Mitä musiikkia kuuntelet nyt?
Kommentit (28)
Ei kovin tunnettu bändi, mutta niitä harvoja joiden jokainen levytys on ollut edellistä parempi ja ensimmäinenkin oli käsittämättömän hyvä.
Kaivoin kajarin vaihteeksi käyttöön ja sekalaista musiikkilistaa soitan niin lujaa kuin irtoaa.
Juuri nyt tämä
Faith No Moren The Real Thing -albumia. Olinkin jo unohtanut, miten hyvä se on.
Minulla on menossa taas löydä tuntematon bändi josta pidät vaihe ja tämä tuli vastaan ja jäin kuunteluun. Tosin tätäkin kuunneltu tosi vähän ja sattumalta tunnetumpien coveribiisien kautta löysin. Pain Confessor taas ihan uutta minulle ja voisin siihen tutustua nyt :)
Kuuntelen pitkästä aikaa Gunnareiden Estrangedia. Jotenkin vaan tuntuu sopivan mielentilaan.
Vierailija kirjoitti:
Devin Townsend Project
Tätä ja Devinin aikaisempaa Strapping young ladia on tänään tullut kuunneltua mhttps://www.youtube.com/watch?v=UvmIByrcwAQyös.
Av-palstalta on yllättäen tullut näistä musa-aiheisista ketjuista bongattua useampiakin itselle aikaisemmin tuntemattomia helmiä. Tuo Pain Confessor voisi lähteä seuraavaksi lähempään tarkasteluun. Tosin vähän mua tökkäsi tuo "rääkyvä" huutovokaalityyli, mikä ei ole itselleni mieluisinta, mutta en nyt kuitenkaan heti ammu alas.
Minulla myös tämän palstan musaketjut niitä mistä saattaa löytyä uutta kuunneltavaa ja olenkin jotain aina löytänyt. Tosin minäkin saatan "piinata" muita huonoilla ehdotuksilla usein.