Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Kyllä voin laajentaa piiriä mutta ei ole vaihtoehtoja kun keskusta tai mellunmäki missä on alkoholisteja työttömiä likaisia naisia.
Eli mun pitäs laihduttaa hommata elämä harrastuksia voi hitto mitä vaatimuksia. Halun kelvata omana itsenäni en ala muuttamaan mitään. Pitäkööt tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole naisten vika. kuten sanoin!!!
No hyvä jos viimein tajusit, että sinun kyvyttömyytesi solmia sosiaalisia suhteita on oma vikasi. Jos sä et kykene solmimaan edes ystävyyssuhteita, niin miten ihmeessä sun pitäisi kyetä löytämään tyttöystävä??
Vierailija kirjoitti:
Eli mun pitäs laihduttaa hommata elämä harrastuksia voi hitto mitä vaatimuksia. Halun kelvata omana itsenäni en ala muuttamaan mitään. Pitäkööt tunkkinsa.
Miten sä voit "kelvata omana itsenäsi" jos suhun ei voi tutustua missään?
Laittaa rahaa menemään hommata oikee vielä puku ja tietenkin merkkivaatteet :DD.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaisille naisille? Kysyn ihan vakavissani. Mikään tuossa, mitä itsestäsi kerroit, ei ollut sellaista mikä erottaisi sinut positiivisesti muista miehistä.
Minusta ehdottomasti ei kannata alkaa vertaamaan itseään muihin. Tuota viimeistä kysymystä voi kyllä miettiä työpaikkaa hakiessa, mutta aitoa ihmissuhdetta luodessa luottaisin siihen, että ne oikeat ihmiset kyllä näkevät kaikissa ihmisissä persoonalliset erot.
Mutta tosiaankin deittailusta on tullut itsensä myymistä ja ihmissuhteista vaihdantaa, joten olen vähemmistössä pehmo mielipiteitteni kanssa...
Mulla oli ennen kavereita nuorempana. Mutta en ole pitäny vuosiin yhteyttä ja heillä on omat piirit ja omat tyttöystävät. Kaikilla ei vain ole kavereita. Olen hyvin yksin aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voin laajentaa piiriä mutta ei ole vaihtoehtoja kun keskusta tai mellunmäki missä on alkoholisteja työttömiä likaisia naisia.
Ai sitä ollaankin ronkeli? Ihan asuinpaikan mukaan on vara valkata naisia?
Voi tutustua esim töissä tai ulkona kahvilassa. Mutta eipä naiset katso päälle eivätkä tule missään juttelemaan. Olen itse aika ujo mies. Ja en pidä enää komeena itteeni. Olen lihonut ja on mahaa.
En ole ronkeli. Olen laskenut rimaa.
Miten meikin määrästä tai painosta voi päätellä koulutustason, miesmaun tai tavallisuuden? Olen kyllä mielestäni todella tavallinen nainen vaikka olenkin korkeakoulutettu.
Ihmettelen niinku näin Keski ikäisenä miten tää on näin vaikeeta. Kun ei se joskus ollut näin. helpostikki tutustui naisiin sai kavereita ja pääsi tapaan naisia. Nykyää olen vähä yksinäinenkin.
No kelpaisko sulle kaljuuntunut keski-ikäinen mies jolla on vähä mahaa mutta on pitkä. Ei ole kavereita, mutta hyviä asioita toki on vakituinen työ ja elämä rullaa. kerros nyt?
Eli tietenkää ei kelpaa. Haluat miehen joka on samanlainen kun sinä älykäs fiksu korkeasti koulutettu :D.
Vierailija kirjoitti:
Voi tutustua esim töissä tai ulkona kahvilassa. Mutta eipä naiset katso päälle eivätkä tule missään juttelemaan. Olen itse aika ujo mies. Ja en pidä enää komeena itteeni. Olen lihonut ja on mahaa.
Ai että naisten pitäisi tulla ihan sinulle juttelemaan? Olet vissiin aika helmi mielestäsi, kun sulla pitäisi olla varaa ihan vain istua kahvilassa sumppia siemaillen ja neitosten pitäisi tuputtaa itseään sun seuraan?
Älä välitä näistä mielipiteistä täällä. Tämä av on oikeasti häiriintynyt paikka. Ylilaudallakin käydään asiallisemmin keskustelua, sinne vaan :). Siellä on mm. ihmisuhde-alalauta.
Amiksen käynyt, kaveriton keski vertoa tyhmempi mies ei vain kelpaa kellekkään. Pitäkööt tunkkinsa.
En välitäkkään en jaksa ihmisiä ja naisia. Pitäkööt tunkkinsa. Ettikööt mallimiehen joka pumppaa rautaa tumma ja tulinen komee mies. Ja korkeasti koulutettu vielä :D
Vierailija kirjoitti:
Eli tietenkää ei kelpaa. Haluat miehen joka on samanlainen kun sinä älykäs fiksu korkeasti koulutettu :D.
Mun vinkkelistä sä vaikutat hyvin alhaisella älykkyydella varustellulta henkilöltä, joten se kieltämättä estää kiinnostuksen muodostumisen hyvin tehokkaasti.
En todellakaan ole tyhmä. Tuntuu että ilkeitä ihmisiä on ihan tarpeeksi. En jaksa välittää. Meistä kukaan ei ole täydellinen, jokaisessa on jotain vikaa. Riitti tämä aihe.