Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ostan tori.fi:stä?

Vierailija
26.01.2015 |

En ole ikinä ennen ostanut netistä mitään.

Mitä kirjoitan myyjälle lähetettävään viestiin? Kyse on postissa lähetettävästä tavarasta. Laitanko viestiin osoitteeni, vai ilmoitanko vain kiinnostukseni kyseistä tavaraa kohtaan, ja odotan että myyjä ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksetaanko ensin, kuten Huutonetissä?

Vierailija
2/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan sovittavissa. Toki jälkikäteen tilille tuskin saat sovittua, mutta ainahan voit kysyä. Järki käteen olitpa sitten ostamassa tai myymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti: Hei, olisin kiinnostunut ostamaan kengät, onko ne yhä myynnissä? Onko postitus mahdollinen? Ystävällisin terveisin; minna.

Myyjä saa sähköpostiosoitteesi ja vastaa siihen, sitten sinä voit vastata takaisin. Yleensä ostaja maksaa ensin ja tuote postitetaan kun rahat näkyvät tilillä. Olen kuullut että jollain on joskus jäänyt paketti tulematta, voit pyytää myyjän puhelin numeron ja varmistaa että henkilö on kuka sanoo olevansa jos kyse on kalliista ostoksesta. Itse lähetin kerran naiivina ja tietämättömänä paketin etukäteen, en saanut rahojani. Kerran ostaja tahtoi välttämättä maksaa ensin puolet ja paketin saavuttua toisen puolen, suostuin, itse kun ostan jotain maksan ensin. Postikulut maksaa yleensä ostaja. Monesti tuote on jo myyty tai myyjä ei vaivaudu vastaamaan, silloin ei kannata jäädä odottelemaan vaan etsiä tuote muualta.

Vierailija
4/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on haluttua tavaraa, kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse (mikäli numero näkyy). Itse myydessäni olen huomannut että jotkut tavarat melkeen revitään käsistä ja silloin etusijalla on viestillä tai soitolla tavoitelleet. Ne tulee huomattua heti, mutta sähköpostin tarkistan vain muutaman kerran päivässä.

Vierailija
5/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ompelukoneen. Lähetin myyjälle sähköpostia. Molemmat olimme ensi kertaa kauppoja tekemässä, eikä oikein tiedetty kuinka pitäisi toimia.

Tehtiin treffit, hän toi koneen ja minä rahat. Helposti kävi, kun asuttiin samalla paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi