tekevät johtopäätöksiä naisista. 🙄😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian kieltäjät voisivat joskus kokeilla komean miehen profiililla esim tinderissä  kuinka rumille ja lihaville naisille voi käytännössä sanoa ihan mitä vaan ja ne silti haluaa panna.

Varmaan sitten näkevät sen luonteen kuvasta niin kivaksi että tahtovat rakastaa ehjäksi?

Tämä. Olen itse kerran tehnyt tuollaisen kokeen ja Tinderöinyt miesmallin kuvilla. Tulos oli todella hämmentävä:

- naiset olivat uskomattoman nälkäisiä. Lähettivät itse ensimmäisen viestin, olivat aivan innoissaan kaikesta mitä vastasin, ja tekivät hartiavoimin töitä ettei keskustelu vaan kuole

- itse saatoin sikailla keskustelussa niin paljon kuin jaksoin, ja lähetellä mitä tahansa seksijuttuja, ja valtaosa naisista vaan jatkoi juttelua, jotkut jopa vaan innostuivat enemmän

Spessu taas tarinoi.

Hänhän on tehnyt tätä testiä usein, erilaisilla variaatioilla. Viimekdi tsisi olla niin, etä.hänellä ja hänen kavereillaan oli puolisoina entisiä missejä.ja fitnessmalleja, ja siitä.huolimatta eivät Tinderissä saabeet mätsejä, kuin omaa tasoaan alemmilta naisilta. Sitä edellisellä kerralla se oli erilainen.

Saattaa olla että tuo tarinoi, mutta mulla on samanlaisia kokemuksia. Tein profiilin feikkikuvilla, ja naiset jatkoi juttelua vaikka olin suht törkeä..

Ja olet siltikin yksin?

Kyllä olen, koska omilla kuvilla ei saa edes tykkäyksiä..

Kuvittelin pitkään, että luonne olisi tärkeämpi kun ulkonäkö. Olin väärässä

Maata ei voi tietenkään vaihtaa? Viro ja Venäjä on lähellä.

Vierailija
484/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kolumni. Kyllä perusmiehenkin kanssa pitää olla kemiaa. Ei kai kukaan jokaiseen vastaan tulevaan rakastu.

Toimittajalle kelpaa. Oliko täällä yksinäisiä miehiä? Joko laitoitte hänelle sähköpostia? NYT ON TEIDÄN MAHDOLLISUUS SAADA NAINEN.

Vierailija
485/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu pyörivän vain miehiä, joiden ainoa kosketus naisiin tulee median ja Tinderin välityksellä. Eivät siis ole koskaan missään kontakteissa meidän perusnaisten kanssa, ja silti tekevät meistä maailmaa syleileviä analyysejä niiden Tider-Tiinojen ja some-Sannojen perusteella. En tiedä onko enemmän säälittävää vai huvittavaa. Kirsikkana kakussa tämä retostelu siitä, miten ovat feikkiprofiileilla esiintyneet naisina, joiden käytöksestä sitten toiset ääliöt tekevät johtopäätöksiä naisista. 🙄😂

Eiks toi feikkiprofiili kuvio ole mennyt niin että he ovat tehneet feikkiprofiileja miesmallien kuvilla? Vai onko joku siis myös esiintynyt naisena?

Vierailija
486/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian kieltäjät voisivat joskus kokeilla komean miehen profiililla esim tinderissä  kuinka rumille ja lihaville naisille voi käytännössä sanoa ihan mitä vaan ja ne silti haluaa panna.

Varmaan sitten näkevät sen luonteen kuvasta niin kivaksi että tahtovat rakastaa ehjäksi?

Tämä. Olen itse kerran tehnyt tuollaisen kokeen ja Tinderöinyt miesmallin kuvilla. Tulos oli todella hämmentävä:

- naiset olivat uskomattoman nälkäisiä. Lähettivät itse ensimmäisen viestin, olivat aivan innoissaan kaikesta mitä vastasin, ja tekivät hartiavoimin töitä ettei keskustelu vaan kuole

- itse saatoin sikailla keskustelussa niin paljon kuin jaksoin, ja lähetellä mitä tahansa seksijuttuja, ja valtaosa naisista vaan jatkoi juttelua, jotkut jopa vaan innostuivat enemmän

Mitä tästä siis opit? Miesmalli oli monen naisen mielestä hyvännäköinen? Ja että naisetkin ovat kiinnostuneita seksistä? Vai opitko jotain muutakin?

Tee seuraavaksi testi naismallin kuvalla.

Vierailija
487/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viime jaksoa jonkin aikaa ja minusta osa miehistä vaikutti aika läheisriippuvaisilta, ehkä takana on paljon hylkäämiskokemuksia monilla, mikä saa hakeutumaan tällaiseen ohjelmaan. Annos lisää itsevarmuutta niin suhteet saattaisi onnistua paremmin.

Minkähänlainen itsevarmuus riittäisi kun vaimo ensi töikseen häiden jälkeen jatkaa Tinderin selailua tai suunnittelee muuttoa Qatariin?

Tottakai on kauheaa, jos puoliso häiden jälkeen vielä selailee Tinderiä tai harkitsee muuttoa ulkomaille! Mutta oikeassa elämässä siinä vaiheessa kun naimisiin mennään, se kumppania on jo tuttu. Hänen kanssaan on seurusteltu ja suurimmalta osin yhdessäkin asuttu jo useamman vuoden ajan! Eivät ihmiset yleensä mene naimisiin sellaisen tyypin kanssa, jonka tapaavat vasta vihkiäisissä ekaa kertaa!

Nämä vertailut ovat täysin älyttömiä juuri tästä syystä, että näihin pareihin ketjussa asennoidutaan kuten aviopareihin, vaikka oikeasti he vertautuisivat ihmisiin, jotka ovat vasta tutustumis- ja tapailuvaiheessa suhteessaan. Eikö ihmiset oikeasti tajua, miten nurinkurinen parinetsintäkuvio tuossa formaatista on verrattuna siihen todellisuuteen, missä me oikeasti elämme? Ja kun formaatti on noin kaukana todellisuudesta, ei tietenkään ole fiksua asettaa ohjelmaan osallistuvalle samanlaisia odotuksia kuin oikeassa elämässä ihmiset puolisoilleen asettavat.

Minun miehelleni oli tarjottu 12kk työkeikkaa Japaniin silloin kun me ekaa kertaa tapasimme. Työ olisi alkanut puolen vuoden kuluttua. Ei mies siitä rynnännyt kieltäytymään heti ekojen tai toisten treffien jälkeen. Me tutustuimme rauhassa ja vajaa pari kuukautta ennen työn alkua mies kieltäytyi tarjouksesta. Emme me siinä vaiheessa vielä edes yhteenmuuttoa suunniteltu, saati naimisiinmenoa, mutta siinä vaiheessa tiedettiin sentään se, että tämä juttu me halutaan katsoa loppuun asti. Loppua ei ole tullut vieläkään ja nyt olemme jo "vanha" aviopari jolla on pari lasta.

Vierailija
488/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spessu taas tarinoi.

Hänhän on tehnyt tätä testiä usein, erilaisilla variaatioilla. Viimekdi tsisi olla niin, etä.hänellä ja hänen kavereillaan oli puolisoina entisiä missejä.ja fitnessmalleja, ja siitä.huolimatta eivät Tinderissä saabeet mätsejä, kuin omaa tasoaan alemmilta naisilta. Sitä edellisellä kerralla se oli erilainen.

Saattaa olla että tuo tarinoi, mutta mulla on samanlaisia kokemuksia. Tein profiilin feikkikuvilla, ja naiset jatkoi juttelua vaikka olin suht törkeä..

Ja olet siltikin yksin?

No luonne sinulla ei selvästikään ole parhaasta päästä, jos kykenet törkeyteen naisia kohtaan. Ja tottakai hyvillä kuvilla saa enemmän tykkäyksiä. Eikö se nyt ole testaamattakin selvää? Ja joo, kyllä miehetkin kestävät kauniilta naisilta monenlaista typeryyttä. Eivät kaikki miehet, mutta jotkut. Samoin eivät kaikki naiset ole miesten suhteen kuvailemiasi, vaan jotkut. Enemmistö ei ole koskaan edes käynyt tinderissä.

Vierailija
489/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spessu taas tarinoi.

Moni tinderissä pyörivä mies tuntuu tekevän näitä feikkiprofiileja testimielessä sekä "naisena" että "miehenä". Kuinkahan moni sinullekin vastannut oli ihan oikeasti oikea nainen? Etteivät vaan feikkiprofiilit pyöritä suurtakin osaa bisneksestä. Tätä Tinder tuskin toisi kovin halukkaasti esille.

Niinpä. Tuolla ei koskaan oikeasti tiedä keskusteletko naisen kanssa edes. Vai onko se toinen vaikka homoraizkaaja, joka esittää naista.

Elämä ei ole Tinder, kun noi tajuaisi edes sen.

Vierailija
490/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi feikkiprofiili kuvio ole mennyt niin että he ovat tehneet feikkiprofiileja miesmallien kuvilla? Vai onko joku siis myös esiintynyt naisena?

Todella monet ovat tehneet feikkiprofiileja koemielessä sekä naisina että miehinä, ja vieläpä erilaisina sellaisina. Ovat siis halunneet testata mm. erinäköisten naisten tai miesten "kysyntää". Tämä oli julkisesta vouhkauksesta päätellen suurtakin kansanhuvia jossain vaiheessa. En tiedä mikä tilanne on nykyään, mutta silloin feikkiprofiileja saattoi hyvinkin olla enemmän "tarjonnassa" kuin oikeita. Eli näistä testeistä en todellisuudessa voi päätellä mitään. En itse ole Tinderiä käyttänyt, eikä se kiinnosta, mutta jopa minun silmiini osui jossain vaiheessa näitä "analyysejä" joka tuutista.

Vierailija
491/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän me palstamiehet olemme sanoneet jo vuosikaudet, mutta heti meidät leimataan vaikka ja miksi kun olemme totuuden kertoneet oikeasta elämästä

Palstamiehet kieltää jopa tossa luontopätkässä tapahtuneen faktan: naaraat silmäilee urosta ja menee mieluisimman luo ihan kuten naisetkin tekee.

Missä todellisuudessa naiset eivät muka silmäile?

Ongelma on siinä, kun mies kun mies pitäisi kelvata. Ja miesten pitäisi saada valita.

Jos mies valittaa yksinäisyyttä mutta antaa pakit kaikille häntä lähestyville naisille koska eivät täytä hänen kriteereitä, niin häntä pidettäisi ihan täytenä ylimielisenä pellenä. Naisille se on kuitenkin ihan suotavaa ja normaalia? Ainoastaan tasokkaat miehet voi valita.

Normimiehen on otettava se johon rahkeet riittää tai oltava ilman ja sitten ihmetellään kun mies ei oikein ole mukana suhteessa.

Kyllä sinä saat antaa pakit kaikille ja se on ihan ok. Sen sijaan pelle olet, jos olet parisuhteessa johon ’tyydyt’.

Harmi ettei naiset osaa lukea miestensä ajatuksia. Saattaisi monelle valjeta miksi se mies siinä vierellä pysyy.

Onko tuollainen tyytyminen jokin ylpeilyn aihe? Ei kyllä millään mahdu tajuntaan, että miehet ehdoin tahdoin hakeutuvat paskaan suhteeseen ja sitten kynsin hampain roikkuvat siinä, ja tämä on heidän mielestään suuri uhraus naisen hyväksi. Millä järjellä tuollaiseen ratkaisuun päätyy?

Ei sitä pidä ajatella noin monimutkaisesti. Miehet yleensä pelkäävät yksinoloa jopa siinä määrin että ovat valmiita tinkimään puolison ominaisuuksista, että olisi edes joku. Eikä tämä yhteiskuntakaan oikein näe ikisinkkua miestä minään puhumattakaan toisista miehistä. Ikää kun tulee niin pitkään sinkkuna ollut aletaan nähdä jotenkin friikkinä jota tulee karttaa ja siinä vähenee sitten vähät kaveritkin. Yleensä kyllä se mieskin pitemmän päälle kyynistyy ja turhautuu ja sen näkee myös hänen lähellään olevat ihmiset.

Monikaan mies ei osaa rakentaa turvaverkkoa sen varalle ettei koskaan tule naista saati perhettä perustamaan. Eikä myöskään parisuhteessa eläneet miehet jotka ovat ihan hukassa eron tullen.

"Reppana" Taisi olla se sana mitä naiset näistä miehistä yleenä käyttävät ja se varmaan on ihan kuvaava.

Vierailija
492/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kolumni. Kyllä perusmiehenkin kanssa pitää olla kemiaa. Ei kai kukaan jokaiseen vastaan tulevaan rakastu.

Toimittajalle kelpaa. Oliko täällä yksinäisiä miehiä? Joko laitoitte hänelle sähköpostia? NYT ON TEIDÄN MAHDOLLISUUS SAADA NAINEN.

Toimittaja on nainen ja sitä mieltä että naisille kelpaa vain jamesbondit. Ei siis kannata häntä lähteä yrittämään kun ei sille mikään muu kelpaa. Vai onko Anna Hopi mies?

Vierailija
493/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas iltalehden toimittajalta tyypillinen pick me girlin avautuminen, hohhoijaaa...  myöskään tuo toimittaja ei itsekään ottaisi Miikaa tai muutakaan bensalenkkaria 

Vierailija
494/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet ovat tehneet feikkiprofiileja koemielessä sekä naisina että miehinä, ja vieläpä erilaisina sellaisina. Ovat siis halunneet testata mm. erinäköisten naisten tai miesten "kysyntää". Tämä oli julkisesta vouhkauksesta päätellen suurtakin kansanhuvia jossain vaiheessa. En tiedä mikä tilanne on nykyään, mutta silloin feikkiprofiileja saattoi hyvinkin olla enemmän "tarjonnassa" kuin oikeita. Eli näistä testeistä en todellisuudessa voi päätellä mitään. En itse ole Tinderiä käyttänyt, eikä se kiinnosta, mutta jopa minun silmiini osui jossain vaiheessa näitä "analyysejä" joka tuutista.

Ja lisäksi esim. teineillä oli ilmeisesti jossain vaiheessa muodissa "pelata" Tinderiä ja epäilemättä pelleilivät siellä myös monenmoisina hahmoina.

Vierailija
495/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja on nainen ja sitä mieltä että naisille kelpaa vain jamesbondit. Ei siis kannata häntä lähteä yrittämään kun ei sille mikään muu kelpaa. Vai onko Anna Hopi mies?

Menetetiinkö me Puolalle maamme viimeiset Jamekset?

Jostain kumman syystä baltialaisille kelpasi "ylijäämät".

Vierailija
496/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut treffeillä monen upean ihmisen kanssa, jotka ovat olleet varmasti tällä mittapuulla perusmiehiä, tai jopa sitä parempia ..supermiehiä? mutta aaaaaaina on tarvittu se mystinen Se jokin, että kolahtaa/on kemiaa/kiinnostaa. Se ei auta, että toinen täyttää paperilla tietyt lootat ja omaa tietyt ruksit/listat/faktat, vaan se on jotain muuta. Muuten voisi olla treffeillä tyyliin veljensä kanssa. Hauska ja kiva ja toimeentuleva ja siisti ja kiltti ja fiksu ja komea ja... ja ei mitään. Ja sillä toisella onkin vaikka samat faktat ja ZÄDÄÄM, jösses ku kiehtoo. Pulssi kohoaa ja silmät säteilee ja huh huh.

"Kaloja meressä riittää" ei aina lohduta, kun tietää, että voi mennä aikamonet kalareissut sellaisten kanssa, ettei vaan Sytytä. Tai jos sytyttää, onko se molemminpuolista ja olaneetat kohdillaan? Se mahtisaalis odottaa jossain.

N33

Kuulostaa siltä että ollaan katselemassa ekoilla treffeillä vain sitä kemiaa. Johtaa siihen että sitä etsitään loputtomasti, eikä mikään tyydytä, sillä seuraavan kanssa kemiaa voi olla vieläkin enemmän! Ei toi voi olla ainoa kriteeri jos etsii vakavaa suhdetta.

Vierailija
497/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipas iltalehden toimittajalta tyypillinen pick me girlin avautuminen, hohhoijaaa...  myöskään tuo toimittaja ei itsekään ottaisi Miikaa tai muutakaan bensalenkkaria 

Tuo blogipostaus on niin tiukkaa palstamiesretoriikkaa, että takuulla on netin tasoteoriajankkaukset ja lææsaset opiskeltu tarkkaan. Aika ällöttävää toimintaa naiselta oksentaa ne julkisuuteen ”naisen suulla”, muka-tunnustuksina. Tuskin on itsekään noiden sanojen takana, mutta pääasia taas, että herätetään keskustelua. En arvosta.

Vierailija
498/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spessu taas tarinoi.

Ja olet siltikin yksin?

Tuskin sinun luonteella....kaan olisi kovin pitkälle päässyt. Mikset keksisi jotain muuta tekemistä elämällesi?

Vierailija
499/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spessu taas tarinoi.

Ja olet siltikin yksin?

Ei se sun luonne kovin kiva ole, jos netissä feikkiprofiilin suojista heittelet naisille törkeyksiä. Ihan taidat saada ansaitsemasi mukaista arvostusta.

Vierailija
500/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti taisi kalikka kalahtaa, kun naisten avautuminen on täällä näin vahvaa.

Itse epäilen että tässä on takana se, että ei kehdata esitellä naisystäville huonompaa(ei malli) miestä kuin niillä itsellä on. Ei vaan tajuta että juna meni jo. Kaverit etsi miehensä nuorina, kun se oli helpompaa ja tarjonta oli parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme