Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
121/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on naisia mutta ne ovat kauniita sporttisia laihoja. Ei niitä kiinnosta kaljamahainen ukko jolla on kaljuuntunut tukka.

Vierailija
122/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se on parempi totutella pitkään elämään yksinäisenä ihmisenä. Niin se vain menee. Entistä enempi miettii tätä ja naisten vaatimuksia niin ihmekkös moni jää yksin sinkuiksi.

Niin jää. Minua se ei haittaa, sillä pidän elämästäni tällaisena. Miksi pilaisin sitä epäsopivalla puolisolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ei oikein käy tavallisen näkösiä ylipainoa naisia jolle voisin kelvata. Nämä treenatut naiset haluaa komean sporttisen miehen.

Vierailija
124/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi saa unohtaa salit ja tinderin todellaki.

Vierailija
125/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mähän käyn aktiivisesti esim kahviloissa ostoskeskuksissa pyörin ja joskus syön. En todellakaa ole sohvaperuna joka makaa kotona. En vain uskalla kauniita koulutettuja laihoja naisia lähestyä, koska olen itse ylipainonen tavallisen näkönen mies.

Vierailija
126/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ketään kavereita ei tuttuja, vaikka en ole edes kovin ujo, täl hetkel ei vain ole kavereita ja voi tutustua ihmisiin, se on tässä ongelma iso.

Vierailija
127/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla on naisia mutta ne ovat kauniita sporttisia laihoja. Ei niitä kiinnosta kaljamahainen ukko jolla on kaljuuntunut tukka.

Toisin kuin sporttisia, hyväkroppaisia ja komeita miehiä, jotka todellakin innostuu harvahiuksista ja kaljamahaisista eukosita?

Vierailija
128/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tunne ketää ei ketään tuttuja. Olen vain yksin. mutta liikun ihmisten ilmoilla mutta ei vain tutustu, olen vain aina yksin.

Vierailija
129/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ketään kavereita ei tuttuja, vaikka en ole edes kovin ujo, täl hetkel ei vain ole kavereita ja voi tutustua ihmisiin, se on tässä ongelma iso.

Tällä hetkellä ei ole kavereita, enkä voi tutustua uusiin ihmisiin enkä tapaa naisia missään = naisilla on liian kovat kriteerit ja yksinäisyyteni on heidän vikansa?

Minkä ne naiset sille mahtaa, että elät jossain sosiaalisessa tyhjiössä etkä käy missään tai tunne ketään?

Vierailija
130/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais nainen jolla on mahaa tai ylipainoa en ole nirso. Mutta naiset juurikin jotka käy salilla ei niille kelpaa ylipainonen tavallisen näkönen mies.

Vierailija
131/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mahda mitään, mutta en vain tunne ketään. Kuten sanoin ei ole nyt harrastuksia mitään ja kavereitakaan. Mutta työ on ja käyn salilla.

Vierailija
132/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan melkee mahdottomuus löytää nykyää tavallinen nainen+ naisten kriteerit ja nirsous miehiä kohtaan.

Vierailija
133/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpais nainen jolla on mahaa tai ylipainoa en ole nirso. Mutta naiset juurikin jotka käy salilla ei niille kelpaa ylipainonen tavallisen näkönen mies.

No mutta edelleen. Miten se on naisten vika, että pyörit vain paikoissa, jossa on vain sinulle liian tasokkaita naisia, etkä pysty mitenkään laajentamaan piiriäsi mihinkään suuntaan?

Vierailija
134/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan melkee mahdottomuus löytää nykyää tavallinen nainen+ naisten kriteerit ja nirsous miehiä kohtaan.

Jos naisia on mahdoton löytää, niin etsi sitten kavereita ja ystäviä.

Vierailija
135/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paino on 108 kg. vyötärö noin 118 cm onko se muka ongelma.. en tajua kun lihaviaki pariskuntia on.. mä en tajua.

Vierailija
136/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mahda mitään, mutta en vain tunne ketään. Kuten sanoin ei ole nyt harrastuksia mitään ja kavereitakaan. Mutta työ on ja käyn salilla.

MIKSI SE ON NAISTEN VIKA, ETTÄ SINÄ ET TUNNE KETÄÄN?

Vierailija
137/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt tunkkinsa ja ottakoot komean sporttisen miehen ei kiinnosta.

Vierailija
138/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jälkeenjäänyt. Vaan melko normaali. Käyn hyvässä työssä ja tienaan hyvin.

Vierailija
139/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole naisten vika. kuten sanoin!!!

Vierailija
140/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jälkeenjäänyt. Vaan melko normaali. Käyn hyvässä työssä ja tienaan hyvin.

Entä sitten? Sä just sanoit, ettei töissä olevat naiset ole vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme