Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertainen asia jota et millään ole tajunnut/einannut tajuta?

Vierailija
18.12.2014 |

Mä en aikoinani tajunnut tuttiketjua... Yritin näpertää solmulla tuttia kiinni siihen pieneen lenksuun, samoin Niiskuneiti-heijastinta ja ihmettelin kun ei pysy, ja taas uusi näperrys.. Meni aikansa ennenkuin tajusin ettei sitä tarvitse solmia, riittää kun puhottaa.. Huoh.

Sitten en ole tajunnut sitä yhdyssanan testaussysteemiä, lisätään  se -KIN väliin tai loppuun- Mitä se muka kertoo..

Kommentit (241)

Vierailija
81/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:10"]

Vuonna 1991 tai 1992 Pedro Hietanen oli juontamassa Ruisrockia. Jokaisen bändin välissä hän kiipesi lavalle ja kertoi saman vitsin, ei mitään muuta: "Mitä vampyyri tilasi ravintolassa? Vastaus: Litran kokista."

20 vuotta myöhemmin tajusin vitsin. Pitkä sytytyslanka...

[/quote]

Ai kauhea. Minäkin olin tuolla Ruisrockissa ja tajusin vasta nyt :D

Vierailija
82/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:10"]

Vuonna 1991 tai 1992 Pedro Hietanen oli juontamassa Ruisrockia. Jokaisen bändin välissä hän kiipesi lavalle ja kertoi saman vitsin, ei mitään muuta: "Mitä vampyyri tilasi ravintolassa? Vastaus: Litran kokista."

20 vuotta myöhemmin tajusin vitsin. Pitkä sytytyslanka...

[/quote]

Kymmenen sekunttia sain itsekin ihmetellä. Sitten ymmärsin kokista= ravintolan KOKKI
[/quote]

Mä en ois tajunnu tota jos sä et ois selittäny! :D nimim. mullakin ois muuten menny 20 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
84/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaruus on ääretön, miten se voi laajentua?

Vierailija
85/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 09:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 07:28"]

Kumpi on oikea ja vasen

[/quote]

Se selviää ruotsalaisen blondin autosta: ratissa lukee VOLVO, jotta blondi muistaa missä päin on vasen (V) ja missä oikea (O).

[/quote]

Mulla oli ongelmia tän muistamiseen ennen kuin törmäsin tähän Volvo-vitsiin, ja ajattelen sen vieläkin sen avulla joka kerta... Englanniksi ajattelen LaRa Croftia :D

Vierailija
86/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta hiljattain, että Anitra Ahtolan nimi ei olekaan Anita Ahola. Voi sitä valaistumisen hetkeä kun tajusin vuosia lukeneeni nimen väärin :D

Vierailija
87/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko joku muukin nolannut itsensä eläintarvikekaupassa... Mutta mulle oli suuri mysteeri, miten ketjupanta toimii. Ihmettelin aikani kotona ja palasin liikeeseen kysymään, olenko saanut viallisen pannan. Vähän nolotti, kun myyjä sitten näytti.

Vierailija
88/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:26"]Se yhdyssanatestaus toimii niin että jos mietit vaikka onko "joulusiivous" yhdyssana, niin testaat mikä kuulostaa järkevältä. Joulukin siivous vai joulusiivouskin. No ehdottomasti joulusiivouskin kuulosta järkevältä, eli Sillon Se kirjoitetaan yhteen.
[/quote]

Vilpitön kiitos tästä vinkistä!

t: nuorena nukkunut ( koulussa)

Vierailija
89/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fingerpori.Jutut menee joskus yli hilseen,olen yrittänyt joskus puoliväkisin hymyillä niille jutuille,mutta ei vaan irtoo edes puolikasta hymyä.Minkäs sille mahtaa kun ei irtoo,niin ei irtoo.Se että sitten nauraisin jollekin fingerpori jutulle........mjaa en tiedä turha kai yrittääkään,kun ei tuo hymykään luonnistu.

Vierailija
90/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:00"]Mistä helvetistä alkuräjähdys tuli? Jos esim. kaksi hiukkasta törmäsi niin mistä nämä hiukkast syntyivät? Miten tyhjästä voi syntyä yhtään mitään?
[/quote]

Ehkä tyhjyyttä sellaisena kuin me sen käsitämme, ei ole? Ja ehkä aika onkin ihmisten keksimää, että kaikelle täytyy olla alku.... No okei, tätä toista ajatusta en itsekään saa järkeväksi mitenkään päin. Unohda :D
[/quote]

Niinpä. Mutta entäs se, että avaruus on ääretön?! Mä muistan, kun lapsena selasin valittujen palojen kirjaa, jossa käsiteltiin avaruutta. Muistan vieläkin sen pyörryttävän tunteen, kun yritin ymmärtää miten se avaruus ei lopu mihinkään?

Vierailija
91/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee vastaus/kuittausmeili osoitteesta noreply@xxxx Mä luin aina ihan suomeks no-rep-ly ja ihmettelin miks eri firmoilla on sama sähköposti osoite. Vasta vuosien jälkeen tajusin että sen on englantia, no reply eli älä vastaa viestiin.

Vierailija
92/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksinkertainen virheeni on että luin Harry Potterin neloskirjaan asti väärin rehtori Dumbledoren nimen, luulin siis sen olevan Dumledore, niin kuin se karkki :) (jota muuten jotkut sanovat Dumbleksi, omituista kyllä!) Siitä vasta huomasin että olin aina lukenut väärin kun tämä ranskalaisen koulun rehtori huusi Dumblidorria ja mietin että mistä hitosta se tuon b:n siihen vetäisi, kelasin silmilläni lähimpään Dumbledoreen ja hätkähdin. Todellakin, neljän vuoden ajan olin koko ajan lukenut väärin (ja nelosen ilmestymiseen mennessä olin lukenut aiemmat opukset jo moneen otteeseen).

Vierailija
93/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minä taas en ymmärrä sitä, että ihmiset eivät ymmärrä äärettömyyttä. Tai siis niinku mitä siinä? Et se jatkuu äärettömiin? No mitä sitten?

Vierailija
94/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ärsyttää kun ei tajua jotain meemejä. Tai eihän niitä kaikkia tarvitse ymmärtääkään. Mitä ihmeellistä oli aikoinaan badger-meemissä? Ne ei vaan iske.

Ja tietysti kun joskus ei ymmärrä biisin sanoja. Esim. Jukka-pojan rullaan... vasta kun tuttava puhui asiasta tajusin että tässä rullataan muullakin kuin fillarilla

Vierailija
95/241 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:48"]

Kumpi on pehmeä pee ja kumpi kova pee?

[/quote]

Pehmeä b: Bosat, Breasts, eikö olekin aika pehmeitä?

Kova p: Penis, ainakin silloin tällöin kovana.

Tää on toiminut aina kuin tauti

Vierailija
96/241 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että suurin osa AV-mammoista ovat minua tyhmempiä

Vierailija
97/241 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tajua miten telkkarin ruudulle piirtyy kuva sellaisena kuin se on.

Vierailija
98/241 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua tota yhdyddana juttua vieläkään...

Vierailija
99/241 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua vieläkään että kun lasketaan esim. kuuteen,niin ei aloiteta nollasta vaan ykkösestä. Sitten kun lasketaan nollasta niin tulos onkin jotenkin oudosti viisi vaikka minun mielestäni se on kuusi.

Vierailija
100/241 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, niin yksinkertaisia ja kuitenkin niin vaikeasti tajuttavissa.