äiti-tytär päivä, suosittele leffa / ravintola Helsingissä
Olisi tarkoitus viedä äiti Helsinkiin päiväksi. Ehkä leffaan, syömään ja tuopilliselle. Mikä hyvä ravintola olisi siinä Kampin kupeessa?
Entä kumpi leffa; Päin seinää vai Ranskalaista häähumua. .. Onko jompikumpi suositeltava?
t. Ap ummikko isolla kirkolla
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:26"]
Krog Madame. Oli ihanaa ruokaa, välimerellistä. Katso ruokalista netistä.
Sijaitsee Kampissa.
[/quote]
Kiitos vinkistä, katson :)
Minkä ikäisiä ootte, äitisi ja sinä? Minkä tyylisiä? Ois helpompi ehdottaa leffaa tai ravintolaa.
Mä 30, äiti 57...
Tyyliltämme ollaan... no äiti taiteellinen ja mä järjenääni :)
Ei todellakaan mitään hienoja vaan hyvin tavistyyli sopii meille.
Kampin ostoskeskuksen alakerrassa on tosi hyvä thairuoka paikka!:-) leffoja en osaa vielä sanoa mutta olen menossa katsomaan päin seinää:)
No, itse tykkään käydä Helsingissä syömässä Coloradossa (siinä sen kappelin vieressä, varmaan 50m kamppiin) ja Santa Fe:ssä tykkään myös syödä nachoja :) (meksikolainen rafla, isot annokset). Käyn aika harvoin ulkona syömässä, mutta ensi kerralla olisi tarkoitus mennä Stonesiin!
Mun 45-v tuttu on käynyt katsomassa Päin seinää ja kehui.
Ok, ehkä elokuva sit voisi olla Päin seinää.
Ja ravintola Colorado.
Kiitos vinkeistä!
Päin seinää oli todella ajatuksia herättävä leffa. T. mamma 51v
Ruokapaikkaa en osaa neuvoa niillä tienoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:46"]
No, itse tykkään käydä Helsingissä syömässä Coloradossa (siinä sen kappelin vieressä, varmaan 50m kamppiin) ja Santa Fe:ssä tykkään myös syödä nachoja :) (meksikolainen rafla, isot annokset). Käyn aika harvoin ulkona syömässä, mutta ensi kerralla olisi tarkoitus mennä Stonesiin!
[/quote]
Mun äiti ei lähtis kumpaakaan noihin, koska ei pysty syödä tulista. Mutta toi Colorado nyt vaikuttaa yhtä ketjupaikalta kuin Chicos. En menis.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:46"]
[/quote]
Mun äiti ei lähtis kumpaakaan noihin, koska ei pysty syödä tulista. Mutta toi Colorado nyt vaikuttaa yhtä ketjupaikalta kuin Chicos. En menis.
[/quote]
Mitä ehdottaisit? Ei munkaan äiti niin tulisesta perusta... On aika nirso ja niukkaruokainen. Ehkä otetaan Wingsit tai sipulirenkaat Henry's Pubissa :) ap
Krog Madame. Oli ihanaa ruokaa, välimerellistä. Katso ruokalista netistä.
Sijaitsee Kampissa.