9 lapsen äiti hetken linjoilla. Kysy mitä kysyä keksit.
Kommentit (276)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:41"]
Miksi liioittelet ja vääristelet täällä asioita, jotka olet blogissa kertonut toisella tavalla? Olet blogissasi esim. maininnut rahahuolista, mutta täällä annat ymmärtää, että rahaa on kylvettäväksi asti.
[/quote] Rahaa ei todellakaan ole mitenkään "kylvettäväksi asti". Miksi ihmeessä kuvittelet niin?
[/quote]
No sanotaanko, että jos nyt ei kylvettäväksi, niin sitä on keskimääräistä enemmän ja riittää omien ja lastenlasten harrastuksiin, esim. Näin siis tässä ketjussa ja blogissa toisin.
[/quote] Meillä on kohtuulliset tulot, niin miehellä kuin minullakin. Pitäisikö sitä jotenkin hävetä ja piilotella? Millään mittarilla emme toki rikkaita, ole enkä ole sellaista kuvaa ikinä pyrkinyt antamaankaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:59"]Hei! Anteeksi. Laskin ihan itse väärin. Olen syntynyt vuonna 1965 eli en täyttänytkään marraskuussa 50 vaan 49. Nolo virhe, mutta kunhan itse pääsette tähän ikään niin huomaatte, että noita lukuja ei enää laita muistiin samaan tapaan kuin nuorempana... olen siis 49+ , en 50+. [/quote] paljastui provoksi, koska 50v päivän muistaa. T. 1964
[/quote] Muistaako? Minun piti laskea, että oliko se nyt 4 vai 5 vuotta sitten.
[/quote]
Sen siis muistaa, että onko se vasta tulossa, vai mennyt jo. Sinäkin muistat, että sulla se jo meni. Mulla oli vasta viime vuonna ja tänä vuonna piti jo laskea, että täytänkö 51 vai 52. Mutta turha tästä on jankata, jos kyseessä on tuo bloggaaja, niin facebookissa hän kyllä muistaa ikänsä ja korjaa, jos joku muu muistaa väärin.
[/quote] Ap luuli että samoin kuin ,monilla ystävillään se "rajapyykki" oli mennyt jo. Osoittautui, että tulee kohdalle vasta ensi vuonna. Miksi tämän asian hyväksyminen on sinule niin vaikeaa? Kaikille vuosien määrä ei todellakaan ole elämän kannalta oleellista, vaikka ehkä sinua sinulle määrittäkin!
[/quote]
Varmaan siksi, kun facebookissa muistuttelet huonomuistisia ystäviäsi, että se on ensi vuonna sinulla se rajapyykki. Mikäli siis olet se, keneksi sinua täällä väitetään, tietty.
[/quote]
Siis tarkoitin, että ap muistuttelee fb:ssa, sinä et tainnutkaan olla ap.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:03"]
Muistitko kuukausi 50 -vuotispäivästäsi, oletko 50 vai 49?
[/quote] Täytän 50 ensi vuoden marraskuussa. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, onko se minulle silloin niin iso juttu kuin näille monille palstalaislle. Mikään edellinen ikäei ole ollut.
[/quote]
No ei noi nelikymppiset nyt kuitenkaan blogin perusteella näyttäneet ihan olankohautuksella menneen :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:18"]
Blogimainoshan tämä taas kerran on,se joka jaksaa lukea blogin alusta loppuun,löytää paljon ristiriitoja näiden vastausten kanssa.
Sekään ei ole totuus mitä blogiinsa on kirjoitellut.
[/quote]
Niin, haluaa suojella läheisiään, jotka ovat huolissaan, siksi blogissa asiat positiivisten linssien läpi.
Mutta tiedätkö, että jokaisella ihmisellä on ihan ikioma totuutensa, joka kuitenkin on oikeasti vain harhaa, omien aistien ja aivojen tuottama mielikuva totuudesta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]
[/quote] Ap:n facebookseinällä ei ole tämän vuoden aikana yhtään viiittausta tuleviin tasapäiväjuhliin.
Tarvitko optikon vai psykiatrin apua?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:33"]
Varmaan siksi, kun facebookissa muistuttelet huonomuistisia ystäviäsi, että se on ensi vuonna sinulla se rajapyykki. Mikäli siis olet se, keneksi sinua täällä väitetään, tietty.
[/quote] Ketä olen muistutellut? Mikaako? Se on keskinäinen vitsi. Olen pahoillani, jos on kolahtanut sinuuun, muta Mikan ja minun jutut nyt vain tuppaavat olemaan väliin vähän mauttomiakin...
[/quote]
Ei kolahtanut, ihmettelin vaan, kun et nyt muka muista ikääsi. Eikä siinä mitään mautonta ollut, että ilmoitit siellä täyttäväsi 50 vasta ensi vuonna.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:38"]
[/quote] Täytän 50 ensi vuoden marraskuussa. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, onko se minulle silloin niin iso juttu kuin näille monille palstalaislle. Mikään edellinen ikäei ole ollut.
[/quote]
No ei noi nelikymppiset nyt kuitenkaan blogin perusteella näyttäneet ihan olankohautuksella menneen :)
[/quote] Ei menneet. Lapsenlapsia hoiti päivän ja kärsi kunnialla senkin, miten lapset halusi häntä muistaa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:41"]
[/quote] Ap:n facebookseinällä ei ole tämän vuoden aikana yhtään viiittausta tuleviin tasapäiväjuhliin.
[/quote]
Viime tai toissaviikolla oli sanailua aiheesta, oletko ap:n kaveri, ehkä ei näy yleisesti.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:50"]
[/quote]
Viime tai toissaviikolla oli sanailua aiheesta, oletko ap:n kaveri, ehkä ei näy yleisesti.
[/quote] Höpö höpö. Valehtelet. Kävin luemassa kaikki viimeisten kolmen vikon viestit.
[/quote]
Varmaan molempien :D mutta kyllähän siellä viittaus löytyy, sinulla rillit huurussa?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:33"]
Minkä ikäiset lapset?
t. 10 lapsen äiti
[/quote]
30
28
26
24
22
21
17
8 ja 7
Lspsenlapsiakin on kertynyt jo saman verran. Heistä vanhin 10 v ja nuorin 5 kk.
[/quote]
Kuka heistä on kuollut? Tieto ilmeisesti löytyisi blogista kuitenkin.
Osanottoni, varmasti kamalinta mitä ihminen voi kokea on oman lapsen hautaaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote] Ei menneet. Lapsenlapsia hoiti päivän ja kärsi kunnialla senkin, miten lapset halusi häntä muistaa.
[/quote]
Jotenkin sääli, että joutuu niin kovin paljon suuren perheensä vuoksi marttyroimaan. Mutta ei kai niitä lapsenlapsia silloin vielä ollut monikossa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:52"]
[/quote]
[/quote] Höpö höpö. Valehtelet. Kävin luemassa kaikki viimeisten kolmen vikon viestit.
[/quote]
Onko sulla kenties lukemisen kanssa samaa häikkää, kun kirjoittamisessa. Kolmas joulukuuta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]
Onko sulla kenties lukemisen kanssa samaa häikkää, kun kirjoittamisessa. Kolmas joulukuuta.
[/quote]
Sillä näyttää olevan vähän joitakin muitakin vaikeuksia...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sillä näyttää olevan vähän joitakin muitakin vaikeuksia...
[/quote] joo. Kuolemia perheessä ja vaikea-asteinen syöpä itsellä. Molemmat sellaisia asioita, jotka tietyllä moraalilla varustetut ihmiset voivat tehdä "pilkanaiheeksii" keskustelupalstoilla.
[/quote] Ketä olen muistutellut? Mikaako? Se on keskinäinen vitsi. Olen pahoillani, jos on kolahtanut sinuuun, muta Mikan ja minun jutut nyt vain tuppaavat olemaan väliin vähän mauttomiakin...