Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
181/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missää nimessä halua semmoista naista ja pysyn niistä kaukana koska tiedän etten heille koskaan tule kelpaamaan. Enkä edes halua semmoista naista jolle olisin kukkaro ja maksaja. Vaan kyse on siitä että haluaisin tavallisen naisen löytää ja semmoinen on vaikea löytää jos hekin haluavat komeita sporttisia miehiä.

Vierailija
182/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen valmis tekemään. Yritän etsiä kavereita ja olen jo miettinyt harrastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo saanut ihan tarpeeksi kommentteja ihmisiltä ja naisilta miksi en kelpaa. Niin antaa sitten olla. He voivat olla sinkkuina jos viihtyvät tai etsikööt sitte semmosen miehen joka kelpaa ja mistä kiinnostuvat.

Niin me voidaan ja niin me ollaan koko ajan tehtykin.

Vierailija
184/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit ja alkoholi ei nyt vain kiinnosta enää mua. En ole teini enää. Haluaisin vain parisuhteen ja kumppanin jo tähän ikää mennes.

Vierailija
185/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsikää oikein komea tumma mies sporttinen jolla on rahaaki ja on naisille kukkaro vain. Etsikää vain semmoinen täydellinen unelmien prinssi.

Vierailija
186/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais ihan normaali duunari, vaikka roskakuski nainen saa olla ylipainonen. En ole etsimäs missiä korkeasti koulutettua hyvällä palkalla. Ei ei koskaan. En halua semmoista.

Vierailija
187/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenki edes jaksa enää jauhaa tästä. Hyvin monet valittaa palstoilla olen lukenut. Ei ihmekkään kun tää deittailu on niin hiton vaikeeta ja hermoja kiristävä juttu.  Niin parempi keskittyä niin muihin juttuihin.

Vierailija
188/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihmiset ja naiset pitää mua millasena nyt pitääkin. Niin en välitä. Ihmisset jauhaa paskaa ja on ilkeitä.

Vierailija
189/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missää nimessä halua semmoista naista ja pysyn niistä kaukana koska tiedän etten heille koskaan tule kelpaamaan. Enkä edes halua semmoista naista jolle olisin kukkaro ja maksaja. Vaan kyse on siitä että haluaisin tavallisen naisen löytää ja semmoinen on vaikea löytää jos hekin haluavat komeita sporttisia miehiä.

Ei komea, älykäs ja korkeakoulutettu mies ole kaunille, älykkäälle ja korkeakoulutetulle naiselle kukkaro ja maksaja, vaan tasavertainen kumppani.

Mitä tulee noihin sun tasoisiin naisiin, niin ethän sä edes omien juttujesi mukaan ole tavannu niitä hirveästi missään. Ja sitten kun sulle ehdottaa, että "Hei tee jotain että tapaisit enemmän erilaisia ihmisiä elämässäsi, niin tapaisit todennäköisemmin myös omantasoisiasi naisia", niin sitten sä kilahdat kun "Ei kelpaa mies, joka ei käy missään tai tee mitään tai jolla ei ole kavereita! Tässäkö muka pitäisi itseään muuttaa että kelpaa!!??!!", eikä millään mene jakeluun kun yrittää selittää, ettei voi kelvata kenellekään, jos ei tapaa ketään.

Vierailija
190/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenki edes jaksa enää jauhaa tästä. Hyvin monet valittaa palstoilla olen lukenut. Ei ihmekkään kun tää deittailu on niin hiton vaikeeta ja hermoja kiristävä juttu.  Niin parempi keskittyä niin muihin juttuihin.

Deittailu vaikeeta? Mistä tiedät kun et ole kokeillut?

Vierailija
191/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä voi olla et sielä on, mut en ole oikein jutellut naisille sielä. Eikä töistä nyt oikein löydä.

Mikähän työ kyseessä? Miksi et ole jutellut? Miksi ajattelet ettei sieltä löydy?

Sivusta totean, että on enemmän kuin järkevää jättää syömättä kuormasta. Työ- ja yksityiselämä kannattaa pitää täysin erillään. Etenkin jos on vakiduunissa eikä suunnitelmissa ole työpaikan vaihtaminen.

On melko kurjaa olla samassa työpaikassa sen jälkeen kun tällainen säätö on karahtanut kiville. Ja yleensä ne karahtaa.

Vierailija
192/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tälläsenä ihan hyvä tyyppi. Mä riitän tälläsenä. Ei mun tarvi naisten takia muuttua väkisin jos en halua ja olla korkeasti koulutettu fiksu ja vielä pitäs laihduttaa. naurettavan pinnallinen elämä :DD

Vierailija
193/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on näin pinnallista ja ihmiset nirsoja. Olkaa kaikki yksinänne sinkkuina eiks ni???

Vierailija
194/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit ja alkoholi ei nyt vain kiinnosta enää mua. En ole teini enää. Haluaisin vain parisuhteen ja kumppanin jo tähän ikää mennes.

Olisi kannattanut etsiä sellainen silloin, kun vielä tapasit ihmisiä. Se on hirveästi vaikeampaa siinä vaiheessa kun on eristänyt itsensä sosiaalisesti ja päättänyt olla enää käymättä missään.

Vierailija
195/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän etelässä on paljon naisia töissä myös matalapalkka-aloilla, ei urasuuntautuneita. Etkö siis ole koskaan kohdannut näitä naisia? Onko vaatimuksena esim. lapsettomuus, joka on aika paljon vaadittu sun ikäiseltä? Niillä kunnollisilla sun tyylisillä on jo perhe perustettuna.

Vierailija
196/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä lisää vaatimuksia ja kriteerejä  :DD

Vierailija
197/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ketju. Oikea jorina jooseppi.

Vierailija
198/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä voi olla et sielä on, mut en ole oikein jutellut naisille sielä. Eikä töistä nyt oikein löydä.

Mikähän työ kyseessä? Miksi et ole jutellut? Miksi ajattelet ettei sieltä löydy?

Sivusta totean, että on enemmän kuin järkevää jättää syömättä kuormasta. Työ- ja yksityiselämä kannattaa pitää täysin erillään. Etenkin jos on vakiduunissa eikä suunnitelmissa ole työpaikan vaihtaminen.

On melko kurjaa olla samassa työpaikassa sen jälkeen kun tällainen säätö on karahtanut kiville. Ja yleensä ne karahtaa.

Toi näinkin, mutta jos olet tilanteessa että et tapaa ihmisiä missään, etkä edes suostu siihen, niin onhan se työpaikka parempi kuin ei mitään. Uusi duuni on helpompi löytää kuin elämänsä rakkaus.

Vierailija
199/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua lapsia. Naisella voi korkeintaa olla lapsi. Mutta en halua omia lapsia ja tehdä lapsia naisenkaa. Kuten sanoin en mä vain löydä naista ja kelpaa. Mulle kelpaisi kyllä mutta ilmeisesti tasot ei kohtaa ja löydä sopivaa naista.

Vierailija
200/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa missään. Kyllä tossa ennen kävin baareissa, mutta ei kiinnosta ne baarit jotenki ja alkoholi ei sovi mulle niin oon jättänyt pois. Töissä ja salilla ja kahviloissa käyn kyllä. Ei hirveästi tapaa naisia missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän