Miksi käytät mammapipoa?
Samanlaista jota lapsesikin käyttävät? (Ja laitat vielä miehesikin käyttämään sellaista?)
Miksi ei tavallinen aikuisten pipo käy vaan laitat päähäsi räikeän pipon jota koristaa autojen, perhosten, tähtien ja ties minkä kirahvien kuvat?
Kommentit (50)
Ihanan pirteitä ja hauskoja nuo pipot ovat!! Huolehtikaa omista asioistanne! Itse varmaan kuljette pää paljaana ja annatte siten lapsillenne huonoa esimerkkiä? ;))
No silloin kun kuljen lasten kanssa, on omat vaatteet "vähän sinne päin", kunhan ovat mukavat päällä. On vapauttavaa olla kotona hoitamassa lapsia, eikä tarvii laittaa tukkaa, meikata tms. kun töissä pitää olla laitettu ja puettu. Pipo ja marimekko- kuosit on ylistys rennolle kotielämälle! Anteeksi, en tiennyt, että siitäkin voi joku random-nobody mielensä pahoittaa! :D
ps. ja ne kuteet jätän ilomielin taakseni, kun työelämään joskus sitten takaisin palaan!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:29"]Ihanan pirteitä ja hauskoja nuo pipot ovat!! Huolehtikaa omista asioistanne! Itse varmaan kuljette pää paljaana ja annatte siten lapsillenne huonoa esimerkkiä? ;))
[/quote] niin just kun sitä ei voi äiti toimia enää missään asiassa naisena vaan esimerkkinä ja mamina kun siihen maailmaan hurahtaa. Lähdenkin tästä hiuspidennyksiäni näyttämään kaupungille ilman typerää okronautti-pipoa :) uskon, että noita mammapipoja käyttävien miehetkään ei näe teidän naiseutta enää sen äitikulttinne alta, tulenpahan sitten ainakin keräämään teidänkin miesten katseet! :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:44"]
Mitä vikaa tuollaisissa pipoissa???
[/quote]
Se, että ne on lapsille. Aikuinen ihminen käyttää aikuisten vaatteita. Suomessa aikuiset naisetkin näyttävät lapsilta, kun taas Keski-Euroopassa lapsetkin näyttävät tältä: http://www.petitvogue.com/blog/styles/chateau-de-sable-french-designed-childrens-wear/
Hullunhauska pirtsakkuus on OUT, tyylikäs ei-tylsä aikuisuus on IN. Muistakaa.
[/quote]
Niin, ja miksi lasten pitäisi näyttää pikkuisilta aikuisilta, kuten tuossa linkissä?
En tiiä. Kaikki pipot on hiton rumia.
Seurustelin tässä jonkunaikaa miehen kanssa, joka oli juuri eronnut. Katsoin Facebookista hänen eksänsä kuvaa, ja siinä sitä paistateltiin samanlaiset lasten pipot päässä, äidillä ja kahdella pienellä lapsella. Se kertoikin minulle tarpeeksi, miksi ero sitten tuli. Eihän nyt kukaan mies halua, että neljäkymppinen äiti vetää lasten kuviopipon päähänsä. Ilmeisesti kerrostalon pihapuistossa myös kenkien on oltava aikuisten kuomat ja tuulipuvun mätsättävä sävysävyyn lasten tickettien kanssa.
http://www.meandi.se/fi/tuotteet/142502.aspx
Tämä aikuiselle. Olen itsekin miettinyt samaa. Yleensä ei kiinnosta toisten vaatetus, mutta tällaisen mamman nähdessään tulee ajatus että hän on luopunut jo ajat sitten itsestään ja elää vain lapsiaan varten.