Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
201/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä olen ihan pohjalla enkä kiinnosta tippaakaa naisia. No ei voi mitää ja arvasin sen. En halua muuttua haluan olla oma itseni ja se pitäs riittää, kyllä sille oikeelle.

Vierailija
202/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän etelässä on paljon naisia töissä myös matalapalkka-aloilla, ei urasuuntautuneita. Etkö siis ole koskaan kohdannut näitä naisia? Onko vaatimuksena esim. lapsettomuus, joka on aika paljon vaadittu sun ikäiseltä? Niillä kunnollisilla sun tyylisillä on jo perhe perustettuna.

No kun ei tuo ressu käy missään muualla kuin salilla, missä on hänelle liian kauniita ja älykkäitä naisia. Eikä Ap:n mielestään tarvi muuttua ihmisenä kun on mielestään riittävän hyvä ja tämä muutosvastarinta estää häntä hankkimasta esim. ystäviä tai harrastuksia, jotka useimmille tuo lisää sosiaalisia kontakteja ja helpottaa kumppanin löytymistä. Tässä on nyt käynyt ilmi, että Ap:n käsitys kumppanin etsimisestä on se, että hän menee välillä kahvilaan odottamaan, että joku nainen lähestyisi häntä. Jos ehdotat, että tämä ei ehkä ole riittäväntasoista aktiivisuutta, jos toiveissa tosiaan on löytää elämänkumppani, niin saat lukea jaaritteluja siitä, kuinka naiset on nirsoja kun ei kelpaa mies, jolla on työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla mä en jaksa. Jos kerta minussa on vaa pelkkää miinusta ja vikoja. En ole tietynlainen ja mun pitäs olla tietynlainen just.

Vierailija
204/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme ettet löydä ketään. Sivu tolkulla paskaa. Jos ulosantisi on tuollaista, niin kuka sitä jaksaa.

Vierailija
205/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaa missään. Kyllä tossa ennen kävin baareissa, mutta ei kiinnosta ne baarit jotenki ja alkoholi ei sovi mulle niin oon jättänyt pois. Töissä ja salilla ja kahviloissa käyn kyllä. Ei hirveästi tapaa naisia missään.

Ja koet, että nämä naiset, jota sinä et ikinä tapaa missään ovat kovin nirsoja kun eivät lähesty sinua siellä kahvilassa? On sulla vaikeeta.

Vierailija
206/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska satun asumaan täälä etelässä missä on vain kauniita koulutettuja hienoja naisia. Ymmärrän itsekkin että en semmoista saa. SItten ne tavalliset juopot asuu lähiöissä. en halua semmoista naista koska en itse ole juoppo ja käyn töissä miksi haluta kun ei vain nappaa. Kyllä olen hommaamas kavereita ja harrastusta.

Vierailija
207/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi lähestyä. Mutta huomaan jo päältäpäin että he ovat mua esim 10 v nuorempia kauniita meikattuja prinsessoja laihoja naisia. En mä niille ikäni puolesta kelpaa kun oon ylipainonen ja kaljuuntunut. Sitten oman ikäset ovat myös liian vaativia ja en kelpaa heille.

Vierailija
208/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla en jaksa. Keskityn elämäs oleen yksin mitä tässä jo vuosia ollut sinkkuna ja teen hyviä juttuja. Eipä ne muutkaa naisia saa osa.

Vierailija
209/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen vedät että, tavallinen nainen on juoppo?

Vierailija
210/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta olen paska ihminen. Asia on selvä.

Vierailija
211/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etsikää oikein komea tumma mies sporttinen jolla on rahaaki ja on naisille kukkaro vain. Etsikää vain semmoinen täydellinen unelmien prinssi.

Sun pitää päästä eroon noista sun itsetunto-ongelmista ja lakata vertaamasta itseäsi muihin miehiin ja toisaalta myös lopetettava se hyvin pukeutuvien ja koulutettujen naisten arvosteleminen. Kuten tuolla jo aiemmin mainittiin negatiivisuus on luotaantyöntävä piirre ihmisessä, keskity pikemminkin niihin asioihin mitkä tekevät sinut itsesi onnelliseksi ja levitä iloa myös muihin kanssaihmisiin. 

Vierailija
212/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim tietyt alueet on semmosia missä asuu kouluttamattomia narkkari naisia tai ne juo paljon ovat työttömiä.. Enkö kelpaa toisenlaiselle?

Vierailija
213/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missää nimessä halua semmoista naista ja pysyn niistä kaukana koska tiedän etten heille koskaan tule kelpaamaan. Enkä edes halua semmoista naista jolle olisin kukkaro ja maksaja. Vaan kyse on siitä että haluaisin tavallisen naisen löytää ja semmoinen on vaikea löytää jos hekin haluavat komeita sporttisia miehiä.

No mutta eikös tuossa sulta nyt sitten tullut ratkaisukin? Jos kerran ne sinulle kelpaavat tavalliset naiset tahtoo komean ja sporttisen miehen, niin silloinhan sä olet jo ainakin puolimatkassa, kun alat harrastaa enemmän liikuntaa eli muutut normipainoiseksi sporttiseksi nykyisen hieman ylipainoisen semisohviksen sijaan. Ja älä mene (ainakaan pelkästään) punttisalille vaan ennemminkin ala harrastamaan kestävyysliikuntaa ulkona ja treenaa etenkin keskivartaloa tukevia syviä lihaksia, koska hyvä ryhti on tärkeää jotta näyttää oikealla tavalla miehekkäältä ja sporttiselta. Sellainen bullmentula-tyyppinen sporttisuus kun iskee aika harvaan tavisnaiseen.

Komeudesta ei voi mitään sanoa, koska se on aina katsojan silmässä siinä missä kauneuskin, mutta se on varmaa ettei se komeus ainakaan liikunnalla ja raittiilla ulkoilmalla vähene. 

Lisäksi suosittelen aiempaa lempeämpää suhtautumista itseen ja terveen itsetunnon vahvistamista. Katkeruus ja itsesääli karkottaa kiinnostuneen naisen todella tehokkaasti. Totta kai olisi kiva jos se oikea olisi jo löytynyt, mutta tuskastumalla nykytilanteeseen aiheuttaa vaan sen ettei sitä sopivaa löydy jatkossakaan.

Vierailija
214/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tekee mut onnelliseksi. Esim työ. Käyn urheilemas salilla. Monet asiat. Muttakun ei se riitä vain naisille. Mä en tiedä muutako et jatkan olemalla yksin.

Vierailija
215/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska satun asumaan täälä etelässä missä on vain kauniita koulutettuja hienoja naisia. Ymmärrän itsekkin että en semmoista saa. SItten ne tavalliset juopot asuu lähiöissä. en halua semmoista naista koska en itse ole juoppo ja käyn töissä miksi haluta kun ei vain nappaa. Kyllä olen hommaamas kavereita ja harrastusta.

Eli mikä sun ongelma on? Olet jo ihan itse todennut, että täällä etelässä on vain ja ainoastaan kahdenlaisia naisia: Kauniita, korkeakoulutettuja ja hoikkia naisia, joita et saa, sillä sinulla ei ole heille mitään annettavaa. Tai sitten lähiössä asuvia päihdeongelmaisia, joita itse et halua, sillä sinä et ole enää päihdeongelmainen. Ei ole mitään välimuotoja. Eikö tämä jo todista, ettet sinä voi löytää ikinä naista täältä?

Vierailija
216/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl löytys paljon sopivia naisia. Kuten sanoin minulle kelpaa kouluttamaton tavis duunari nainen jolla on ylipainoa. Onko sellaisia täälä tai missään?

Vierailija
217/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näköjään se todistaa että me tyhmät kouluttamattomat rumemmat miehet tai ongelmatapaukset ei kelpaa naisille. Eiköhän se ole selvää että olemme ikisinkkuja.

Vierailija
218/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä puhumattakaan. Ja sitä saa toki maksamalla.

Vierailija
219/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen yksinäinen ja mulla ei ole edes kavereita. Niin kai naisten silmis mussa on erittäin paljon vikaa.

Vierailija
220/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyl löytys paljon sopivia naisia. Kuten sanoin minulle kelpaa kouluttamaton tavis duunari nainen jolla on ylipainoa. Onko sellaisia täälä tai missään?

No ei ole. Ihan omin sanoin toit esille, että on vain näitä kahdenlaisia naisia. Keskustan ja Mellunmäen päihdeongelmaiset juopot ja muiden alueiden kauniit ja korkeakoulutetut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän