Onko Flixbussilla matkustaneita paikalla?
Haluaisin tietää, onko kaikki mennyt matkalla ok. Aikataulut pitäneet, kommunikointi kuljettajan kanssa ok, onko bussi siisti, ym?
Kertokaa... Jännittää vähän ajatus ostaa lippua tämän yrityksen vuoroihin.
Kommentit (22)
Ajellut Puola, Unkari, Slovakia, Tshekki, Itävalta, Kroatia.
Ihan ok, mutta sillehän ei mitään voi jos dösä hajoaa.
Halpis on halpis.
Ap ei vissiin ole Suomen ulkopuolella käynyt Keihäsmatkojen jälkeen.
Aina käytän Ruotsissa.Hieno halpa siisti ja asiakasystävällinen.
Ostin pitkänmatkan lipun ja yhdellä vaihdolla. Vaihtoon menisi 1h. Kun pääsin vaihtopaikkaan perille, tulikin ilmi että heti lähtisi seuraava bussi mutta mulla oli siis lippu 1 h päästä lähtevään. Missään ei ollut esillä kaikkia aikatauluja ostovaiheessa, että näkisin kaikki vaihtoehdot. Vaan laitettiin suoraan 1h odotteluun. Ole tarkka.
En ole, mutta kanssa kokemukset kiinnostaa. Näillä kun voi kuljettaa pyörääkin, mikä on muuten hankalaa, ja olisi reitti Helsingin ja Turun välillä, missä mulla on matkustustarvetta. Olen käynyt ulkoa pällistelemässä bussin pyörätelinettä, kun olen samaan aikaan sattunut linja-autoasemalle :D.
Wienistä Bratislavaan ja takaisin tuli reissattua tuon kyydissä. Molemmissa paikoissa pysäkkien löytäminen oli työlästä. Muuten ihan ok.
Totta, pysäkit saattaa myös muuttua. Siitä tulee kylläkin ilmoitus mutta matka saattaa olla pitkä uudelle pysäkille. Mulla se oli muoottoritien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Totta, pysäkit saattaa myös muuttua. Siitä tulee kylläkin ilmoitus mutta matka saattaa olla pitkä uudelle pysäkille. Mulla se oli muoottoritien varrella.
Meidätkin jätettiin Bratislavassa parin kilometrin päähän keskustasta keskelle ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pitkänmatkan lipun ja yhdellä vaihdolla. Vaihtoon menisi 1h. Kun pääsin vaihtopaikkaan perille, tulikin ilmi että heti lähtisi seuraava bussi mutta mulla oli siis lippu 1 h päästä lähtevään. Missään ei ollut esillä kaikkia aikatauluja ostovaiheessa, että näkisin kaikki vaihtoehdot. Vaan laitettiin suoraan 1h odotteluun. Ole tarkka.
------------Ja varmaan kysyit jos oli yksi tyhjä paikka autossa ,Eikun , eihän sitä niin voi toimia.
Tyhmyydestä sakoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidätkin jätettiin Bratislavassa parin kilometrin päähän keskustasta keskelle ei mitään.
Sehän on kantakaupungissa ostoskeskuksen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa pysähtyy myös rautatieasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei vissiin ole Suomen ulkopuolella käynyt Keihäsmatkojen jälkeen.
Voi, että unohdin kuule laittaa, että kyse oli Flixbussin suomen reiteistä.
Oon matkustanut keski-Euroopassa ja hyvin toimi. Bussit oli mulavia.
Olen matkustanut Flixbussilla kerran Suomessa: bussi oli siisti, mutta kuskin kanssa ei löytynyt yhteistä kieltä ja hän ajoi ylinopeutta (paitsi nopeusvalvontakameroiden kohdalla). En matkustaisi uudelleen.
Suomessa olen ja mietin, että mikähän bussi tämäkin on kun oli niin halpakin, mutta saapui jopa 20min etuajassa, oli hyvä toimiva ilmastointi helteellä ja vessakin ok niin yllätyin positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
------------Ja varmaan kysyit jos oli yksi tyhjä paikka autossa ,Eikun , eihän sitä niin voi toimia.
Tyhmyydestä sakoitetaan.
Oon eri, mutta eihän kaikissa lipuissa ole mitään vaihtoehto-oikeutta eri vuoroon. Esim. olen ollut Onnibussissa, joka oli myöhässä sen verran, että siihen alkoi jo pyrkiä seuraavan vuoron matkustajia välipysäkiltä, ei otettu kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joen väärällä puolella 1,5 kilometrin päässä joesta. Siitä piti ensin kävellä matkalaukun kanssa joen ylittävälle motarille ja viittilöidä taksi.
Kaveri matkusti Saksan poikki yöbussilla ja tankkauspysähdyksellä meni pissalle. Vessasta tullessa bussi oli ajanut pois ja tietty kaikki passit, avaimet, lompakot ja puhelimet mukanaan. Siinä sitten istui keskenään saksalaisella huoltoasemalla keskellä yötä ja joutui liftaamaan kotiin ja jättämään valituksen jonka käsittely oli oma soppansa.
Flixbusseilla on aika mojova maine ja näiden kanssa saa juuri sitä palvelua mistä maksaa. Itse otan flixin jos haluan matkustaa halvalla, mutta siis etukäteen jo asennoidun että ei kuuta taivaalta tarvitse odottaa. Ihan ok lyhyemmille matkoille. Ranskassa ollut paljon matkatavaravarkauksia.
Eikö kukaan ole yrityksen Suomen reiteillä matkustanut?