Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät mammapipoa?

Vierailija
16.12.2014 |

Samanlaista jota lapsesikin käyttävät? (Ja laitat vielä miehesikin käyttämään sellaista?)

Miksi ei tavallinen aikuisten pipo käy vaan laitat päähäsi räikeän pipon jota koristaa autojen, perhosten, tähtien ja ties minkä kirahvien kuvat?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:55"] Hyyyyi ne on niin kauheita. Jää toiseks ainoastaan huovutetuille tötteröpipoille. Näitä nähdessäni mietin, että tän mies ei varmaan halua enää nussia häntä. (Aattelisin samaa miehestä huopa-/autopipo päässä, mutta harvemmin miehillä näkee.) [/quote] Nussitteko te pipot päässä!!! Huh kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää. Ap varmaan käyttää sellaisia vanhan ajan villapipoja, mitä ne on sellaiset joista taitetaan reunaa ja joissa on heiluva tupsu. [/quote] no syöpyyhän sellainen näky nyt verkkokalvoillle pitkäksi aikaa eikä unohdu sängyssäkään, että mami on ostanut makeen meandin mammapipon:/

[/quote]

Siksi me painitaanki sängyssä aina hankkijalippiksissä, jos ollaan oikein villejä käytetään NHL-lippiksiä.

Vierailija
2/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:06"]

Tämä on itse asiassa ensimmäinen aloitukseni tänne ikinä! Halusin vaan provosoida kaikkia mammapipoja käyttäviä, pimpillä miehiään kiristäviä ja lapsilleen superomistautuneita naisia. Joillain taisi osua :D Tähtipipokeskustelusta sain idean, se ei ole minun aloitukseni. ap

[/quote]

Mistä sinä tiedät että kaikki mammapipoa käyttävät toimivat noin? Mitä jos sitä pipoa käyttää 25-vuotias lasten hoitaja joka on sinkku? Ja vieläpä munahaukka?

Mistä sinä tiedät että kun on sellainen pipo niin on myös mamma?

[/quote]

Taisi kuvaus osua sinuun? Auts..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös oikein autenttinen mammapipo ole sellainen puuvillainen,  vähän kortsunmallinen, jossa on just jotain sarjishahmoja, perhosia, autoja tai muita hassun hauskoja värikkäitä kuvioita. Eli nyt kaikkien pipoja käyttävien vanhempien ei tartte vetää hernettä nenäänsä.

No mut anyway, ei sellaisen mammapipon käyttäminen mikään rikos ole, mutta ei ne nyt kyllä aikuisella ole pukevia, pirteitä tai kivan näköisiä. Näyttää vaan siltä että vanhempi on vetänyt tenavansa vaatteet päälle. Eli ei kovinkaan fiksu look.

Vierailija
4/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äiti, enkä kyllä ikinä tule käyttämään mammapipoa. Yksi mauttomimpia "trendi-ilmiöitä" ikinä.

Vierailija
5/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, pirteitä pipoja! Aikuisten perusvaatetus on niin umpitylsää. On se kumma kun ei saisi edes pipolla piristää. Mun pipossa on pöllöjä!

Vierailija
6/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oksettavia!

Vierailija
7/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lasten pipoa juuri siitä syystä, että tiedän jonkun tiukkapipon vetävän joka kerran herneet nenuun, kun astun kotipihalleni lasteni kanssa tai vierailen lapseni koululla:) Rakastan  ärsyttää ihmisiä!

Vierailija
8/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheimpia ovat just Me&i:n äidille ja tyttärelle yhteiset medaljonkitunikat ja mätsäävät pipot, jaiks. Kieltämättä pitkän linjan kotiäideillä tuota univormua näki, kun lähes eskari-ikäisiä lapsiaan hakivat kerhosta. Itsestäni tuntui hoitovapaalla muutenkin, että uhkasin kadota äitiyteen, joten en todellakaan olisi halunnut upota sinne vaatetusta myöden. Ajatuskin puistattaa. Eil ihan hyvän provon ap heitti, koska tää asia menee paljon pintaa tai pipoa syvemmälle! ;)

Vierailija
9/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:28"]

Kauheimpia ovat just Me&i:n äidille ja tyttärelle yhteiset medaljonkitunikat ja mätsäävät pipot, jaiks. Kieltämättä pitkän linjan kotiäideillä tuota univormua näki, kun lähes eskari-ikäisiä lapsiaan hakivat kerhosta. Itsestäni tuntui hoitovapaalla muutenkin, että uhkasin kadota äitiyteen, joten en todellakaan olisi halunnut upota sinne vaatetusta myöden. Ajatuskin puistattaa. Eil ihan hyvän provon ap heitti, koska tää asia menee paljon pintaa tai pipoa syvemmälle! ;)

[/quote]

Hahhah, juurikin näin tuntuu usein olevan! :D

Vierailija
10/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:35"]

Anteeksi, en tiennyt, että siitäkin voi joku random-nobody mielensä pahoittaa! :D

[/quote]

miksi ajattelet, että pahoittaisin mieleni sinun mammapipon käytöstäsi? Eihän se ole minulta pois, kunhan vain ihmettelin miksi aikuinen nainen haluaa pukeutua lapsekkaasti :) -ap

Vierailija
11/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/50 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok esim.tarhatädillä pk:ssa. Lapset ottaa mallia ja voi pitää lasten mielestä hauskaa pipoa..

Vierailija
14/50 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:17"]Mun mielestä ihan ok esim.tarhatädillä pk:ssa. Lapset ottaa mallia ja voi pitää lasten mielestä hauskaa pipoa..
[/quote]
Tämä ok

Vierailija
15/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mutta ei kyllä kiinnosta tippaakaan jos joku käyttää. Miksi sua kiinnostaa?

Vierailija
16/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska tykkään siitä, eikä minua yhtään häiritse, vaikka sinä et tykkäisikään :)

Vierailija
17/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyyi ne on niin kauheita. Jää toiseks ainoastaan huovutetuille tötteröpipoille. Näitä nähdessäni mietin, että tän mies ei varmaan halua enää nussia häntä. (Aattelisin samaa miehestä huopa-/autopipo päässä, mutta harvemmin miehillä näkee.)

Vierailija
18/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan samaa!!!

Vierailija
19/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta aioit tehdä aiheesta! Mikä sinua vaivaa pipoissa???

Vierailija
20/50 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Joskus voi vähän relata. :)