Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Näkökulma: Ensitreffit alttarilla herätti ihmetyksen – miksi tavallinen perusmies ei kelpaa nykynaiselle?

Kommentit (810)

Vierailija
801/810 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian kieltäjät voisivat joskus kokeilla komean miehen profiililla esim tinderissä  kuinka rumille ja lihaville naisille voi käytännössä sanoa ihan mitä vaan ja ne silti haluaa panna.

Varmaan sitten näkevät sen luonteen kuvasta niin kivaksi että tahtovat rakastaa ehjäksi?

Tämä. Olen itse kerran tehnyt tuollaisen kokeen ja Tinderöinyt miesmallin kuvilla. Tulos oli todella hämmentävä:

- naiset olivat uskomattoman nälkäisiä. Lähettivät itse ensimmäisen viestin, olivat aivan innoissaan kaikesta mitä vastasin, ja tekivät hartiavoimin töitä ettei keskustelu vaan kuole

- itse saatoin sikailla keskustelussa niin paljon kuin jaksoin, ja lähetellä mitä tahansa seksijuttuja, ja valtaosa naisista vaan jatkoi juttelua, jotkut jopa vaan innostuivat enemmän

Spessu taas tarinoi.

Hänhän on tehnyt tätä testiä usein, erilaisilla variaatioilla. Viimekdi tsisi olla niin, etä.hänellä ja hänen kavereillaan oli puolisoina entisiä missejä.ja fitnessmalleja, ja siitä.huolimatta eivät Tinderissä saabeet mätsejä, kuin omaa tasoaan alemmilta naisilta. Sitä edellisellä kerralla se oli erilainen.

Lopeta nyt tuo valehtelu. Ja ota lääkkeet, koska vain otettu lääke auttaa, ehkä. Mä en ole ikinä edes harkinnut mitään Tinderiä ja miksi olisin, koska näin kyllä jo paljon aiemmin, mikä deittisivustoilla pörräävien naisten taso on. Tuhansien naisten joukosta voi löytyä hyvällä tuurilla vain muutama tervejärkinen, siedettävän näköinen ja normalipainoinen.

P.S. Opettele tarkistamaan tekstisi, ennenkuin lähetät lapselliset valheesi.

Vierailija
802/810 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jauhotettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/810 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään Ensitreffit alttarilla ohjelmaan osallistunut ihminen ei ole tavallinen.

Ohjelmaan valitaan mielenkiintoisia persoonia ohjelman viidearvon parantamiseksi.

Vierailija
804/810 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kelpaa näille naisille, ketkä haluavat tulla kuuluisaksi näissä tv ohjelmissa.

Vierailija
805/810 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusmiehellä on kyllä hyvä itsetunto, noilla kahdella ei sitä ole, ja siinä syy mikseivät "kelpaa".

Samaa mieltä. Minusta nuo Sami ja Lari ovat perusmiehiä. Kaksi muuta eivät vaikuta olevan ihan valmiita aikuiseen parisuhteeseen, kun itsevarmuuden puute on tuota tasoa. "Jos haluaa jonkun rakastavan sua, sun pitää ensin rakastaa itseäsi." Tuo sanonta vaan pitää paikkansa.

Tuo sanonta ei pidä ihan aina paikkaansa. Esim minä vihaan ja inhoan itseäni, mutta kaikki miehet ovat hulluina minuun.

Vierailija
806/810 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et rakastu tähän mieheen, joka me sulle haettiin, se johtuu siitä että perusmies ei kelpaa. Aateltiin kyllä että kuka tahansa perusmies ois nyt sellanen, johon rakastut. Naimisiinhan sä halusit mennä.

Olispa se mielenkiintoinen ihmiskoe, kun esim. susirumalle ja läskille naiselle naitettaisiin täydellisen komea, varakas ja kohtelias mies, joka esittäisi umpirakastunutta. Nainen olisi täysin liekeissä ja saisi nenilleen kokeilun lopussa, kun mies ilmottaisi, että on feikannut kuluvat viikot ja oikeasti nainen on ällötys. Sama päin vastoin. Tätä ensi kaudelle, kiitos!

kannatat siis kiusaamista? Mitä sulle on lapsena tapahtunut?

Vierailija
807/810 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne akat oli ihan hulluna mun katkarapuun!

T Spessu

Teit virheen. T-kirjaimen jälkeen kuuluu laittaa piste, mutta sitä ei taidettu apukoulussa opettaa. Ja kertoohan se naisten tasosta, jos ainoat kikkelit mitä on tarjolla, ovat katkiksia.

T. Spessu

Vierailija
808/810 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakee julkisuutta ja jännitystä elämään, niin tavallinen perusmies ei pysty näitä tarjoamaan.

Vierailija
809/810 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
810/810 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset on maailman nirsoimpia joten ei perus jamppa kelpaa tavis naisille.