Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
161/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten sanoin Keski-ikäinen kaljuuntunut mies jolla on ylipainoa ja keskivertoa tyhmempi ei kelpaa. Mennään yksin ikisinkkuna sit.

Vierailija
162/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voiko sille mitään jos on hieman yksinkertainen jos se on synnynnäin vika? Ei se tee ihmisestä paskaa tai epäkelpoa. On vammaisetki parisuhteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä aikuisia naisia vailla sydänystävää, mutta jos on yläikäraja niin sitten on.

Vierailija
164/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut Vantaalla, olet ylipainoinen ja kouluttamaton ja ihmettelet vielä miksi et saa naista? Lol. Mulle ei kelpa edes ylipainoinen insinööri

Vierailija
165/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa sitte se tumma komistus salibodari jos kerta tyhmä mies on epäkelpo.

Vierailija
166/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin Allu niin alkaisin etsimään ulkomaalaisia naisia, heillä on matalammat kriteerit miehelle.

Suomalaiset naiset jopa ylipainoiset haluavat hoikan tai treenatun pitkän komean statusmiehen eli saman miehen mitä kaikki muutkin naiset.

Nettideittailu on lisännyt naisten nirsoutta huimasti.

Vierailija
167/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka asun Vantaalla mitä sitte? Missä mun pitäs asua? Ylipaino ei ole este. Kouluttamattomuus ei ole este. Tienaan hyvin melkein 17 € tuntipalkka ja kaikki on hyvin. En jaksa välittää. Etsi sitten semmoinen unelmien mies :D.

Vierailija
168/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta ulkomaalaiset naiset.  Jos naiset on todella todella noin nirsoja. Niin nyt se selvis miksi oon jo ajatellut luopuvani kaikesta. Pysyn kyllä kaukana naisista ja käyn töissä ja yritän mennä elämäs eteenpäin. Kerta naiset haluaa vain sen unelmien prinssin :D.

Vierailija
169/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa jo mainittiin suomalaiset ylipainoset naiset haluaa statusmiehen komean ja tumman. Eli en ole tippaakaan tuommoinen. Saavat ihan rauhassa haluta. Mua ei kiinnosta.

Vierailija
170/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi kun kattoo ihmisiä kaupungilla, monet rumat lihavat naiset pariutunu ja miehet. Ylipaino ja miehen tyhmyys kouluttamattomuus ei todellakaan ole este. Työtön en kuitenkaan ole.

Vierailija
171/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en kelpaa omana itsenään ja tälläisenä, niin antaa olla. Monet on ikuisesti yksin kun ei löydä sopivaa kumppania ja kriteerit on taivaissa. 

Vierailija
172/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihminen voi mitää sille millaseksi on syntynyt. Toisilla voi olla alhainen älykkyys. Ei ole käyny korkea koulua. Mä en ymmärrä ihmisiä. Toiset niin ilkeitä ja vaativia pinnallisia. Toisilla on esim kehityshäiriö. Tai oppimisvaikeuksia ei se tee ihmisestä paskaa jos pärjää hyvä palkkaisessa töissä ja haluaa yrittää elää hyvää elämää.

Vierailija
173/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voiko sille mitään jos on hieman yksinkertainen jos se on synnynnäin vika? Ei se tee ihmisestä paskaa tai epäkelpoa. On vammaisetki parisuhteissa?

Onko vammaiset kuinka usein parisuhteessa ns. keskivertoälykkyyden omaavien henkilöiden kanssa? Vai onko keskivertoälykkyyden omaavat henkilöt useimmiten niin nirsoja, etteivät hyväksy puolisoltaan kehitysvammaisuutta?

Vierailija
174/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset pitää mua roskana. Kouluttamattomana tyhmänä. Kaverittomana yksinäisenä ujona miehenä. Siinäs pitää ei mua kiinnosta. tää on mun elämä. Kavereita ei vain ole.

Vierailija
175/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon silti ylpee siitä että oon saanu mahtavan työpaikan palkkatyön missä on hyvä palkka ja pärjään ja mut vakinaistettiin eikä se tee musta mitään tyhmää. Mun mielestä oon ihan normaali. Ei vain harmi naiset kiinnostu tälläsestä ihmisestä.

Vierailija
176/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kehitysvammainen enkä ole tyhmä. Jos olisin tyhmä asuisin tuetussa asunnossa mulla ois oma ohjaaja ja edunvalvoja. Lisäksi en kävisi töissä vaan olisin jossain tuetussa ryhmässä todella pienellä rahalla eläisin.

Vierailija
177/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa niitten naisten nyt vain ettiä sitä unelmien poikamiestä. Rikas. Koulutettu. Hyvin toimeentuleva. Matkusteleva. Komea mies ja normi painonen. Kyl mä pärjään yksin elämäni.

Vierailija
178/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ihminen voi mitää sille millaseksi on syntynyt. Toisilla voi olla alhainen älykkyys. Ei ole käyny korkea koulua. Mä en ymmärrä ihmisiä. Toiset niin ilkeitä ja vaativia pinnallisia. Toisilla on esim kehityshäiriö. Tai oppimisvaikeuksia ei se tee ihmisestä paskaa jos pärjää hyvä palkkaisessa töissä ja haluaa yrittää elää hyvää elämää.

Ei siinä mitään, mutta sun pitää löytää omantasoinen kumppani ja lopettaa tuo naisten syyttely siitä, ettei korkeakoulutettua, älykästä ja kaunista naista kiinnosta heikkolahjainen, ulkonäöllisesti vaatimaton duunarimies. Ei komeita, korkeakoulutettuja ja älykkäitä miehiäkään yleensä kiinnosta tyhmät, rumat ja matalasti koulutetut naiset.  Ja sun juttujen perusteella et ole halukas tekemään yhtään mitään sen eteen, että tapaisit elämässäsi enemmän erilaisia ihmisiä, joten oma vikasihan se on, jos sopivaa ei tule vastaan. Se taas ei ole naisten nirsouden vika vaan sinun laiskuuden.

Vierailija
179/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo saanut ihan tarpeeksi kommentteja ihmisiltä ja naisilta miksi en kelpaa. Niin antaa sitten olla. He voivat olla sinkkuina jos viihtyvät tai etsikööt sitte semmosen miehen joka kelpaa ja mistä kiinnostuvat.

Vierailija
180/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin sanonut ja väittänyt että haluaisin korkeasti koulutetun missin?