Miksi käytät mammapipoa?
Samanlaista jota lapsesikin käyttävät? (Ja laitat vielä miehesikin käyttämään sellaista?)
Miksi ei tavallinen aikuisten pipo käy vaan laitat päähäsi räikeän pipon jota koristaa autojen, perhosten, tähtien ja ties minkä kirahvien kuvat?
Kommentit (50)
No se on kato sitä kun tehdään lapset +nelikymppisinä ja omistaudutaan niille ihan vaatetusta myöten......
En ole itse asiassa koskaan nähnyt aikuisella kirahvi/autopipoa... Täytyykin ruveta tarkkailemaan ympärilleen enemmän. :) omaan silmään kauheinta on antennipipot, onneksi niitä näkyy nyt vähemmän...
No huoh, sama kait se on millanen pipo. Kunhan pää pysyy lämpimänä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:55"]
Hyyyyi ne on niin kauheita. Jää toiseks ainoastaan huovutetuille tötteröpipoille. Näitä nähdessäni mietin, että tän mies ei varmaan halua enää nussia häntä. (Aattelisin samaa miehestä huopa-/autopipo päässä, mutta harvemmin miehillä näkee.)
[/quote]
Nussitteko te pipot päässä!!! Huh kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.
Ap varmaan käyttää sellaisia vanhan ajan villapipoja, mitä ne on sellaiset joista taitetaan reunaa ja joissa on heiluva tupsu.
[/quote]
No onhan sellainen paljon tyylikkäämpi kuin joku meandi retrotraktoripipo
Joo, ne on kyllä karuja. Luulin niitä aina lasten pipoiksi, mutta sitten niitä käyttää aikuiset naisetkin!
En tiennytkään että esim nuo tähtipipot on mammapipoja? :D käytän, ja niin käyttää mieskin, lapsettomia ollaan (vielä). :D
"Mammapipo"... voisin ihan hyvillä mielin käyttää vaikka perhos- tai tähtikuvioitua pipoa vaikkei meillä lapsia olekaan. (Eikä mulla sellaista pipoakaan.)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:55"]
Hyyyyi ne on niin kauheita. Jää toiseks ainoastaan huovutetuille tötteröpipoille. Näitä nähdessäni mietin, että tän mies ei varmaan halua enää nussia häntä. (Aattelisin samaa miehestä huopa-/autopipo päässä, mutta harvemmin miehillä näkee.)
[/quote]
Ap varmaan käyttää sellaisia vanhan ajan villapipoja, mitä ne on sellaiset joista taitetaan reunaa ja joissa on heiluva tupsu.
[/quote]
En ole ap, mutta mä käytän ainakin villapipoja. Ei niissä kyllä mitään tupsuja ole.
Tämä on itse asiassa ensimmäinen aloitukseni tänne ikinä! Halusin vaan provosoida kaikkia mammapipoja käyttäviä, pimpillä miehiään kiristäviä ja lapsilleen superomistautuneita naisia. Joillain taisi osua :D Tähtipipokeskustelusta sain idean, se ei ole minun aloitukseni. ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:06"]Tämä on itse asiassa ensimmäinen aloitukseni tänne ikinä! Halusin vaan provosoida kaikkia mammapipoja käyttäviä, pimpillä miehiään kiristäviä ja lapsilleen superomistautuneita naisia. Joillain taisi osua :D Tähtipipokeskustelusta sain idean, se ei ole minun aloitukseni. ap
[/quote] sun pitää vielä vähän hioa tuota provoamista, ei sitä saa myöntää! :)
[/quote]
[/quote] no syöpyyhän sellainen näky nyt verkkokalvoillle pitkäksi aikaa eikä unohdu sängyssäkään, että mami on ostanut makeen meandin mammapipon:/
Oon itsekkin miettinyt, miksi äidit alkavat välillä pukeutua lastensa tavoin. Hiukset jollain saparoilla ja perhosnipsuttimilla ja jotain hupsun hassuja henkselivaatteita. Vaikka noh, eikai sen mua pitäisi liikuttaa...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:06"]Tämä on itse asiassa ensimmäinen aloitukseni tänne ikinä! Halusin vaan provosoida kaikkia mammapipoja käyttäviä, pimpillä miehiään kiristäviä ja lapsilleen superomistautuneita naisia. Joillain taisi osua :D Tähtipipokeskustelusta sain idean, se ei ole minun aloitukseni. ap [/quote] sun pitää vielä vähän hioa tuota provoamista, ei sitä saa myöntää! :)
[/quote]
Ehkä ensi kerralla onnistuu paremmin! :D -ap
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:06"]
Tämä on itse asiassa ensimmäinen aloitukseni tänne ikinä! Halusin vaan provosoida kaikkia mammapipoja käyttäviä, pimpillä miehiään kiristäviä ja lapsilleen superomistautuneita naisia. Joillain taisi osua :D Tähtipipokeskustelusta sain idean, se ei ole minun aloitukseni. ap
[/quote]
Mistä sinä tiedät että kaikki mammapipoa käyttävät toimivat noin? Mitä jos sitä pipoa käyttää 25-vuotias lasten hoitaja joka on sinkku? Ja vieläpä munahaukka?
Mistä sinä tiedät että kun on sellainen pipo niin on myös mamma?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:02"]
Mikä on mammapipo?
[/quote]
http://www.meandi.se/fi/tuotteet/142502.aspx
-ap
Mitä vikaa tuollaisissa pipoissa???
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:44"]
Mitä vikaa tuollaisissa pipoissa???
[/quote]
Se, että ne on lapsille. Aikuinen ihminen käyttää aikuisten vaatteita. Suomessa aikuiset naisetkin näyttävät lapsilta, kun taas Keski-Euroopassa lapsetkin näyttävät tältä: http://www.petitvogue.com/blog/styles/chateau-de-sable-french-designed-childrens-wear/
Hullunhauska pirtsakkuus on OUT, tyylikäs ei-tylsä aikuisuus on IN. Muistakaa.
Mulla ja lapsella on oktonauttipipot. En kyllä mene töihin se päässä, mutta tarhaan tai hiekkikselle kyllä joskus menen.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:55"]
[/quote]