Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Näkökulma: Ensitreffit alttarilla herätti ihmetyksen – miksi tavallinen perusmies ei kelpaa nykynaiselle?

Kommentit (810)

Vierailija
521/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut treffeillä monen upean ihmisen kanssa, jotka ovat olleet varmasti tällä mittapuulla perusmiehiä, tai jopa sitä parempia ..supermiehiä? mutta aaaaaaina on tarvittu se mystinen Se jokin, että kolahtaa/on kemiaa/kiinnostaa. Se ei auta, että toinen täyttää paperilla tietyt lootat ja omaa tietyt ruksit/listat/faktat, vaan se on jotain muuta. Muuten voisi olla treffeillä tyyliin veljensä kanssa. Hauska ja kiva ja toimeentuleva ja siisti ja kiltti ja fiksu ja komea ja... ja ei mitään. Ja sillä toisella onkin vaikka samat faktat ja ZÄDÄÄM, jösses ku kiehtoo. Pulssi kohoaa ja silmät säteilee ja huh huh.

"Kaloja meressä riittää" ei aina lohduta, kun tietää, että voi mennä aikamonet kalareissut sellaisten kanssa, ettei vaan Sytytä. Tai jos sytyttää, onko se molemminpuolista ja olaneetat kohdillaan? Se mahtisaalis odottaa jossain.

N33

Kuulostaa siltä että ollaan katselemassa ekoilla treffeillä vain sitä kemiaa. Johtaa siihen että sitä etsitään loputtomasti, eikä mikään tyydytä, sillä seuraavan kanssa kemiaa voi olla vieläkin enemmän! Ei toi voi olla ainoa kriteeri jos etsii vakavaa suhdetta.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kemia tarkoittaa sitä, että toisen kanssa synkkaa, JA että toisen kanssa on seksuaalista vetovoimaa. Miksi ajattelet, että molemminpuolinen vetovoima ja halu olla yhdessä ei riittäisi, vaan edelleen etsittäisiin "vielä isompaa kemiaa"? Ei se sinänsä ole ainoa kriteeri, kun etsitään vakavaa suhdetta, koska tottahan siinä pitää natsata moni muukin asia: että yleensä molemmat haluavat suhdetta, että he haluavat samanlaista suhdetta, ja ettei ole mitään turn offeja, jotka tulisivat ilmi myöhemmin. Jollekin sellainen voisi olla vaikka kumppanin koira, tai sitten jokin vasta myöhemmin ilmenevä asia persoonassa, käytöksessä, mielenterveydessä, arvomaailmassa, tms. Mutta itselleni nuo ovat kyllä ne olennaisimmat asiat, koska sen jälkeen, kun kemiaa on, ovat kaikki asuinoaikat, erilaiset elämäntyylit, täysin erilaiset harrastukset, yms yms ainoastaan järjestelykysymyksiä.

Vierailija
522/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut treffeillä monen upean ihmisen kanssa, jotka ovat olleet varmasti tällä mittapuulla perusmiehiä, tai jopa sitä parempia ..supermiehiä? mutta aaaaaaina on tarvittu se mystinen Se jokin, että kolahtaa/on kemiaa/kiinnostaa. Se ei auta, että toinen täyttää paperilla tietyt lootat ja omaa tietyt ruksit/listat/faktat, vaan se on jotain muuta. Muuten voisi olla treffeillä tyyliin veljensä kanssa. Hauska ja kiva ja toimeentuleva ja siisti ja kiltti ja fiksu ja komea ja... ja ei mitään. Ja sillä toisella onkin vaikka samat faktat ja ZÄDÄÄM, jösses ku kiehtoo. Pulssi kohoaa ja silmät säteilee ja huh huh.

"Kaloja meressä riittää" ei aina lohduta, kun tietää, että voi mennä aikamonet kalareissut sellaisten kanssa, ettei vaan Sytytä. Tai jos sytyttää, onko se molemminpuolista ja olaneetat kohdillaan? Se mahtisaalis odottaa jossain.

N33

Kuulostaa siltä että ollaan katselemassa ekoilla treffeillä vain sitä kemiaa. Johtaa siihen että sitä etsitään loputtomasti, eikä mikään tyydytä, sillä seuraavan kanssa kemiaa voi olla vieläkin enemmän! Ei toi voi olla ainoa kriteeri jos etsii vakavaa suhdetta.

Ei ole kemiaa= toinen ei pneta. Veikkaan, että ei kovin pitkää suhdetta syntyisi, jos toinen ei haluaisi panna toisen kanssa. Toki palstan inzel- miehet varmaan ryhtyisi, ja sitten olettaisi, että " suhteeseen kuuluu sxi, halusit sinä sitä tai et"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaisista kommenteista päätellen osuin oikeaan. Kyllä se rehellinen omakuva sieltä vielä löytyy kun alatee olla nelikymppisiä rupsahtaneita katkeria naisia. Sitten ymmärrätte viimeistään, että ette ole sen kummempia kuin nuo hyljiksimänne miehet. Niillä miehillä on jo perheet ja elämä hymyilee. No onhan teillä kissa mitä paijata.

Miten ja missä olen hyljeksinyt ja keitä miehiä?

Vierailija
524/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaisista kommenteista päätellen osuin oikeaan. Kyllä se rehellinen omakuva sieltä vielä löytyy kun alatee olla nelikymppisiä rupsahtaneita katkeria naisia. Sitten ymmärrätte viimeistään, että ette ole sen kummempia kuin nuo hyljiksimänne miehet. Niillä miehillä on jo perheet ja elämä hymyilee. No onhan teillä kissa mitä paijata.

Voi kulta minä olen jo melkein viisikymmentä, ja minulla on iso perhe, hyvä mies ja koiria. Sinä et edelleenkään tajua, keiden kanssa juttelet. Perheellisen täti-ihmisten. Et sinkkunaisten.

Vierailija
525/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma se naisten "nirsous" sitten teille on, jos kerran naisten sirsoudesta huolimatta saatte kuitenkin kumppanin (oletettavasti naisen) ja perheenkin, ja olette tyytyväisiä? Mitä se sitten teitä haittaa, jos naiset (tai osa naisiata?) uskoo olevansa teitä parempia, jos kerran löydätte kuitenkin niitäkin naisia, jotka eivät usko olevansa yhtään sen parempia kuin tekään?

Vierailija
526/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti taisi kalikka kalahtaa, kun naisten avautuminen on täällä näin vahvaa.

Itse epäilen että tässä on takana se, että ei kehdata esitellä naisystäville huonompaa(ei malli) miestä kuin niillä itsellä on. Ei vaan tajuta että juna meni jo. Kaverit etsi miehensä nuorina, kun se oli helpompaa ja tarjonta oli parempaa.

Ai hurja, onko mun kavereiden miehet malleja? Kyllä on miehillä sitten kissanpäivät mallimarkkinoilla! 😂 Kerro vielä, missä näitä persjalkaisia perunaneniä näkee malleina, itse ei ole mediassa silmään pistänyt.

Minä olen ollut mieheni kanssa teinistä saakka. Hän on siis tällä perusteella malli? Oho. Pitääpä kysäistä, mille mallitoimistolle se tekee töitä salaa.

Oon kyllä totta kai samaa mieltä, että se on alfojen alfa ja maailman komein! 🥰. Mitä haittaa, että päälaki pilkottaa, pituutta on 168 cm ja lihakstkin taitavat nykyään olla enemmänkin tuolla istumaosastolla… Malli mikä malli yhtä kaikki, mun oma superhyperhuippumallini! ❤️ Ymmärrän hyvin, että sinkkukaverit ovat siitä salaa kateellisia.

Et ehkä ymmärtänyt että tarkoitin näitä nirsoja sinkkuja.

Missä on nirsoja sinkkuja?

Vierailija
527/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kun me ollaan enimmäkseen jo 50 v, ja meillä ON perheet. Mitä sinä luulit, että täällä on instakissoja? :D

Vierailija
528/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti taisi kalikka kalahtaa, kun naisten avautuminen on täällä näin vahvaa.

Itse epäilen että tässä on takana se, että ei kehdata esitellä naisystäville huonompaa(ei malli) miestä kuin niillä itsellä on. Ei vaan tajuta että juna meni jo. Kaverit etsi miehensä nuorina, kun se oli helpompaa ja tarjonta oli parempaa.

Ai hurja, onko mun kavereiden miehet malleja? Kyllä on miehillä sitten kissanpäivät mallimarkkinoilla! 😂 Kerro vielä, missä näitä persjalkaisia perunaneniä näkee malleina, itse ei ole mediassa silmään pistänyt.

Ja mäkään en ennen tätä ole tiennyt, että mieheni on MALLI! Tähän asti se on ollut kyllä ihan insinööri. Tekeekö miehestä mallin se, että siitä on valokuva työpaikan nettisivuilla kohdassa missä esitellään henkilökuntaa 🙄? Ai jumankauta, sitten minäkin olen MALLI, ja huippumalli, kun minusta on kuva myös työpaikan a) nettisivulla ja b) yhdessä lehtijutussa, joka tehtiin meistä. Tosin siinä on kyllä muitakin, ryhmäkuva. Lasketaanko tätä?

On kuitenkin insinööri. Mikäs sinä olet?

Vierailija
529/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä oli ihan nollakirjoitus. Jo maailman sivu miehiltä ei ole vaadittu yhtään mitään. Hyvän miehen kriteeriksi on riittänyt, ettei juo eikä lyö, niin sitten on hyvä. Nyt kun naiset ovat alkaneet asettamaan muitakin toivottavia ominaisuuksia kumppanille, niin yhtäkkiä sitä kauhistellaan ja ollaan sitä mieltä, että naiset ovat liian vaativia, eikä ”kunnon” mies kelpaa. Nykyään naiset ovat sen verran itsenäisiä myös taloudellisia, ettei ketä tahansa tarvitse huolia nurkkiinsa pyörimään, että ylipäätään tulee toimeen. Ihan hyvä vaan.

Vierailija
530/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi toisten rakkaus- ja seksielämä aiheuttaa niin suurta tuohtumusta joissakin. Minulle ainakin on täydellisen yhdentekevää, kenen kanssa joku minulle ihan vieras ihminen on tai ei ole.

Ei tässä siitä olekaan kyse vaan siitä, miksi te naiset aina sanotte yhtä ja teette toista.

Tai no, me MGTOWit tiedämme ja surkuttelemme niiden puolesta jotka eivät uskalla ottaa asioista selvää tai myöntää itselleen tosiasioita.

Mitä me olemme sanoneet yhtä ja tehneet toista?

Vierailija
531/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Ei kemia olekaan ainut kriteeri, mutta jos sitä ihastumisen tunnetta ei synny, toinen voi olla vaikka millainen superihminen, mutta hän ei ole sinulle se oikea. Itsekin tunnen monia todella ihania miehiä, mutta ajatuskin suhteesta heidän kanssaan on ihan mahdoton. Toiset naiset taas saattavat katsella heitä hyvinkin kiinnostuneita. Jostain syystä miesten tuntuu olevan vaikea ymmärtää sitä, että kaikki kivat ja kivannäköiset ihmiset eivät sytytä. 

Vierailija
532/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi toisten rakkaus- ja seksielämä aiheuttaa niin suurta tuohtumusta joissakin. Minulle ainakin on täydellisen yhdentekevää, kenen kanssa joku minulle ihan vieras ihminen on tai ei ole.

Kateus vie kalatkin vedestä. Näin se vaan on.

Vierailija
533/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä siitä olekaan kyse vaan siitä, miksi te naiset aina sanotte yhtä ja teette toista.

Tai no, me MGTOWit tiedämme ja surkuttelemme niiden puolesta jotka eivät uskalla ottaa asioista selvää tai myöntää itselleen tosiasioita.

Pikkuisella taitaa nukkumaanmenoäksy nyt olla päällä.

Voi kun menisittekin, ihan minne vaan. Mutta täällä vaan opetatte äitinne ikäisiä naisia, että miten valita mies :D

Vierailija
534/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei me aleta olla nelikymppisiä ja rupsahtaneita joskus, me ollaan sitä jo nyt - ja ylikin. Unohdat tavan takaa, että me palstamammat ollaan mammoja ja mummeja, monet viisi- ja kuusikymppisiäkin, ja elellään leppoisaa elämää omien rupsahtaneiden huippumallipappojemme kanssa. Jos nuoria naisia haluat kiusata, etsi joku muu foorumi, poika parka. (Vai oletko sinä jo pappaikäinen katkerikko? Oi voi, miten surullista.)

Vierailija
535/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei kelpaisi minullekaan Miika eikä Karl, heissä ei tarpeeksi testosteronia. Karl on ehkä hirvittävän epävarma itsestään. Menis itsellä maku välittömästi, jos mies 5h erossaolon jälkeen vinkuu tekstiviesteissä tyyliin "etkö enää pidä minusta" Lari kelpasi on riittävän Mies. Mutta tuon ap teksti kohta, että nainen haluaa että mies myös itkee... No on lopullinen turn off. En pitäis itkevää miestä minään. No tämä vain oma mielipiteeni, hyvä jos herkätkin miehet "käy kaupaksi"

Vierailija
536/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mäkään en ennen tätä ole tiennyt, että mieheni on MALLI! Tähän asti se on ollut kyllä ihan insinööri. Tekeekö miehestä mallin se, että siitä on valokuva työpaikan nettisivuilla kohdassa missä esitellään henkilökuntaa 🙄? Ai jumankauta, sitten minäkin olen MALLI, ja huippumalli, kun minusta on kuva myös työpaikan a) nettisivulla ja b) yhdessä lehtijutussa, joka tehtiin meistä. Tosin siinä on kyllä muitakin, ryhmäkuva. Lasketaanko tätä?

On kuitenkin insinööri. Mikäs sinä olet?

Naiset ovat Suomessa miehiä korkeammin koulutettuja. Joten eiköhän hänelläkin ihan kunnon koulutus ole.

Vierailija
537/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Vierailija
538/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä oli ihan nollakirjoitus. Jo maailman sivu miehiltä ei ole vaadittu yhtään mitään. Hyvän miehen kriteeriksi on riittänyt, ettei juo eikä lyö, niin sitten on hyvä. Nyt kun naiset ovat alkaneet asettamaan muitakin toivottavia ominaisuuksia kumppanille, niin yhtäkkiä sitä kauhistellaan ja ollaan sitä mieltä, että naiset ovat liian vaativia, eikä ”kunnon” mies kelpaa. Nykyään naiset ovat sen verran itsenäisiä myös taloudellisia, ettei ketä tahansa tarvitse huolia nurkkiinsa pyörimään, että ylipäätään tulee toimeen. Ihan hyvä vaan.

Minun mummoni opetti olemaan hyvin tarkka. Ei riitä ettei mies juo kun se voi alkaa juoda myöhemmin. Näin kävi mummollani ja hän ei voinut erota koska se olisi ollut häpeä.

En ole koskaan mennyt naimisiin, enkä mene. Mielummin helppo tie ulos sitten jos suhde ei enää toimi.

Vierailija
539/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut mieheni kanssa teinistä saakka. Hän on siis tällä perusteella malli? Oho. Pitääpä kysäistä, mille mallitoimistolle se tekee töitä salaa.

Oon kyllä totta kai samaa mieltä, että se on alfojen alfa ja maailman komein! 🥰. Mitä haittaa, että päälaki pilkottaa, pituutta on 168 cm ja lihakstkin taitavat nykyään olla enemmänkin tuolla istumaosastolla… Malli mikä malli yhtä kaikki, mun oma superhyperhuippumallini! ❤️ Ymmärrän hyvin, että sinkkukaverit ovat siitä salaa kateellisia.

Et ehkä ymmärtänyt että tarkoitin näitä nirsoja sinkkuja.

Et ehkä osannut ilmaista itseäsi selkeästi, kun jälkikäteen joudut selittelemään tarkoituksiasi. Et kirjoittanut noin mitä tarkoitit vaan näin: ”ei kehdata esitellä naisystäville huonompaa(ei malli) miestä kuin niillä itsellä on.” Meillä on siis mallimiehet, joita huonompaa ei sinkkukaveri kehtaa esitellä, näin kirjoitit. Opettele sanomaan mitä tarkoitat äläkä suolla soopaa, niin elämäsi helpottuu kummasti.

Vierailija
540/810 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei me aleta olla nelikymppisiä ja rupsahtaneita joskus, me ollaan sitä jo nyt - ja ylikin. Unohdat tavan takaa, että me palstamammat ollaan mammoja ja mummeja, monet viisi- ja kuusikymppisiäkin, ja elellään leppoisaa elämää omien rupsahtaneiden huippumallipappojemme kanssa. Jos nuoria naisia haluat kiusata, etsi joku muu foorumi, poika parka. (Vai oletko sinä jo pappaikäinen katkerikko? Oi voi, miten surullista.)

Minä olen 26-vuotias. Ei mitään hajua minkä ikäinen ensimmäinen kirjoittaja mutta todella halusisin häneltä kuulla millainen omakuva minulla on ja mitä miehiä olen hyljeksinyt.

Tiedän ettei hän vastaa. Kunhan kirjoittelee ja naurattaa meitä muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän